Οι θέσεις και οι ενέργειες της ΕΛΜΕ Ημαθίας με αφορμή επιστολή συναδέλφισσας από το ΕΠΑΛ Βέροιας σχετικά με τις υπεραριθμίες

p1 {font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;font-size:12px;margin-left:8px;margin-right:8px;margin-top:4px;margin-bottom:4px;text-align:justify;}ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΗΣ ΕΛΜΕ ΗΜΑΘΙΑΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΥΝΑΔΕΛΦΙΣΣΑΣ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΑΛ ΒΕΡΟΙΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΥΠΕΡΑΡΙΘΜΙΕΣ
Η ΕΛΜΕ Ημαθίας επανέρχεται
για άλλη μια φορά στο θέμα των πινάκων για κενά, πλεονάσματα, υπεραριθμίες από το ΠΥΣΔΕ Ημαθίας απαντώντας εν μέρει σε σχετική ανοιχτή επιστολή συναδέλφισσας απ’ το ΕΠΑΛ Βέροιας και αναφέροντας, επιπλέον, νέα δεδομένα που προέκυψαν.
Ήδη από τον Μάρτιο η ΕΛΜΕ, και για όλο το χρονικό διάστημα μέχρι σήμερα, είχε εκφράσει επανειλημμένα την ανησυχία της για την όλη διαδικασία, αλλά και την οργή της για την αντιμετώπιση του θέματος από τη Δ/νση Β\'θμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας και το ΠΥΣΔΕ, όπως αυτή αποτυπώθηκε με σχετική ανακοίνωση του Δ.Σ. Στην ανακοίνωση αυτή (28/5/2012) το Δ.Σ. γίνονταν και μάντης κακών αφού εξέφραζε την αγωνία του για το τι θα συμβεί κατά τη διαδικασία άρσης των υπεραριθμιών, μιας και τα οργανικά κενά ήταν προφανώς ελάχιστα.
Δυστυχώς οι επόμενες μέρες δικαίωσαν τη στάση της ΕΛΜΕ.
Διαπιστώθηκαν μετά από επιμονή του Δ.Σ.:
• Λάθη στους πίνακες, όπως ο υπολογισμός, στο εκπαιδευτικό δυναμικό σχολικών μονάδων, συναδέλφων που δεν θα έπρεπε ( μετατιθέμενος ή συνάδελφος που δεν είναι πλέον σε ζωή), με αποτέλεσμα, κακώς, να χαρακτηρίζετε υπεράριθμος άλλος συνάδελφος . Το Δ.Σ. της ΕΛΜΕ κατανοεί ότι σε τέτοιες διαδικασίες είναι εύκολο να γίνουν λάθη. Αν όμως είχαν δημοσιοποιηθεί εξαρχής όλοι οι πίνακες, όπως απαιτούσε το Δ.Σ., τέτοια λάθη θα είχαν εντοπισθεί και θα είχαν διορθωθεί πολύ πριν προκαλέσουν αναστάτωση στους συναδέλφους.
• Αναντιστοιχίες στους πίνακες κενών και πλεονασμάτων, για μεταθέσεις, απ’ τη μια και κενών και υπεραριθμιών, για τοποθέτηση, απ’ την άλλη. Πως είναι, για παράδειγμα, δυνατόν να εμφανίζεται κενό για μετάθεση σε ένα κλάδο και στη συνέχεια, μετά τις μεταθέσεις, να προκύπτει πως, στον ίδιο κλάδο, υπάρχουν δύο υπεραριθμίες; Μήπως πρόκειται για \"λάθος”; Η διόρθωση σ \'αυτή την περίπτωση προφανώς δεν είναι η απόκρυψη των υπεραριθμιών σε ανακοινοποίηση του πίνακα και αφού το γεγονός έχει γίνει ευρέως αντιληπτό!
• Υπεραριθμίες σε περυσινές οργανικές τοποθετήσεις παρά το γεγονός πως δεν υπήρχαν μεταβολές ωρών διδασκαλίας του συγκεκριμένου κλάδου σε σχέση με την προηγούμενη περίοδο. Η αιτιολογία πως ευθύνονται προηγούμενοι Δ/ντες σχολείων, που εμφάνιζαν πλασματικά κενά, δεν απαλλάσσει υπευθύνους.
• Δεν λήφθηκαν υπόψη οι ώρες των ερευνητικών εργασιών παρότι υπήρχε σχετική οδηγία και η εφαρμογή της θα είχε ως αποτέλεσμα να μην χαρακτηριστούν ως υπεράριθμοι αρκετοί συνάδελφοι
• Γενικά, αλληλοσυγκρουόμενες εγκύκλιοι, οδηγίες και ερμηνείες νόμων, συνθέτουν ένα μίγμα, που έχει σαν αποτέλεσμα να ορίζονται ως υπεράριθμοι αρχαιότεροι συνάδελφοι ή συνάδελφοι που, χρόνια τώρα, εργάζονται με πλήρες ωράριο και αυτό δεν έχει μειώθη, στο παρα
Keywords
Τυχαία Θέματα