STOP στους καθηγητές χωρίς αξιολόγηση και στα Πανεπιστήμια υπό κατάληψη

01:00 28/2/2012 - Πηγή: Aixmi

Εμφύλιοι στην Παιδεία

Οι εμφύλιοι πόλεμοι στην Ελληνική Παιδεία αναδεικνύουν πρωτίστως τη βαρβαρότητα των μέσων τα οποία μετέρχονται οι αντιμαχόμενες φατρίες, που χρόνια συνέπλεαν και τώρα συγκρούονται ανελέητα. Η ΟΛΜΕ κηρύσσει «ανένδοτο» και «ιερό πόλεμο» στην επιχειρούμενη αξιολόγηση, απειλώντας δημοσίως όσους νουνεχείς τολμήσουν να συνεργήσουν. Στα ΑΕΙ, βίαιες και μεταφερόμενες μειοψηφίες -με τη συνδρομή των Πρυτανικών Αρχών- αρνούνται να εφαρμόσουν ένα νόμο μιας ευρύτατης

κοινοβουλευτικής συναίνεσης, δίνοντας μάχες οπισθοφυλακής για παρωχημένα ιδεότυπα. Το ταμπλό αμαρτωλής κυβερνητικής φοιτητικής παράταξης σε οικονομικό Πανεπιστήμιο δυτικής χώρας αποκαλεί τους συναινούντες τελευταίους Υπουργούς «βιαστές της Παιδείας» !

Στο χρεοκοπημένο Βασίλειο της προχειρότητας, της αντιπαλότητας και της ανομίας, η πολιτική ηγεσία της Παιδείας, αφού άφησε τα σχολεία χωρίς βιβλία φέτος , είναι έτοιμη να αφήσει τις επερχόμενες λυκειακές γενεές, όχι μόνο άνευ συγγραμμάτων αλλά, επιπροσθέτως, χωρίς διδακτέα ύλη και αναλυτικά προγράμματα. Το νέο Λύκειο πορεύεται με τις παθογένειες , τις καθυστερήσεις και τις ανακολουθίες που διαχρονικά υπογραμμίζουν το πολιτικό πρόβλημα στη λήψη των αποφάσεων για την Παιδεία. Οι μαθητές της τωρινής Α’ τάξης του Λυκείου δεν γνωρίζουν τι τους περιμένει , το αναχρονιστικό 10% επανέρχεται μεσούσης της ακαδημαϊκής χρονιάς ως αποτέλεσμα ρουσφετολογικών πιέσεων, εγείροντας μάλιστα ζητήματα ισονομίας και αξιοπιστίας. Η θλιβερή παραοικονομία θριαμβεύει και οι συντεχνίες που εισηγούνται την αναξιολόγητη ραστώνη το πρωί, δεν βρίσκουν λέξη για την απογευματινή πειρατεία των ιδιαιτέρων. Οι εκδοτικοί οίκοι διαγκωνίζονται να μάθουν μέσω των ημετέρων στελεχών και κυκλωμάτων τι θα διδαχθεί, προκειμένου να συγγράψουν πρώτοι τα υποστηρικτικά εγχειρίδια και οι επιτήδειοι καραδοκούν, για να μην φθάσουν τα επιδοτούμενα διαρθρωτικά προγράμματα στην υγιή επιχειρηματικότητα της εκπαίδευσης. Η αποσάθρωση του Σχολείου και του Πανεπιστημίου έχει συντελεσθεί, σε τέτοιο βαθμό, ώστε κανένας γονιός που διαθέτει τα αναγκαία δεν τα εμπιστεύεται και δεν τα επιλέγει .

Τι πυροδοτεί, όμως, τους εμφυλίους στην Παιδεία και ακυρώνει τη συμβολή της στην έξοδο από την κρίση ;

Η κρατική Παιδεία, την οποία όλοι συνυπηρέτησαν, προς ίδιον όφελος, απέκτησε τα χαρακτηριστικά μιας τραγικής προς τα κάτω εξίσωσης . Το πολιτικό σύστημα, που τολμά να συγκρούεται σήμερα με τα όσα εξέθρεψε για πολλές δεκαετίες, δείχνει ανίκανο προς το παρόν να υπερβεί την προχειρότητα σε πολλούς τομείς της Εκπαίδευσης. Απαιτούνται, εδώ και τώρα, δημιουργικές λύσεις, οι οποίες μόνο με τη συντεταγμένη αποκρατικοποίηση της Παιδείας μπορούν να επιτευχθούν. Η κοινωνία των πολιτών δεν επιθυμεί, πλέον, για κανένα λόγο να πληρώνει έναν καθηγητή ο οποίος δεν αξιολογείται , ο

Keywords
Τυχαία Θέματα