Έρευνα: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σουπερμάρκετ

11:36 5/4/2024 - Πηγή: ΕΡΤ

Το προφίλ του μέσου Έλληνα καταναλωτή στα σουπερμάρκετ σκιαγραφεί η έρευνα Shopper Trends της NielsenIQ. Ειδικότερα, ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό. Οι […]

Το άρθρο Έρευνα: Το προφίλ του Έλληνα καταναλωτή στα σουπερμάρκετ εμφανίστηκε πρώτα στο ERT.GR.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Έρευνα, Έλληνα,erevna, ellina