Πάρτι στην Περιφέρεια Αττικής του Γ. Σγουρού

18:43 24/7/2012 - Πηγή: Olympia

Σάλος ξεσηκώθηκε από την απόφαση της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, πριν από μία εβδομάδα, να διαθέσει 52.000 ευρώ «για τη δημιουργία ηλεκτρονικών υποδομών και μέσων προώθησης του τουρισμού».

Στην ουσία ήταν δημιουργία λογαριασμών σε facebook, You Tube, twitter και Google+, δηλαδή για διαδικτυακές υπηρεσίες που προσφέρονται δωρεάν. Φαίνεται όμως ότι αυτά που συμβαίνουν στην Περιφέρεια Αττικής

του κ. Γιάννη Σγουρού, επισκιάζουν υποθέσεις όπως η παραπάνω και τις κάνουν να φαίνονται ασήμαντες. Ο κ. Σγουρός υπέγραψε σύμβαση, με γνωστή και μεγάλη διαφημιστική εταιρεία, για το έργο «Ολοκληρωμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Αττικής». Το αντίτιμο; Μόλις 8.538.843 ευρώ…Από αυτά:

- 570.815 ευρώ θα πάνε για την προβολή στα social media( facebook,You Tube,Twitter,Flickr), όταν κάθε πολίτης και χρήστης του διαδικτύου μπορεί να ανοίξει δωρεάν λογαριασμούς και να μην πληρώσει ούτε ένα ευρώ για αυτές τις υπηρεσίες.

- 170.716 ευρώ θα διατεθούν για τη δημιουργία τουριστικού logo και σλόγκαν.

- 815.110 ευρώ θα απαιτηθούν για το σχεδιασμό του site τουριστικής προβολής της Περιφέρειας.

- 480.315 ευρώ θα στοιχίσει…η κατασκευή του site.

- 694.214 ευρώ για τη δημιουργία προωθητικού υλικού.

- 1.735.537 ευρώ για καταχωρήσεις σε ΜΜΕ.

- 694.215  ευρώ για την παραγωγή οπτικοακουστικού υλικού.

- 1.041.322 ευρώ  για συμμετοχή σε τουριστικές εκθέσεις.

- 347.107 ευρώ για προσκλήσεις και φιλοξενία δημοσιογράφων και επαγγελματιών του τουρισμού.

- 94.710 ευρώ για τη φιλοξενία του site σε server.

- 347.107 για την κατάρτιση και επικαιροποίηση του Master Plan για το όλο project…

Άνθρωποι, που ειδικεύονται στο χώρο της επικοινωνίας και της εφαρμογής νέων τεχνολογιών, μιλούν ξεκάθαρα για υπέρογκες δαπάνες, ιδιαίτερα σε ότι αφορά το σχεδιασμό και την κατασκευή του site που συνολικά θα φτάσει το 1,3 εκατομμύρια ευρώ, την προβολή στα social media που μπορεί να γίνει δωρεάν αλλά για το σύνολο των δαπανών. Από την πλευρά της, η ανάδοχος εταιρεία McCann Erickson, με σημερινή της πληρωμένη καταχώριση στον ημερήσιο Τύπο αρκείται γενικόλογα να υποστηρίξει ότι αντίστοιχες καμπάνιες σε άλλες χώρες διαμόρφωσαν ανάλογο κόστος. Βέβαια, η ανακοίνωση συγκρίνει την περιφέρεια Αττικής με… ολόκληρα κράτη (έστω και ανάλογου πληθυσμού), μια σύγκριση που δημιουργεί εύλογη απορία για τη λογική της, αφού η καμπάνια της περιφέρειας έρχεται να προστεθεί στην όποια επιπλέον δαπάνη για την προβολή της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού (η οποία, ασφαλώς, καλύπτει και την Αττική). Επιπλέον, ερωτήματα προκαλεί η επιλογή να συγκρίνει με χώρες όπως η Ρουμανία, η Κροατία και η… Αίγυπτος!

Το έργο είχε ενταχθεί στο Ε.Π «Αττική 2007-2013» κάτω από άλλες ασφαλώς συνθήκες για τη χώρα και τους πολίτες. Στη Διακήρυξη και στη σύμβαση που υπέγραψε ο Περιφερειάρχης κ. Σγουρός αναφερόταν, ότι η ανάδοχος διαφημιστική εταιρεία θα έπρεπε να είχε υποβάλλει την τεχνική μελέτη και το master plan εντός δύο μηνών από την υπογραφή της α

Keywords
Τυχαία Θέματα