Παίρνει πίσω τις επίμαχες διατάξεις για τα βυτιοφόρα ο Μάκης Βορίδης

Την απόσυρση των επίμαχων διατάξεων για τα βυτιοφόρα, μετά τις αντιδράσεις και τους ενδοκυβερνητικούς κραδασμούς που προκάλεσαν, προανήγγειλε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, παρέχοντας διευκρινίσεις για τη σχετική τροπολογία.

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο κ. Βορίδης τόνισε ότι με την τροπολογία δεν ετίθετο κανένας περιορισμός στην έκδοση νέων αδειών, αλλά σκοπός της ήταν να περιορίσει την ελεύθερη

μεταβίβαση αδειών μεταξύ των παλαιών μεταφορέων, ακριβώς για να ενισχύσει την έκδοση νέων αδειών μεταφορέων. «Ήταν λοιπόν σε μια λογική ενεργοποίησης του ανοίγματος της αγοράς και όχι στη λογική του κλεισίματος» είπε χαρακτηριστικά.

«Επειδή έχουμε συγκυβέρνηση και οι γνώμες των συγκυβερνώντων κομμάτων πρέπει να γίνονται σεβαστές, εφόσον το ΠΑΣΟΚ έχει αντίρρηση για οποιοδήποτε λόγο, έχει διαφορετική οπτική στο συγκεκριμένο ζήτημα, δεσμεύτηκα ότι πράγματι οι συγκεκριμένες διατάξεις θα απαλειφθούν από την τροπολογία» πρόσθεσε.

Όπως έγινε γνωστό αργότερα, κατά τη συζήτηση στην Ολομέλεια της Βουλής του νομοσχεδίου για τις ρυθμίσεις Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών, Μεταφορών, Δημόσιων Έργων, ο υπουργός Υποδομών προχώρησε σε ορισμένες νομοτεχνικές βελτιώσεις, ενώ επιφυλάχθηκε μέχρι τέλος της συνεδρίασης να κάνει και ουσιαστικές αλλαγές.

Ειδικότερα, ο υπουργός Υποδομών προτίθεται μέχρι το τέλος της συνεδρίασης να αποσύρει τη ρύθμιση που «πάγωνε», μέχρι το 2020, το άνοιγμα του επαγγέλματος για τα βυτιοφόρα δημόσιας χρήσης, η οποία είχε προκαλέσει έντονες αντιδράσεις.

Σε σχετική ανακοίνωσή του, πάντως, το υπουργείο Υποδομών διευκρίνισε νωρίτερα ότι η πρόσβαση στην ειδική κατηγορία βυτίων υγρών καυσίμων έχει απολύτως απελευθερωθεί και όποιος επιθυμεί, μπορεί να αιτηθεί την έκδοση νέας άδειας, οποιασδήποτε κατηγορίας και οποιουδήποτε βάρους, πληρώνοντας ένα μικρό διοικητικό παράβολο 1.000 ευρώ (ή 500, εάν διαθέτει ήδη μία άδεια).

Η τροπολογία, σημειώνει το υπουργείο, αφορά αποκλειστικά αλλαγές σε κατόχους παλιών αδειών, σύμφωνα με το νόμο Ρέππα, και δεν έχει καμία σχέση με τις νέες άδειες που εκδίδονται.

Η τροπολογία που κατέθεσε την περασμένη Παρασκευή ο Μάκης Βορίδης πυροδότησε την έντονη αντίδραση των προκατόχων του στο υπουργείο Μεταφορών, Δημήτρη Ρέππα και Γιάννη Ραγκούση, οι οποίοι απείλησαν μάλιστα ότι θα την καταψηφίσουν όχι μόνο οι ίδιοι, αλλά και πολλοί, αν όχι το σύνολο, των βουλευτών του ΠΑΣΟΚ.

Πυρά κατά του υπουργού Υποδομών εξαπέλυσε και η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ), επισημαίνοντας ότι με την τροπολογία του κ. Βορίδη «κλείνει» εκ νέου το επάγγελμα της μεταφοράς καυσίμων για δέκα χρόνια, διατηρώντας τα προκλητικά προνόμια για μια μειοψηφία 700 ατόμων.

Keywords
Τυχαία Θέματα