Δάσκαλοι-Νηπιαγωγοί Καλύμνου και Β'ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου: Μαζικοί διορισμοί μονίμων εκπαιδευτικών τώρα !

Στόχος των συνεχών μεταρρυθμίσεων στην εκπαίδευση είναι ξεκάθαρα πλέον η μείωση των κρατικών δαπανών και η δημιουργία ενός σχολείου με όσο το δυνατόν λιγότερους εκπαιδευτικούς και μαθητές. Ο αριθμός διορισμών μονίμων εκπαιδευτικών που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία 10 χρόνια είναι μηδαμινός κι έτσι μεγάλο μέρος της Αβαθμιας και Ββαθμιας εκπαίδευσης στηρίζεται στις πλάτες των αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών. Οι ελαστικά εργαζόμενοι αναπληρωτές είναι εξ’ αναγκασμού «ευέλικτοι» , ανήμποροι να κάνουν οποιονδήποτε προσωπικό προγραμματισμό και βρίσκονται συνεχώς υπο την απειλή της απόλυσης

κάθε χρόνο στο τέλος της σχολικής χρονιάς , γεγονός που τους εξουθενώνει , ενώ αναρωτιούνται ΑΝ και σε ΠΟΙΟ ΜΕΡΟΣ της Ελλάδας θα «στήσουν το σπιτικό τους» την επόμενη σχολική χρονιά. Ταυτόχρονα, στερούνται ακόμα και τα στοιχειώδη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα , το καθεστώς αδειών και ιατρικής περίθαλψης των μονίμων εκπαιδευτικών. Στην περίπτωση των αναπληρωτών δεν προστατεύεται καν η μητρότητα , αφού δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους μόνιμους συναδέλφους τους αλλά ούτε καν τα ίδια δικαιώματα με τον ιδιωτικό τομέα .

Τα τελευταία 10 χρόνια όλες οι μνημονικές κυβερνήσεις αύξησαν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης , μείωσαν τους μισθούς των εκπαιδευτικών , αύξησαν το διδακτικό ωράριο, κατήργησαν ή συγχώνευσαν σχολεία και τμήματα , χτύπησαν την Ειδική Αγωγή, τα ολοήμερα σχολεία και νηπιαγωγεία, όλες τις δομές της αντισταθμιστικής εκπαίδευσης, περιέκοψαν το διδακτικό έργο, άλλαξαν τις αναθέσεις μαθημάτων και προχώρησαν σε δεύτερες και τρίτες αναθέσεις σε όλες τις βαθμίδες – δημιουργώντας έτσι τον εκπαιδευτικό « ορχήστρα» που θα τα κάνει όλα και θα συμφέρει- , κατάργησαν τις ώρες υπευθύνων εργαστηρίων, αύξησαν τον αριθμό των μαθητών στα τμήματα, έκλεισαν τμήματα τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑ.Λ και Ομάδων Προσανατολισμού στα ΓΕ.Λ, σταμάτησαν την Π.Δ.Σ., άλλαξαν τις αναθέσεις μαθημάτων και συνεχίζουν. Ενώ , η επιβολή του 30ωρου εργασιακού ωραρίου προλειαίνει το έδαφος για την αύξηση του διδακτικού ωραρίου που θα οδηγήσει σε νέες απολύσεις αναπληρωτών. Και ταυτόχρονα συνδυάζεται με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής μονάδας και κατ’ επέκταση των εκπαιδευτικών, με στόχο το άνοιγμα του δρόμου για απολύσεις και τη διαμόρφωση ενός ασφυκτικού πλαισίου ελέγχου και πειθάρχησης.

Η κατάσταση στο χώρο της ελαστικής εργασίας και συνολικά της εκπαίδευσης θα χειροτερεύσει, αν δεν ορθωθεί ως αντίπαλο δέος στους κυβερνώντες και τους «θεσμούς» ένα δυνατό, μαζικό, ενωτικό κίνημα των μαχόμενων εκπαιδευτικών, που θα συγκρουστεί με την πολιτική της αδιοριστίας και των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών .

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ :

Μόνιμους μαζικούς διορισμούς όλων των ελαστικά εργαζόμενων εκπαιδευτικών στην γενική και ειδική αγωγή με βάση το πτυχίο τους και την προϋπηρεσία τους ΤΩΡΑ . Εξίσωση δικαιωμάτων μονίμων – αναπληρωτών. Αύξηση των δαπανών για την Παιδεία και ουσιαστική στήριξη της δημόσιας εκπαίδευσης. Κατάργηση του ν. 3848 . Αυξήσεις στους μισθούς για να μπορούμε να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας. Συνολικό πακέτο μέτρων ανακούφισης για τους εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε σχολικές μονάδες παραμεθόριων/απομακρυσμένων περιοχών (έκπτωση στις μετακινήσεις, δωρεάν σίτιση και στέγαση κ.ά.). Β' ΕΛΜΕ Δωδεκανήσουκινητοποίηση εκπαιδευτικών
Keywords
Τυχαία Θέματα