Η Κίνα μεταρρυθμίζει την τιμολόγηση των κα υσίμων για τα αεροσκάφη

09:40 15/7/2011 - Πηγή: Olympia
Η Κίνα αναμένεται να προσαρμόσει τις τιμές των καυσίμων για τα αεροσκάφη από τον ερχόμενο Αύγουστο σε μια προσπάθεια να εναρμονίσει τις εγχώριες με τις διεθνείς τιμές, ασκώντας ακόμη μεγαλύτερη πίεση στην ασιατική αγορά, καθώς οι μηχανισμοί ενισχύουν τα περιθώρια κέρδους και ενθαρρύνουν τα διυλιστήρια να αυξήσουν την παραγωγή τους.Εάν το σχέδιο πάει καλά, η αλλαγή θα είναι προάγγελος για το κυβερνητικό επιτελείο του Πεκίνου να μεταρρυθμίσει τον μηχανισμό για τα καύσιμα των μεταφορών. Οι αναδυόμενες
οικονομίες όπως είναι η Κίνα, η Ινδία, η Ινδονησία ξοδεύουν δισεκατομμύρια δολαρίων, για να επιδοτήσουν τα καύσιμα και συχνά κατηγορούνται για διογκωμένες τιμές, καθώς οι μεμονωμένοι πελάτες δεν κατανοούν την πίεση, που ασκείται για να είναι η τιμή ελεγχόμενη.«Η νέα τιμολόγηση των καυσίμων για τα αεροσκάφη είναι ένα βήμα παραπέρα, για να περάσουμε στο σύστημα, που δίνει προτεραιότητα στην αγορά» αναφέρει σε ανακοίνωσή του το τμήμα για τον μακροπρόσθεσμο σχεδιασμό της Εθνικής Επιτροπής για την Ανάπτυξη και τις Μεταρρυθμίσεις της Κίνας (NDRC). «Είναι ένα ακόμη πείραμα μεταρρύθμισης, που κάνει η Κίνα στην αφορά των καυσίμων» αναφέρεται επίσης.Σύνδεση της τιμής των καυσίμων με τον δείκτη της ΣιγκαπούρηςΥπό το νέο σκηνικό, η κοστολόγηση των καυσίμων από το διυλιστήριο θα είναι συνδεδεμένη με τον δείκτη τιμών της Σιγκαπούρης συν ένα διαπραγματεύσιμο ασφάλιστρο, αναφέρει το NDRC. Η αλλαγή, η οποία ήρθε λίγο πιο μετά από την διακοπή της επιβολής δασμού στα καύσιμα, ενδεχομένως και να προετοιμάσει τις εγχώριες πετρελαϊκές εταιρείες να αυξήσουν τις εξαγωγές τους και να αποφεύγουν την έλλειψη σε αποθεματικό, όπως δυστυχώς συνέβαινε με το παρόν σύστημα.«Με μια τέτοια σύνδεση, θα μπορούμε να αποφύγουμε την κατάσταση, όταν οι εγχώριες τιμές των καυσίμων βρίσκονται χαμηλότερα σε σχέση με τις τιμές στην διεθνή αγορά και τα διυλιστήρια δεν έχουν κίνητρο για να αυξήσουν την παραγωγή του » τόνισε στέλεχος της Εθνικής Εταιρείας για τα καύσιμα των αεροσκαφών της Κίνας (CNAF). «Αυτό το νέο σύστημα μας παρέχει μεγαλύτερη ευελιξία για να διασφαλίσουμε την προμήθεια καυσίμων από τις διεθνείς αγορές» πρόσθεσε.Η CNAF, η οποία ελέγχει τις υποδομές προμήθειας των καυσίμων, εισάγει ετησίως περί το ¼ των καυσίμων ήτοι 400.000 βαρέλια ανά ημέρα, που προορίζονται για διάθεση στις αεροπορικές εταιρείες της χώρας. Η Κίνα είναι η δεύτερη μεγαλύτερη αγορά καυσίμων για αεροσκάφη στον κόσμο. Παράλληλα, η κινέζικη εταιρεία καυσίμων για αεροσκάφη (CAO), θυγατρική της CNAF, εισάγει πάνω από το 95% των καυσίμων για αεροσκάφη και σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι η αλλαγή θα προσφέρει μεγαλύτερο κίνητρο στα τοπικά διυλιστήρια να παράγουν και να προμηθεύουν περισσότερα καύσιμα στην αγορά.Μεγαλύτερη ευελιξία στην αγοραία τιμή των καυσίμωνΟ αντίκτυπος των εισαγωγών μπορεί να μην είναι τόσο σημαντικός, επειδή η ανάπτυξη της αεροπλοΐας είναι μεγάλη, αλλά τα διυλιστήρια πρέπει να ισορροπούν την προσφορά με την ζήτηση, δήλωσε ο εκπρόσωπος της Κινέζικης Πολιτικής Αεροπορίας. Τα καύσιμα για τα αεροσκάφη απ
Keywords
Τυχαία Θέματα