Αντιτουριστικοί για άλλη μία φορά.

14:43 3/6/2012 - Πηγή: Olympia

Γράφει ο Βλάσης

Ο τουρισμός δικαίως έχει χαρακτηριστεί από χρόνια η “βαριά βιομηχανία” της χώρας. Επιγραμματικά θα αναφέρω εδώ μερικούς από τους λόγους στους οποίους οφείλεται αυτός ο χαρακτηρισμός:

- Ο τουρισμός είναι συναλλαγματοφόρος. Ακόμα και στην εποχή του Ευρώ και των λογιστικών εγγραφών ο τουρισμός “εισάγει” στην Ελλάδα “ζεστό” χρήμα, που πέφτει στην Ελληνική οικονομία.

- Το τουριστικό προϊόν είναι πρωτογενείς υπηρεσίες

που προσφέρονται από Έλληνες, δεν είναι δηλαδή μεταπώληση (από την οποία κάποιος καρπώνεται μόνο την διαφορά της τιμής) ούτε μεταποίηση (από την οποία κάποιος καρπώνεται την προστιθέμενη αξία). Αποτέλεσμα αυτού είναι όλο το χρήμα, που “πέφτει” στην Ελληνική Οικονομία, να ανακυκλώνεται βοηθώντας πολλαπλάσια την αύξηση του ΑΕΠ.

- Συμβάλλει τα μέγιστα στην δημιουργία θέσεων εργασίας αφού για την παροχή των
υπηρεσιών σε μια καλή τουριστική χρονιά απαιτούνται 750.000 ή και παραπάνω εργαζόμενοι.

- Είναι από τους βασικούς συντελεστές της οικοδομικής δραστηριότητας στη χώρα τόσο για την δημιουργία όσο και για την συντήρηση ή επέκταση των υποδομών του.

- Ο τουρισμός είναι μια βιομηχανία “στημένη” με την έννοια ότι οι βασικές υποδομές υπάρχουν σε μεγάλο βαθμό και η χώρα μας με τις τόσες ομορφιές είναι ιδιαίτερα ελκυστικός προορισμός.

Είναι εμφανές ότι οποιαδήποτε ανάκαμψη της Ελληνικής οικονομίας περνά μέσα από 2-3 καλές χρονιές στον τουρισμό αφού αυτή η βιομηχανία μπορεί να αποδώσει άμεσα οφέλη μετά από σωστή προβολή και με την βοήθεια αυτής της “μαγείας” που κάνει το “πολύ καλό” να ξεχωρίζει από το “απλώς καλό”. Οποιαδήποτε άλλη αναπτυξιακή προσπάθεια απαιτεί βάθος χρόνου, προκειμένου να αποδώσει, αφού θα χρειαστεί να γίνει σχεδόν από το μηδέν ή μέσα από δραστικές και χρονοβόρες παρεμβάσεις. Όποιος αυτό δεν το έχει ήδη κατανοήσει είναι ανίκανος να κυβερνήσει και πρέπει να πάει σπίτι του να φυτεύει το πολύ ραπανάκια.

Αντί λοιπόν να διαφυλάττουν τον τουρισμό σαν κόρη οφθαλμού τα μεγάλα κόμματα, μέσα από την εξουσιομανία τους και την “πάση θυσία” αντίληψή τους για την εξουσία θέτουν ως διακύβευμα και αυτών των εκλογών την παραμονή στο ευρώ. Το δίλημμα “ευρώ ή δραχμή” το διατυπώνουν σε όλους τους τόνους, και αυτοί αλλά και τα φερέφωνα τους στα “Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης” που έχουν πλέον καταστεί “Μέσα Μαζικής καταστροφής”. Κοντά σε αυτούς και μαζί με αυτούς και η διεθνής κερδοσκοπία και διαπλοκή, που βλέπει ότι για να βάλει “πόδι” σε αυτό τον τόπο πρέπει πρώτα να τον καταστρέψει και σιγοντάρει και αυτή το καταστροφικό ντουέτο των ντόπιων ηγετίσκων.

Την απειλή της επιστροφής στην δραχμή χρησιμοποιούν λοιπόν οι ξένοι, που επιβουλεύονται τον τόπο μας, προκειμένου να πλήξουν τον τουρισμό μας και μέσα από αυτόν την χώρα. Οι κερδοσκόποι ξέρουν την σημασία του τουριστικού προϊόντος για την Ελλάδα και μας χτυπούν εκεί, που πραγματικά πονάμε, με όπλα όμως, που τους δίνουν οι ηγέτες της υπερτριακονταετούς κλεπτοκρατίας. Με αυτό τον τρόπο ο τουρισμός έχει δεχθεί φέτος ένα πλήγμα της τά

Keywords
Τυχαία Θέματα