Αλυσίδες σούπερ μάρκετ του ΗΒ εξετάζουν το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσουν προϊόντα ίδιας ετικέτας με τον χαρακτηρισμό Greek Yoghurt

Το ελληνικό και ελληνικού τύπου γιαούρτι (στραγγιστό) κατέχει, για το 2012, ποσοστό 11,33% σε όγκο πωλήσεων και 13,14% σε αξία, της συνολικής αγοράς γιαουρτιού. Οι πωλήσεις δε, της κατηγορίας αυξήθηκαν κατά 29,6%, σε όγκο και 43% σε αξία, όταν αναγνωρισμένα προϊόντα γιαουρτιού δέχθηκαν πιέσεις στις πωλήσεις τους. Οι μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ του Ηνωμένου Βασιλείου (ΗΒ) εξετάζουν το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσουν προϊόντα ίδιας ετικέτας με τον χαρακτηρισμό Greek Yoghurt, με γιαούρτι παραγόμενο από ελληνικές βιομηχανίες, προκειμένου να επωφεληθούν από την αύξηση της ζήτησης του προϊόντος.

Keywords
Τυχαία Θέματα