Το σχολείο ενισχύει την υποεπίδοση των χαρισματικών


Το ελληνικό σχολείο έχει δομές που ενισχύουν την υποεπίδοση πολλών χαρισματικών μαθητών και δεν έχει μηχανισμούς στήριξής τους. Αρκετοί μάλιστα εκπαιδευτικοί δεν γνωρίζουν πως οι μαθητές αυτοί ανήκουν σε μια ιδιαίτερη κατηγορία που χρήζει ξεχωριστής αντιμετώπισης». Μιλάμε με την Αικατερίνη Μαριδάκη-Κασσωτάκη, καθηγήτρια Ψυχολογίας στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, διευθύντρια του Κέντρου Μελέτης της Οικογένειας. - Στόχος του […]
Keywords
Τυχαία Θέματα