Τα χειρότερα ατυχήματα στην ιστορία των αγώνων

Ο θάνατος του Νταν Γουέλντον μας θυμίζει δυστυχώς πως οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ένα επικίνδυνο σπορ.

Ρωτήστε όποιον από τους φίλους των αγώνων αυτοκινήτου γνωρίζετε και θα σας πει πως αυτό που τον ενθουσιάζει σε κάθε event είναι τα προσπεράσματα, οι «μάχες» για την πρώτη θέση, οι προσπάθειες για την pole position.Φυσικά οι «μάχες» αυτές έχουν κόστος, το οποίο οι αγωνιζόμενοι γνωρίζουν. Από την άλλη πλευρά έρευνες έδειξαν πως το κοινό της τηλεόρασης βρίσκει τις συγκρούσεις των αυτοκινήτων ως το απόλυτο θέαμα (σαδιστικό αλλά αληθινό). Φαίνεται πως οι τηλεθεατές έχουν την αίσθηση πως ο

οδηγός βγαίνει πάντα σχεδόν… ατσαλάκωτος χαιρετά το κοινό και συνεχίζει δυστυχώς όμως η κατάληξη δεν είναι πάντα αυτή.

Δείτε τα 10 χειρότερα δυστυχήματα στην ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου.

10. Ντεϊτόνα 500 2001 – Ντέιλ Έρνχαρντ

Μία σύγκρουση η οποία φαινόταν… φυσιολογική για τα δεδομένα των αγώνων Nascar. Ο Έρνχαρντ χτυπά με το αυτοκίνητο του Κεν Σρέιντερ και καταλήγει να συγκρουστεί με τον τοίχο. Όλοι νόμιζαν πως ο πολυπρωταθλητής Έρνχαρντ θα έβγαινε από το αυτοκίνητο να ζητήσει το λόγο (όπως πάντα έκανε) αλλά ο βετεράνος των αγώνων έχασε τη ζωή του. Το περιστατικό έφερε πολλές βελτιώσεις στην ασφάλεια των αγώνων. Μόνο η έρευνα κόστισε 1 εκατομμύριο δολάρια. Αυτή έδειξε πως η φαινομενικά απλή σύγκρουση με τον τοίχο ήταν τόσο σφοδρή όσο αν χτυπούσε ένα αυτοκίνητο με ταχύτητα 120 χλμ. πάνω σε ένα άλλο σταματημένο όχημα.

9. Σάρλοτ 600 1964 – «Fireball» Ρόμπερτς

Ο Γκλεν «Fireball» (Μπάλα φωτιάς) Ρόμπερτς έμελε να επιβεβαιώσει το παρατσούκλι του με τραγικό τρόπο. Στον αγώνα της Σάρλοτ προσπαθώντας να αποφύγει τη σύγκρουση με δύο άλλα αυτοκίνητα χτύπησε στον τοίχο και το αυτοκίνητό του τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο Ρόμπερτς παγιδεύτηκε στο όχημα με αποτέλεσμα να καεί το 80% του σώματός του, και να πεθάνει μία εβδομάδα μετά..

8. Ιταλικό γκραν πρι 1978 – Ρόνι Πέτερσον

Η σύγκρουση των 9 αυτοκινήτων έμεινε στην ιστορία για τη σφοδρότητά της αλλά και το θάνατο του Ρόνι Πέτερσον. Το ατύχημα ήταν ανθρώπινο λάθος. Ο υπεύθυνος για τα φώτα της εκκίνησης βιάστηκε άναψε το πράσινο φως πριν πάρουν τη θέση τους οι οδηγοί. Η κίνηση αυτή δημιούργησε χάος και μία πολλαπλή σύγκρουση. Δυστυχώς, ο Πέτερσον εγκλωβίστηκε στο μονοθέσιο με πολλαπλά κατάγματα στα πόδια και ελαφρά εγκαύματα. Μία ολιγωρία των οργανωτών καθυστέρησε τους γιατρούς να πλησιάσουν και ο Πέτερσον πέθανε από τα τραύματά του.

7. Ινδιανάπολη 500 1964 – Ντέιβ Μακ Ντόναλντ, Έντι Ζακς

Δεν ήταν τόσο σφοδρή η σύγκρουση όσο η κόλαση φωτιάς που ακολούθησε και έχασαν τη ζωή τους και οι δύο οδηγοί.Ο Ζακς αγωνιζόταν με ένα λεμόνι δεμένο στο λαιμό του (για λόγους που κανείς δεν γνωρίζει). Στο δεύτερο γύρο του Indy 500 το 1964 οι Ντέιβ Μακ Ντόναλντ και Έντι Ζακς χτύπησαν μεταξύ τους και κατά τη σύγκρουση έγινε μία δυνατή έκρηξη και ξέσπασε πυρκαγιά. Αιτία ήταν τα ρεζερβουάρ με κηροζίνη (αυτό ήταν τότε το καύσιμο) που ήταν τοποθετημένα εμπρός (στο αυτοκίνητο του Ζακς) και πίσ

Keywords
Τυχαία Θέματα