WRC-Ράλι Ακρόπολις: Οι δηλώσεις οδηγών μετά το τέλος της 1ης ημέρας

00:58 1/6/2013 - Πηγή: E-Typos
Μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του 59ου Ράλι Ακρόπολις, τα πληρώματα δήλωσαν:

Μίκο Χιρβόνεν - Γιάρμο Λέχτινεν: «Είχαμε μία στιγμή, αλλά κανένα μεγάλο πρόβλημα. Είμαστε τυχεροί, δε βρήκαμε σκόνη. Το αυτοκίνητο λειτουργεί καλά, είμαι ευχαριστημένος, καμία αλλαγή για αύριο».

Ντάνι Σόρντο - Κάρλος Ντελ Μπάριο: «Δεν έκανα λάθη, ήταν μια καλή μέρα. Αύριο θα ψηλώσω το αυτοκίνητο για τις σκληρότερες ειδικές. Δεν θέλω να κάνω λάθη και θέλω να τερματίσω στο πόντιουμ».

Μαντς Όστμπεργκ - Γιόνας Άντερσον: «Ήταν μια πονηρή μέρα. Είχαμε κλατάρισμα στην 1η ειδική. Είμαι πολύ απογοητευμένος.
Ήταν δύσκολο να διορθώσουμε τα πράγματα στη 2η ειδική. Δεν είχα αυτοπεποίθηση. Θα προσπαθήσω να ανεβάσω την ψυχολογία μου σήμερα και θα οδηγήσω καλύτερα αύριο».

Εβγκένι Νοβίκοφ - Ίλκα Μίνορ: «Ήταν αρκετά καλή μέρα. Οι ειδικές ήταν ωραίες, όλα ήταν καλά. Έκανα κάποια μικρά λάθη. Αύριο θα προσπαθήσω να διατηρήσω την ίδια ταχύτητα και ρυθμό. Θα είμαι συγκεντρωμένος στις ειδικές και στο Ράλι».

Νασέρ Αλ Ατιγιάχ - Τζιοβάνι Μπερνακίνι: «Χρησιμοποιήσαμε μαλακά λάστιχα και δεν ήταν καλή επιλογή, καταστράφηκαν. Το αυτοκίνητο δουλεύει πολύ καλά. Ελπίζω πως η αυριανή μέρα θα είναι καλύτερη».

Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα - Μίκα Αντίλα: «Αλλάξαμε πίσω διαφορικό, τις αντιστρεπτικές και τις ρυθμίσεις των αμορτισέρ και το αυτοκίνητο δούλεψε. Ήταν δικό μου λάθος που δεν είχα καταλάβει απ' την αρχή ότι το αυτοκίνητο είναι πολύ σκληρό. Θέλω να βελτιώσω λίγο το εμπρός διαφορικό, γιατί μπορεί να βοηθήσει στο στήσιμο. Είναι ένα δύσκολο Ράλι και πρέπει να οδηγήσεις γρήγορα, αλλά πρέπει να γνωρίζεις πού πρέπει να πιέσεις. Οι οδικές συνθήκες δεν ήταν καλές».

Αντρέας Μίκελσεν-Μίκο Μάρκουλα: «Είναι διαφορετικό απ' ό,τι στις δοκιμές. Η υποστροφή βελτιώθηκε, αλλά δεν εξαλείφθηκε. Είχαμε δυσκολία τη νύχτα, γιατί είχαμε διαφορετικές γραμμές σε σχέση με τους Πρόκοπ και Αλ Κασίμι. Για αύριο θα κάνουμε μικρές αλλαγές για να βελτιώσουμε το στήσιμο».

Χαλίντ Αλ Κασίμι - Μάρτιν Σκοτ: «Στην 1η ειδική έχασα την αυτοπεποίθησή μου, το αυτοκίνητο γλιστρούσε. Κάναμε κάποιες αλλαγές στο στήσιμο και στη 2η ειδική ακολούθησα καθαρές γραμμές. Το πρώτο κομμάτι ήταν καλό, μου έδωσε αυτοπεποίθηση. Οι σημειώσεις μας στο σκοτάδι ήταν πολύ καλές».

Τιερί Νεβίλ - Νικολά Ζιλσούλ: «Οι ειδικές ήταν καλές. Δεν ήμουν πολύ γρήγορος. Μερικές φορές χρειάζεσαι τύχη για να αποφύγεις κλαταρίσματα. Αύριο οι ειδικές είναι σκληρές, γι' αυτό ίσως να χρησιμοποιήσω σκληρότερα ελατήρια».

Μάρτιν Πρόκοπ - Ερνστ Μίχαλ: «Καλές ειδικές, κανένα πρόβλημα. Είμαι ευχαριστημένος με την αυριανή μας θέση εκκίνησης. Είναι πολύ καλή».

Ο Νοβίκοφ προηγείται στη γενική κατάταξη

Ο Εβγκένι Νοβίκοφ με Φορντ σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και στις δύο σημερινές ειδικές (Κινέτα-Πίσια και Κινέτα), με τις οποίες ολοκληρώθηκε η πρώτη ημέρα του 59ου Ράλι Ακρόπολις, που είναι ο έκτος αγώνας του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Ο Ρώσος οδηγός εκμεταλλεύθηκε το γεγονός ότι κατέκτησε την τρίτη θέση στην κατατακτήρια ειδική, με αποτέλεσμα να εκκινήσει από την ένατη θέση στο πρώτο σκέλος του ελληνικού αγώνα. Έτσι, αφού τα αυτοκίνητα που προηγήθηκαν «καθάρισαν» τον δρόμο, ο Νοβίκοφ μπόρεσε να... πετάξει και να «χτίσει» διαφορά μισού λεπτού από τον Ισπανό Ντάνι Σόρντο (Σιτροέν), ο οποίος ήταν δεύτερος στην κατατακτήρια ειδική και επέλεξε να εκκινήσει δέκατος.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γάλλος Σεμπαστιάν Οζιέ (Φολκσβάγκεν), ο οποίος είχε πετύχει τον καλύτερο χρόνο στην κατατακτήρια ειδική και είχε επιλέξει να εκκινήσει ενδέκατος, σταμάτησε μετά το 20ο χιλιόμετρο της πρώτης ειδικής, λόγω προβλήματος με την πίεση του καυσίμου, εγκατέλειψε και θα ξεκινήσει αύριο υπό καθεστώς Rally 2 με ποινή δέκα λεπτών. Επίσης, έχασαν χρόνο στην πρώτη ειδική ο Νορβηγός Μαντς Όστμπεργκ (Φορντ), όταν έφυγε ο τροχός του, και ο Φινλανδός Μίκο Χιρβόνεν (Σιτροέν), ο οποίος αντιμετώπισε προβλήματα με το σύστημα διεύθυνσης του DS3.
Στο μεταξύ, από ελληνικής πλευράς ο Θέμης Χαλκιάς κατέλαβε την 30η θέση στη δεύτερη ειδική (+5:04.2 σε σχέση με τον Νοβίκοφ), ωστόσο ο Γιώργος Κλουβάτος παρέμεινε πρώτος Έλληνας στη γενική κατάταξη (32ος) με διαφορά 14 λεπτών και 44.4 δευτερολέπτων από τον Ρώσο. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λάμπρος Αθανασούλας εγκατέλειψε μετά από σπασμένο ψαλίδι στην 1η ειδική της ημέρας. Μάλιστα, ο Έλληνας οδηγός χτύπησε το χέρι του από το τιμόνι του αυτοκινήτου του σε μια απότομη κίνηση, όταν έσπασε η εμπρός ανάρτηση, με αποτέλεσμα να διακομισθεί με ελικόπτερο στο νοσοκομείο για εξετάσεις.

Η πρώτη δεκάδα της γενικής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ημέρας του Ράλι Ακρόπολις έχει ως εξής: 1. Εβγκένι Νοβίκοφ (Ρωσία/Φορντ) 50:59.3
2. Ντάνι Σόρντο (Ισπανία/Σιτροέν) + 30.3
3. Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα (Φινλανδία/Φολκσβάγκεν) + 39.1
4. Τιερί Νεβίλ (Βέλγιο/Φορντ) + 51.1
5. Αντρέας Μίκελσεν (Νορβηγία/Φολκσβάγκεν) + 1:14.6
6. Νασέρ Αλ-Ατιγιάχ (Κατάρ/Φορντ) + 1:32.9
7. Μάρτιν Πρόκοπ (Τσεχία/Φορντ) + 2:34.3
8. Χαλίντ Αλ-Κασίμι (ΗΑΕ/Σιτροέν) + 3:22.4
9. Μαντς Όστμπεργκ (Νορβηγία/Φορντ) + 3:30.1
10. Ρόμπερτ Κούμπιτσα (Πολωνία/Σιτροέν) + 4:17.3
Keywords
Τυχαία Θέματα