MotoGP Grand Prix Laguna Seca: Η έκπληξη του S. Bradl

O 23χρονος Γερμανός έφτασε στην πρώτη pole position της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία. Δίπλα του ξεκινούν οι M. Marquez και A. Bautista.

Κυριαρχία της Honda στις κατατακτήριες δοκιμές της Laguna Seca, με τους αναβάτες των ιδιωτικών ομάδων να κάνουν την έκπληξη και να κατακτούν τις τρεις πρώτες θέσεις της εκκίνησης

O Stefan Bradl, ο γιος του Helmut Bradl αναβάτη των 250 κ.εκ, έφτασε στην κατάκτηση της πρώτης pole position της καριέρας του στη μεγάλη κατηγορία,

εκμεταλλευόμενος την πτώση του Marc Marquez.

Ο Ισπανός από την αρχή είχε τον έλεγχο και έδειχνε πως ήταν το φαβορί για την pole σημειώνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους, ωστόσο 3 λεπτά πριν το φινάλε της 15λεπτης διαδικασίας, την ώρα που πίεζε για να βελτιώσει κι άλλο τον προσωπικό του χρόνο, γλίστρησε με το εμπρός μέρος της Honda και έπεσε στη στροφή 8, με αποτέλεσμα να παρακολουθήσει από το γκαράζ της ομάδας το υπόλοιπο της διαδικασίας.

Ο S.Bradl της LCR Honda, πήρε την pole 30" πριν το τέλος με χρόνο 1'21.176, που ήταν μόλις 17 χιλιοστά καλύτερος από αυτόν του M. Marquez. Εκπληκτική ήταν η εμφάνιση και από τον Alvaro Bautista της Honda Gresini που πλασαρίστηκε στην τρίτη θέση.

«Είναι πολύ ωραία να είσαι στην pole. Ήταν ένας από τους καλύτερους γύρους της καριέρας μου. Έχω καλό ρυθμό και θα συνεχίσω να πιέζω αύριο στον αγώνα», σχολίασε πανευτυχής ο S. Bradl που περνάει στην ιστορία ως ο πρώτος Γερμανός αναβάτης που θα ξεκινήσει αγώνα της κορυφαίας κατηγορίας των GP από την pole position!

Αξίζει να σημειωθεί ότι το HRC δεν έχει ανανεώσει ακόμα το συμβόλαιο του Bradl με τις τελευταίες πληροφορίες, τις οποίες όμως διέψευσε ο Livio Suppo, να θέλουν την εταιρεία να έχει καταθέσει πρόταση στον Cal Crutchlow ώστε του χρόνου να αγωνιστεί με εργοστασιακό εξοπλισμό στην ομάδα του Lucio Cecchinello.

«Έχασα το μπροστινό στη στροφή 8... Όπως και να χει είμαι χαρούμενος. Αισθάνομαι τόσο καλά πάνω στη μοτοσυκλέτα. Πίεσα με το πρώτο λάστιχο και μετά πίεσα ακόμα περισσότερο με το δεύτερο. Δεν μπορούσα να πιέσω περισσότερο στη στροφή που έπεσα. Οι βαθμοί δίνονται στον αγώνα - είναι πιο σημαντικός από την pole», είπε από την πλευρά του ο πρωτοπόρος του Πρωταθλήματος Marc Marquez.

«Είμαι πολύ χαρούμενος από την προσπάθειά και τη θέση. Δεν αλλάξαμε πολλά πράγματα στη μοτοσυκλέτα σε σχέση με τον προηγούμενο αγώνα... Είμαι χαρούμενος γιατί έχουμε πολύ καλό ρυθμό για τον αγώνα», δήλωσε από την πλευρά του ο A. Bautista.

Καλύτερη Yamaha ήταν αυτή του Valentino Rossi που πλασαρίστηκε στην τέταρτη θέση, σε μια καλή διαδικασία για τον Ιταλό πολυπρωταθλητή. Ο Cal Crutchlow που αντιμετώπισε πρόβλημα με κάποιοι αισθητήρα της YZR-M1 με αποτέλεσμα να ξεκινήσει τις χρονομετρημένες προσπάθειές τους στο τελευταίο 5λεπτο, έγραψε τον 5ο καλύτερο χρόνο. Νωρίτερα, o Bρετανός είχε πτώση χωρίς ευτυχώς να τραυματιστεί. Ο Jorge Lorenzo που προέρχεται από τραυματισμό, θα ξεκινήσει από την 6η θέση έχοντας θέσει ως στόχο να περιορίσει τη ζημιά.

«Θα έλεγα πως βρίσκομαι στο 70% από άποψη φυσικής κατάστασης. Σίγουρα είμαι καλύτερα σε σχέση με την Παρασκευή και θα έλεγα λίγο καλύτερα απ' ότι στο Assen. Ξέρω ότι υπάρχει ρίσκο και πως θα υποφέρω στον αγώνα, αλλά από τη στιγμή που αποφάσισα να τρέξω, θα το κάνω. Δεν θέλω να χάσω την επαφή μου με την κορυφή της βαθμολογίας», έλεγε νωρίτερα ο Ισπανός.

Ο άλλος τραυματίας, Dani Pedrosa, συμμετείχε στο Q2 έχοντας εξασφαλίσει το εισιτήριο από το Q1, μιας και με τους χρόνους που σημείωσε στις 3 περιόδους των ελεύθερων δοκιμών, δεν εξασφάλισε την απευθείας συμμετοχή του στην πρώτη 10άδα.

Ο Ισπανός αναβάτης της Honda θα έχει δύσκολο έργο στον αγώνα της Κυριακής (21/7, 00:00 ώρα Ελλάδας) ξεκινώντας από την 7η θέση της εκκίνησης. Ο Andrea Dovizioso με την Ducati ήταν όγδοος, με τους Bradley Smith και Nicky Hayden να συμπληρώνουν τη 10άδα.

Η σειρά της εκκίνησης

1. Stefan Bradl (LCR Honda) 1:21,176”

2. Marc Marquez (Honda) +0,017”

3. Alvaro Bautista (Gresini Honda) +0,197”

4. Valentino Rossi (Yamaha) +0,242”

5. Cal Crutchlow (Τech 3 Yamaha) +0,244”

6. Jorge Lorenzo (Yamaha) +0,277”

7. Dani Pedrosa (Honda) +0,552”

8. Andrea Dovizioso (Ducati) +0,850”

9. Bradley Smith (Tech 3 Yamaha) +0,899”

10. Nicky Hayden (Ducati) +0,914”

Keywords
Τυχαία Θέματα