Στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες παγκοσμίως η Ελλάδα

Παραμένει στις πέντε πιο απαισιόδοξες χώρες του πλανήτη η Ελλάδα και για το δεύτερη τρίμηνο του 2012, σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας της Nielsen για την καταναλωτική εμπιστοσύνη των χωρών. Ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης της χώρας μας διαμορφώθηκε στις 43 μονάδες και στην τελευταία θέση βρέθηκε η Ουγγαρία με 30 μονάδες.

Οι δέκα πιο αισιόδοξες χώρες προέρχονται

από την Ασία και τη Μέση Ανατολή με πρώτη την Ινδονησία, της οποίας ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης έφτασε τις 120 μονάδες. Μετά την Ινδονησία ακολουθούν η Ινδία και οι Φιλιππίνες. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι στον δείκτη της παγκόσμιας καταναλωτικής εμπιστοσύνης της Nielsen οι 100 μονάδες αποτελούν τη διαχωριστική γραμμή μεταξύ αισιοδοξίας και απαισιοδοξίας.
Στην Ελλάδα, 9 στους 10 καταναλωτές θεωρούν πως η χώρα βρίσκεται σε ύφεση, ενώ εξίσου μεγάλο ποσοστό από αυτούς πιστεύει πως η κρίση θα παραταθεί και τους επόμενους μήνες. Με τα έσοδα των Ελλήνων καταναλωτών να έχουν μειωθεί σημαντικά και την ανεργία να έχει πιάσει «κόκκινο», η οικονομία και οι εργασιακές προοπτικές αποτελούν τις μεγαλύτερες ανησυχίες των Ελλήνων.
Επιπροσθέτως, σχεδόν 4 στους 10 Έλληνες δηλώνουν πως δεν τους περισσεύουν καθόλου χρήματα μετά την κάλυψη των βασικών τους αναγκών. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο που έχει καταγραφεί ποτέ στην έρευνα καταναλωτικής εμπιστοσύνης των Ελλήνων και ένα από τα υψηλότερα παγκοσμίως για το δεύτερο τρίμηνο του 2012.

Keywords
Τυχαία Θέματα