ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΜΑ ΤΩΝ LIDL ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΚΑΤΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝ ΙΚΑ ΜΜ”Ε”;

18:45 26/6/2011 - Πηγή: Olympia
Καλησπέρα συνάντησα σήμερα στο διαδίκτυο ένα καταπληκτικό βίντεο το οποίο θεώρησα ότι είναι αδύνατον να μην το μοιραστώ με άλλους έτσι ώστε να διασκεδάσουμε παρέα.Το βίντεο είναι μια πρωτοβουλία της εμπορικής τράπεζας και “αφιερώνεται στην Ελλάδα που στις πιο αντίξοες συνθήκες …… δημιουργεί ,επενδύει ,δουλεύει σκληρά , επεκτείνεται σε αγορές του εξωτερικού δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας ευ επιχειρεί με δυναμισμό συνέπεια , αξιοπιστία , εξωστρέφεια
σε αυτή την Ελλάδα που επιμένει και επιτυγχάνει”.Οι εταιρίες που παρουσιάζονται σαν πρότυπα ανάπτυξης είναι διάφορες από ολόκληρο το επιχειρηματικό φάσμα αλλά θέλω να σταθώ ότι παρουσιάζονται πολυκαταστήματα λιανεμπορίου (Notos home galleries , Leroy Merlin) αλλά και Γέφυρα ΑΕ (διαχειριστής της Γέφυρας Ριο-Αντιρίου) ,αυτή είναι η επιχειρηματικότητα που θα φέρει την άνοιξη στην Ελλάδα , επενδύσεις πολυεθνικών στον τομέα του λιανεμπορίου ? Το μόνο που προσφέρει είναι χαμηλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας στον τομέα του λιανεμπορίου χτυπώντας ακόμα παραπάνω την λαβωμένη ελληνική μικρομεσαία επιχείρηση πλημμυρίζοντας την αγορά με εισαγόμενα προϊόντα. Για την Γέφυρα ΑΕ τι να πω για τις αποικιοκρατικές συμβάσεις εκμετάλλευσης.Τέλος το βίντεο είναι συνδεδεμένο με την ιστοσελίδα http://www.this-is-greece.gr/ όπου οι αναγνώστες τις είναι τόσο ευχαριστημένοι με τα προιόντα και τις υπηρεσίες των μεγαλοεπενδυτών που προσπαθούν “αυθόρμητα” να μας πείσουν ότι ναι είμαστε όλοι κερδισμένοι.Παραθέτω το post της Lydia …Πρόσφατα άνοιξε στη γειτονιά μου, στο Γέρακα, ένα μεγάλο υποκατάστημα γνωστής αλυσίδας αρτοποιίας &αρτοσκευασμάτων. Όλοι βιάστηκαν να συμπεράνουν ότι “τώρα θα πεθάνουν οι άλλοι 2 φούρνοι της γειτονιάς”. Η πραγματικότητα ήρθε να επιβεβαιώσει τις πραγματικές αξίες της αγοράς! Αρχικά, ο νέος πρωταγωνιστής της περιοχής απέσπασε ένα μεγάλο μερίδιο της πελατείας, που έσπευσε να δοκιμάσει τα νέα προϊόντα. Πολύ σύντομα, ο 1 από τους 2 μικρότερους φούρνους έκλεισε, αδυνατώντας να συναγωνιστεί την ποικιλία & το γυαλιστερό &επομένως πιο ακριβό περιτύλιγμα των αγαθών προς πώληση. Αντίθετα, ο 2oς φούρνος, μετά από μικρή ανακαίνιση, προσαρμόστηκε σύντομα στα νέα δεδομένα & μεταβαλλόμενα πρότυπα και κατάφερε να διατηρήσει την πελατεία του & να αυξήσει τους ένθερμους υποστηρικτές της μικρής τοπικής επιχείρησης. Όχι απλά δεν βγήκε χαμένος, αλλά επένδυσε στην προσωπική σχέση & οικειότητα με τους πελάτες του, στην υψηλή ποιότητα των χειροποίητων προϊόντων του & κέρδισε την εμπιστοσύνη του κόσμου!Αυτή είναι η εικόνα που έχει για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας όλος αυτός ο συρφετός, και μάλιστα ακόμα και τώρα στο παραπέντε της χρεοκοπίας συνεχίζουν να παίζουν παιχνίδια θεωρώντας μας πολύ ηλίθιους για να αντιδράσουμε σε αυτά που μας σερβίρουν. Οχι this is not Greece.ΑναγνώστηςFiled under: ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
Keywords
Τυχαία Θέματα