Οι αναγνώστες φέρνουν περισσότερα έσοδα στους New York Times απ’ ό,τι οι διαφημιστές

Μια ιστορική καμπή που αλλάζει τις ισορροπίες στα media σηματοδοτούν τα νέα στοιχεία εσόδων της News Media Group, της εταιρείας που εκδίδει της εφημερίδες New York Times, International Herald Tribune και Boston

Globe. Για πρώτη φορά στην ιστορία τα έσοδα που προέρχονται κατευθείαν από τους αναγνώστες (ψηφιακές και έντυπες συνδρομές, κυκλοφορία) ξεπέρασαν αυτά που προέρχονται από τις διαφημίσεις σε ιστοσελίδες και έντυπες εκδόσεις.

Τα στοιχεία του πρώτου τριμήνου του 2012 δείχνουν πτώση κατά 6,6% των διαφημιστικών εσόδων που διαμορφώθηκαν στα 220 εκατ. δολ. ενώ τα έσοδα από την κυκλοφορία αυξήθηκαν κατά 8,3% φτάνοντας τα 233 εκατ. δολ.

Αναλυτές των media τονίζουν στο New York Magazine ότι μάλλον πρόκειται για την πρώτη μεγάλη εφημερίδα που καταφέρνει να υπερβεί αυτή τη γραμμή. Η μετάβαση επιταχύνθηκε από την κατακόρυφη πτώση των έντυπων διαφημίσεων και τη στασιμότητα της online διαφήμισης, αλλά η αύξηση της τιμής των έντυπων συνδρομών και η επιβολή χρέωσης για την πρόσβαση των αναγνωστών στην ιστοσελίδα έπαιξαν επίσης πολύ σημαντικό ρόλο.

Ο μιντιακός όμιλος μετράει πλέον 509.000 ψηφιακούς συνδρομητές, αρκετά αυξημένους από τους 454.000 του Μαρτίου.

Φαίνεται ότι οι αναγνώστες είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν ακόμα και λίγο παραπάνω ένα ποιοτικό προϊόν, προσθέτουν οι αναλυτές, επισημαίνοντας ταυτόχρονα τις εύθραυστες ισορροπίες και τις προκλήσεις που φέρνει η νέα εποχή.

Keywords
Τυχαία Θέματα