Απίθανες ετικέτες κρασιών


Το αυστραλιανό οινοποιείο First Drop Wines κάνει ένα βήμα παραπάνω στο μάρκετινγκ των κρασιών του. Το κρασί ανεβαίνει διεθνώς και ξεφεύγει πια σαφώς από τα στενά όρια του γαλλικού, του ισπανικού και του ιταλικού terroir. Ο Νέος Κόσμος αρχίζει να ζητάει τα ηνία, αφού με πολύ πιο οικονομικές τιμές καταφέρνει και παράγει μεγάλα κρασιά, ενώ και νέες δυνάμεις, όπως η Ελλάδα, κάνουν δυναμικά την εμφάνισή τους. Όπως καταλαβαίνει κανείς εύκολα, οι επιλογές υψηλής ποιότητας
είναι πια υπεράριθμες άρα το ποιαν τελικά θα ακολουθήσει ο καταναλωτής έχει να κάνει και με άλλες παραμέτρους, όπως είναι το μάρκετινγκ. Εδώ και καιρό μεγάλα οινοποιεία έχουν αρχίσει να ξεφεύγουν από τις απλές λευκές ετικέτες για τους οίνους τους και να προσλαμβάνουν designers για να τους φτιάξουν ευφάνταστα λογότυπα και γραφιστικά που θα ξεχωρίζουν στο ράφι της κάβας. Καμμία όμως δεν έχει φθάσει τόσο μακριά όσο η αυστραλιανή First Drop Wines και τα σχέδια του Τζέρεμι Μπόιντ.
Keywords
Τυχαία Θέματα