Στόχος η καλύτερη πληροφόρηση για φορολογικά ζητήματα

Τέλος στο «αναμείνατε στο ακουστικό σας» σκοπεύει να βάλει το υπουργείο Οικονομικών στις σχέσεις φορολογικής διοίκησης - πολιτών, κάνοντας πιο προσβάσιμες τις υπηρεσίες πληροφόρησης για φορολογικά ζητήματα....

Η Γενική Γραμματεία Πληροφορικών Συστημάτων αναμένεται να αναβαθμιστεί στα τέλη του 2013 από κέντρο επεξεργασίας δεδομένων σε κέντρο επεξεργασίας πληροφοριών και εξυπηρέτησης πολιτών.

Μέσω του Κέντρου Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων, για το οποίο έχει ήδη προκηρυχθεί διαγωνισμός από το υπουργείο Οικονομικών, θα παρέχεται άμεση και πλήρη πληροφόρηση των συναλλασσόμενων επιχειρήσεων
και πολιτών με το υπουργείο Οικονομικών, με όλα τα προσφερόμενα μέσα, ήτοι μέσω τηλεφωνίας, e- mail, sms,web, portal, FAX, κανονικού ταχυδρομείου, κ.α..

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων αναμένεται να είναι σε θέση μέχρι τα τέλη του 2013 να παρέχει τις εξής νέες ψηφιακές υπηρεσίες: Taxisphone μέσω Web, υποδοχή καταγγελιών (π.χ. προς ΣΔΟΕ), παραλαβή αιτήσεων και έκδοση πιστοποιητικών, προσωποποιημένη πληροφόρηση, ταυτοποίηση φορολογουμένου μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες εκκαθάρισης μέσω τηλεφώνου, πληροφορίες για μονάδες του υπουργείου Οικονομικών, κ.α..

Με τις εν λόγω υπηρεσίες εκτιμάται πως θα αυξηθεί η είσπραξη εσόδων του Δημοσίου, ενώ θα περιοριστούν οι επισκέψεις των πολιτών στις ουρές των εφοριών.
Keywords
Τυχαία Θέματα