ΟΛΤΕΕ: Τα «σχέδια» της κυβέρνησης για τον εκπαιδευτικό

Ολομέτωπη επίθεση κατά των αλλαγών που προωθεί η κυβέρνηση στον χώρο της Παιδείας εξαπέλυσε η Ομοσπονδία Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης. Όπως υποστηρίζει «μέσα από τις εντεταλμένες δημοσιεύσεις σε Μ.Μ.Ε., διαμορφώνεται μεθοδευμένα από καιρό η ενοχοποίηση και απαξίωση του εκπαιδευτικού και ετοιμάζεται η κοινωνία όχι μόνο να αποδεχθεί σαν αναγκαία, αλλά και να επιβραβεύσει ως «δίκαια» και «απαραίτητα» όλα τα μέτρα που ορίζει η Τρόικα και επιχειρεί να επιβάλλει η Τρικομματική Μνημονιακή Κυβέρνηση».

Η ΟΛΤΕΕ

ανέφερε πως τα «μέτρα που, επικαλούμενα την επιχειρούμενη «αναβάθμιση» και «εξυγίανση» της Παιδείας, αποκαλύπτεται ότι στοχεύουν μονοσήμαντα στις ΑΠΟΛΥΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, μέσα από εννέα (9) απλά και «προφανούς σκοπιμότητας» επί μέρους βήματα:

Βήμα 1ο: ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΕΞΑΘΛΙΩΣΗ του εκπαιδευτικού μέσω της εφαρμογής του Ενιαίου Μισθολόγιου – Βαθμολόγιου από το Νοέμβριο του 2011 αλλά και τη συνεχή επιβάρυνσή του με επιπλέον φόρους, χαράτσια, εισφορές κλπ. Ο Υπουργός Παιδείας δηλώνει κατόπιν ότι «κατανοεί το πρόβλημα και το Υπουργείο Παιδείας φρόντισε να μπορούν οι εκπαιδευτικοί, κυρίως της επαρχίας, να πηγαίνουν να τρώνε στις φοιτητικές λέσχες ή σε στρατιωτική λέσχη αν υπάρχει κοντά κάποιο στρατόπεδο» !!! Για να ζεσταθούνε; Αφού δεν μπορούν να έχουν θέρμανση στο σπίτι ας μένουν περισσότερες ώρες στο σχολείο… Αλλά και εκεί δεν υπάρχει θέρμανση !! Για το λόγο αυτό «προνόησε» να είναι οι τάξεις μικρές και να έχουν από 30 μαθητές η κάθε μια ! Καθηγητές και μαθητές ας εμπνέονται από την εικόνα του Κυρίου, που γεννήθηκε σε φάτνη αλόγων και ζεσταινόταν από τα …χνώτα τους …

Βήμα 2ο: ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ του εκπαιδευτικού, ο οποίος «κηρύχθηκε» ένοχος για όλα τα κακώς κείμενα της Παιδείας, στοχοποιήθηκε και η Κυβέρνηση προχωρά …«δημοκρατικά» στην υλοποίηση των ήδη ειλημμένων αποφάσεων της, μέσω προσχηματικής «διαβούλευσης» …επτά ημερών, χωρίς όμως τον διάλογο με τους Φορείς που είχε προαναγγείλει …

Βήμα 3ο: ΣΥΓΧΝΩΝΕΥΣΕΙΣ και ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ σχολικών μονάδων, που κατά τη διάρκεια ακόμη της υποβολής σχετικών προτάσεων από τους Δήμους, τους Φορείς της Εκπαίδευσης και τους Υπηρεσιακούς παράγοντες (σύμφωνα πάντα με τα όσα όριζε η εγκύκλιος του Υπουργείου), ο Υπουργός Παιδείας «προσδιόρισε» με δηλώσεις του στο 10% των υφισταμένων σχολείων, δηλαδή «προέβλεψε» συγχώνευση - κατάργηση περίπου 1.500 σχολείων, επιπλέον όσων έκλεισαν την περσινή σχολική χρονιά.

Βήμα 4ο: ΑΥΞΗΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΩΡΑΡΙΟΥ κατά 2 – 3 ώρες την εβδομάδα, με σκοπό να λυθεί και το πρόβλημα των ελλείψεων σε εκπαιδευτικό προσωπικό !

Βήμα 5ο: ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ εκπαιδευτικών που θα προκύψουν από τα προηγούμενα βήματα.

Βήμα 6ο: ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ εκπαιδευτικών σε περιπτώσεις υπεραριθμίας με απόφαση πλέον του ιδίου του Υπουργού Παιδείας «…από Διεύθυνση σε Διεύθυνση Εκπαίδευσης, από σχολείο σε σχολείο σε όλη την επικράτεια ανεξαρτήτως βαθμίδας εκπαίδευσης και οργανικής θέσης…» για «…το συμφέρον της εθνικής οικονομίας και την ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος και με δ

Keywords
Τυχαία Θέματα