15-21 Οκτωβρίου: ο πίνακας των πωλήσεων στην Ιαπωνική αγορά

10:33 25/10/2012 - Πηγή: ByteMe
Για την ιαπωνική αγορά ειδικά, στα πηγαδάκια της σκηνής των βιντεοπαιχνιδιών λέγεται ότι, περισσότερο από ότι ισχύει οπουδήποτε αλλού, «ένα παιχνίδι μπορεί να πουλήσει μια κονσόλα». Κοιτάζοντας όμως τον πίνακα που δίνει η Media Create για τις πωλήσεις στην Ιαπωνική αγορά, θα μπορούσε κανείς να αναρωτηθεί μήπως τελικά ο κανόνας αυτός δεν ισχύει.Δηλαδή, πως εξηγείται το γεγονός ότι παρότι στην πρώτη θέση των πωλήσεων βιντεοπαιχνιδιών
βρίσκεται το Little Battlers eXperience (το παιχνίδι της νέας «ποκεμονομανίας» που επικρατεί στην Ιαπωνία με μονομαχίες μικροσκοπικών ρομπότ τη φορά αυτή) για το PSP, η ίδια η κονσόλα απλώς κατόρθωσε να διατηρήσει τα νούμερα πωλήσεών της σε σχέση με την προηγούμενη εβδομάδα; Και πως εξηγείται το γεγονός ότι το PS3 υποχώρησε παρότι έχει τρεις τίτλους μέσα στους καλύτερους πέντε του πίνακα;Και όμως, το 3DS εξακολουθεί να βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων συσκευών, παρά το γεγονός ότι οι πωλήσεις του μειώθηκαν σημαντικά, και παρά το ότι δεν έχει κάποιο σημαντικό μπλοκμπάστερ την εποχή αυτή. Η εξήγηση είναι ότι πλέον το 3DS έχει την απαραίτητη ποσότητα τίτλων, ειδικά κατασκευασμένων για το Ιαπωνικό κοινό
Keywords
Τυχαία Θέματα