Κάντο όπως η Volvo!

Εχουμε γράψει πολλές φορές πως η κρίση, όπως και να το κάνουμε, φέρνει και ευκαιρίες. Πλέον οι εταιρείες αναγκάζονται να ακολουθήσουν έναν διαφορετικό επιχειρηματικό δρόμο. Οι υπερβολές που όλοι βλέπαμε τα προηγούμενα χρόνια πληρώνονται πλέον ακριβά, ενώ και τα στελέχη, κάποια από τα οποία κάποτε άνετα χαρακτήριζες golden boys (ορισμένα εξ αυτών πετούσαν πρόσφατα με learjet) αναγκάστηκαν να αλλάξουν τακτική.

Οχι, δεν τα έκαναν όλα καλά τα στελέχη των εγχώριων εισαγωγικών. Το να προσπαθείς να καλύψεις τα λάθη και τις υπερβολές του
παρελθόντος στο όνομα της κρίσης για να δικαιολογήσεις την κατά τέσσερις φορές υψηλότερη ύφεση από τον μέσο όρο της χώρας μας είναι αν μη τι άλλο άνανδρο. Πέρα όμως από την απίστευτη ύφεση που έχει γονατίσει σχεδόν όλες τις επαγγελματικές ομάδες που εμπλέκονται με την αγορά αυτοκινήτου, υπάρχουν και κάποιες… οάσεις, που απλώς αποδεικνύουν ότι το έδαφος ακόμα είναι γόνιμο. Οτι υπάρχει δυνατότητα να τα πας καλά αρκεί να έχεις την ευελιξία να ξεφύγεις από τα χαστούκια της κρίσης.

Τρανό παράδειγμα αποτελεί η ελληνική αντιπροσωπία της Volvo, η οποία τα… σπάει εν μέσω κρίσης. Και εξηγούμαι με νούμερα: 27% είναι η αύξηση των πωλήσεών της, παρουσιάζοντας τη μεγαλύτερη αύξηση ανάμεσα στις πρώτες είκοσι μάρκες της ελληνικής αγοράς. Μάλιστα, η Volvo είναι η μόνη από τις πολυτελείς μάρκες που είχε αύξηση πωλήσεων, με τις άλλες εταιρείες να παρουσιάζουν την ίδια περίοδο πτώση έως και 40%! Η αύξηση αυτή μάλιστα έχει ιδιαίτερη αξία για τη σουηδική μάρκα, αφού σημειώνεται σε σύγκριση με το -επίσης πετυχημένο- 2011, όπου σε σχέση με το 2010 είχε σημειώσει αύξηση πωλήσεων 56,4%! Και όλα αυτά με δύο μόλις νέα μοντέλα (S60 και V60). Σημειώστε δε πως από το καλοκαίρι έρχεται και το πιο εμπορικό V40.

Ναι, βοήθησαν τόσο το ίδιο το προϊόν όσο και η απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης σε αυτή την εκτόξευση της Volvo, όμως αν σας παραθέσω τις αντίστοιχες τεχνολογίες κάποιων άλλων αυτοκινητοβιομηχανιών, την ύπαρξη των οποίων δεν γνωρίζει καν ο κόσμος, τότε σίγουρα κάποιοι θα μας κόψουν την καλημέρα. Η στρατηγική, η σωστή προώθηση αλλά και η συμπεριφορά της εταιρείας (δηλαδή των στελεχών της) είναι αυτά που κάνουν σήμερα τη διαφορά…
Keywords
Τυχαία Θέματα