Η δημοσιογραφία του μέλλοντος από τον Guardian

Μια «ανοιχτή» προσέγγιση στην δημοσιογραφία διαφημίζει ο Guardian με τη νέα του καμπάνια, που εξυμνεί τη σπουδαιότητα των νέων Μέσων. Σε ένα εξαιρετικό βιντεάκι 2 λεπτών, δείχνουν πώς θα αναμεταδιδόταν το παραμύθι με τα τρία γουρουνάκια στη σύγχρονη εποχή! Ο κάθε πολίτης και χρήστης του διαδικτύου έχει τη δυνατότητα να τροφοδοτήσει το περιεχόμενο της εφημερίδας, καταθέτοντας την άποψη του, το σχόλιο του αλλά και την πληροφορία του!

 Ο διευθυντής

Alan Rusbridger  με κείμενο του περιγράφει αναλυτικά τι εννοούν με τον όρο «ανοιχτή» δημοσιογραφία.

Στο κλείσιμο του και αφού έχει παραθέσει μια σειρά από χαρακτηριστικά παραδείγματα, αναφέρει «Η εφημερίδα κινείται πέρα από μια εφημερίδα. Οι δημοσιογράφοι ανακαλύπτουν ότι μπορούν να αποδώσουν την όλη εικόνα, καλύτερα. Πάνω από ένα χρόνο, η αναγνωσιμότητα αυξάνεται λίγο στην έντυπη μορφή, απέραντα στην ψηφιακή. Στους διαφημιστές αρέσει, επίσης. Αυτό εννοούμε λέγοντας ανοιχτή».

Διαβάστε εδώ http://www.guardian.co.uk/help/insideguardian/2012/feb/29/open-journalism-at-the-guardian ολόκληρο το σημείωμα του Rusbridger.

Keywords
Τυχαία Θέματα