BSH Οικιακές Συσκευές: Στα 190 εκατ. ευρώ ο κύκλος εργασιών της εταιρείας το 2023

19:26 25/4/2024 - Πηγή: Emea.gr

Η BSH Οικιακές Συσκευές, με αφορμή την παρουσίαση των παγκόσμιων οικονομικών αποτελεσμάτων του Ομίλου BSH, παρουσίασε την πορεία και τα οικονομικά στοιχεία της εταιρείας στην Ελλάδα, τους στόχους αλλά και κάποια ενδιαφέροντα λανσαρίσματα που θα κάνει στην ελληνική αγορά.

Η BSH Οικιακές Συσκευές ΑΒ είναι θυγατρική εταιρεία

της BSH Home Appliances Group, δραστηριοποιείται στην Ελλάδα και την Κύπρο, απασχολώντας συνολικά περίπου 240 εργαζομένους. O μέσος όρος παραμονής των εργαζομένων στην εταιρεία είναι 20 χρόνια. «Οι άνθρωποι είναι πάρα πολύ δεμένοι με την εταιρεία μας και τις μάρκες μας, γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά και όλες τις διαδικασίες. Μας έχουν βοηθήσει να ανταπεξέλθουμε σε όλες τις κρίσεις που παρουσιάστηκαν τα τελευταία χρόνια στη χώρα. Όλα όσα έχουμε καταφέρει οφείλονται κυρίως σ’ εκείνους», είπε χαρακτηριστικά ο Γιώργος Φενδάκης, CFO της BSH Οικιακές Συσκευές.

Η BSH Home Appliances Group, είναι ηγέτιδα εταιρεία στον τομέα των οικιακών συσκευών και απασχολεί περίπου 60.000 εργαζομένους παγκοσμίως. Το portfolio της εταιρείας περιλαμβάνει 12 πολύ αναγνωρίσιμες μάρκες οικιακών συσκευών όπως Bosch, Siemens, Gaggenau και Neff, καθώς επίσης, το οικοσύστημα Home Connect αλλά και service brands όπως το Kitchen Stories. Η BSH παράγει σε 37 εργοστάσια και έχει παρουσία σε 50 χώρες.

Ο κύκλος εργασιών στην παγκόσμια αγορά – 14,8 δισ. ευρώ ο τζίρος το 2023

Στην παγκόσμια αγορά, η BSH Home Appliances Group παρουσίασε συνολικό κύκλο εργασιών ύψους 14,8 δισ. ευρώ για το 2023, ενώ την ίδια χρονιά διέθεσε το 4% του τζίρου σε επενδύσεις και το 5,7% αυτού σε έρευνα και ανάπτυξη.

Αυξημένος κατά 1,6% ο κύκλο εργασιών στην Ελλάδα το 2023

Στην ελληνική αγορά, η BSH Οικιακές Συσκευές, αναπτύσσει συνεχώς το χαρτοφυλάκιο των μαρκών και των προϊόντων της με βάση την πλήρη κατανόηση των μεταβαλλόμενων προσδοκιών των καταναλωτών.

Ο κύκλος εργασιών της εταιρείας για το 2023 αυξήθηκε κατά 1,6% σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας τα 190,8 εκατ. ευρώ, συνεχίζοντας έτσι να διατηρεί την 1η θέση στην αγορά των οικιακών συσκευών. Το 2023, όπως και το 2022, χαρακτηρίστηκε από αυξητικά ποσοστά και σε αυτό συνέβαλε σημαντικά από πλευράς τεμαχίων στην κατηγορία των ψυγείων και ψυγειοκαταψυκτών και το πρόγραμμα «Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή» του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας με την εξαργύρωση των vouchers, που έλαβαν οι δικαιούχοι για την αντικατάσταση παλαιών ενεργοβόρων συσκευών με νεότερες, φιλικές προς το περιβάλλον και ενεργειακά πιο αποδοτικές.

 

Ο Γιάννης Γρατσώνης, CEO της BSH Οικιακές Συσκευές, δήλωσε χαρακτηριστικά: «Η BSH προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που έχουν σχεδιαστεί για να ανταποκρίνονται στην καθημερινότητα. Στοχεύουμε στην ικανοποίηση των προσδοκιών και των απαιτήσεων των καταναλωτών και των συνεργατών μας στη λιανική, ακολουθώντας την κατευθυντήρια αρχή μας ‘’Να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής στο σπίτι’’».

Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου ανά περιοχή

Στη Βόρεια Αμερική η ζήτηση ήταν χαμηλή το 2023 σε σχέση με το 2022, οπότε παρουσιάστηκε μία μείωση της τάξεως του 11%. Καλύτερη είναι η εικόνα στην Ευρώπη, που παρά τον κυκεώνα των γεωπολιτικών εξελίξεων ο τζίρος μειώθηκε μόνο κατά 6,3%.

Στην Κίνα η μείωση ξεπέρασε το 10%. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος είναι ο μεγαλύτερος μη Κινέζος κατασκευαστής στην κινεζική αγορά.

Όσον αφορά στις αναδυόμενες αγορές (Μέση Ανατολή, Νοτιοανατολική Ασία, Ρωσία) σημειώθηκε μία μικρή μείωση στο τζίρο 2,2%.

Έρευνα και ανάπτυξη

Σύμφωνα με τον CFO BSH Οικιακές Συσκευές, Γιώργο Φενδάκη, ένας βασικός πυλώνας του Ομίλου είναι η συνεχής προσπάθεια για έρευνα και ανάπτυξη. «Και το 2023 οι επενδύσεις και οι δαπάνες σε έρευνα και ανάπτυξη έφτασαν σε επίπεδο ρεκόρ αγγίζοντας τα 850 εκατ. ευρώ, δηλαδή το 5,7% του συνολικού κύκλου εργασιών. Η έρευνα επικεντρώνεται κυρίως σε νέες λύσεις, νέα προϊόντα, έξυπνες λύσεις για το σπίτι».

Η τάση πωλήσεων των προϊόντων ανά κατηγορία το 2023 στην Ελλάδα

Μέσα στο 2023 υπήρξαν κατηγορίες προϊόντων που είχαν αρκετά μεγάλη δυναμική και σίγουρα ξεχώρισαν αυτά που σχετίζονται με το μαγείρεμα, δηλαδή ελεύθερες κουζίνες, εντοιχισμένοι φούρνοι, εστίες και απορροφητήρες, σημειώνοντας αύξηση 14%.

Ακολουθούν τα πλυντήρια πιάτων με μία ανάπτυξη της τάξεως του 6% και τα πλυντήρια ρούχων και στεγνωτήρια με 3%.

Μείωση παρουσίασαν τα προϊόντα ψύξης ως απόρροια της τεράστιας ανάπτυξης του 2022. Τέλος, με θετικό πρόσημο κινήθηκαν οι μικροσυσκευές με μικρή αύξηση στο 2%, με πρωταγωνιστή τις σκούπες Stick.

Έμφαση στην τεχνική υποστήριξη – Μείωση περιβαλλοντικού αποτυπώματος

Η BSH Οικιακές Συσκευές επικεντρώνεται στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και στοχεύει στην πράσινη ενέργεια, την κυκλική οικονομία και τη βιωσιμότητα.

Σύμφωνα με το Γιάννη Γρατσώνη, CEO της BSH Οικιακές Συσκευές, όποιος αγοράζει οποιαδήποτε συσκευή της BSH στην Ελλάδα αγοράζει και ένα after sale service που τον ακολουθεί σε όλη την Ελλάδα και για όλη τη διάρκεια ζωής του προϊόντος. «Από τη στιγμή που θα σταματήσει η παραγωγή ενός προϊόντος η εταιρεία διαθέτει για 15 χρόνια ανταλλακτικά για μεγάλη οικιακή συσκευή και για 10 χρόνια αν είναι μικρή. Στη φιλοσοφία της εταιρείας οι συσκευές δε θα πρέπει να είναι αναλώσιμες. Το αναλώσιμο σε τέτοιες συσκευές σημαίνει πολύ μεγάλη σπατάλη πόρων. Πρωταρχική προτεραιότητα στο σχεδιασμό των συσκευών μας έχουν τα υλικά κατασκευής τους αλλά και η ευκολία ανακύκλωσής τους», εξηγεί.

Καινούρια προϊόντα

Σκούπες Stick: Προσφέρουν σφουγγάρισμα και ταυτόχρονα στεγνό καθάρισμα.

Καινοτόμες κουζινομηχανές: Για τους λάτρεις της μαγειρικής και όχι μόνο με αυτόματα προγράμματα λειτουργίας, ζυγιστικά προγράμματα, μεγάλη χωρητικότητα κάδου (5 λίτρα) και δύο ενσωματωμένες ζυγαριές, μία στον κάδο και μία πάνω στη συσκευή.

Πλυντήρια: με χαμηλή ενεργειακή κλάση, χρησιμοποιούν λιγότερο από μισή κιλοβατώρα για έναν κύκλο πλύσης και λιγότερα από 50 λίτρα νερού, ενσωματωμένο wifi.

Στεγνωτήρια: έξυπνη λειτουργία wifi, συνδέεται και επικοινωνεί με το πλυντήριο.

Φούρνοι Bosch: δουλεύουν με υψηλότερη πίεση και παράγουν ατμό στους 120°C για πιο τραγανό ψήσιμο. Παράλληλα, υπάρχει ενσωματωμένο σύστημα air fryer.

Ψυγεία: εντοιχισμένα με χωρητικότητα συντήρησης που ανταγωνίζεται τις ελεύθερες συσκευές.

Φούρνοι Neff: πρόκειται για τους μόνους φούρνους στην ελληνική και παγκόσμια αγορά που έχουν την τεχνολογία slide and hide, δηλαδή μόλις ανοίξουμε την πόρτα αυτή αυτόματα «μαζεύεται» στο εσωτερικό του φούρνου.

Η BSH Οικιακές Συσκευές, διανύει μία περίοδο συγκρατημένης αισιοδοξίας, δεδομένης και της σταδιακής αποκλιμάκωσης του πληθωρισμού. Πιστή στο DNA της εταιρείας, βασικοί πυλώνες λειτουργίας της παραμένουν η ασυμβίβαστη ποιότητα, η τεχνική αρτιότητα, η μέγιστη αξιοπιστία και η ολιστική προσέγγιση στη βιωσιμότητα.

Ως ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές οικιακών συσκευών παγκοσμίως, η BSH στην Ελλάδα και την Κύπρο προσβλέπει στην προσφορά ενός ευρέως φάσματος προϊόντων, λύσεων και υπηρεσιών υψηλής ποιότητας που έχουν σχεδιαστεί για να βελτιώσουν πραγματικά την ποιότητα ζωής των καταναλωτών.

Σύμφωνα με τον Γιάννη Γρατσώνη, CEO της BSH Οικιακές Συσκευές, η βασική στρατηγική της εταιρείας βασίζεται σε δύο πυλώνες: την ευτυχία του καταναλωτή και την επιτυχία του πελάτη. «Η εταιρεία θέλει να βρίσκεται σε όλες τις κουζίνες των καταναλωτών προσφέροντας προϊόντα τεχνολογίας και το βασικότερο ευκολίας. Να μπορεί δηλαδή ο καταναλωτής να τα χρησιμοποιεί εύκολα, άμεσα και γρήγορα. Όσον αφορά στο δεύτερο πυλώνα, για να είναι οι καταναλωτές επιτυχημένοι θα πρέπει να μπορούν να βρίσκουν εύκολα και γρήγορα τα προϊόντα τους, να τους δίνονται στην επιθυμητή ποικιλία αλλά και ποσότητα», συμπληρώνει.

«Ακολουθούμε μια στρατηγική προσέγγιση για το μέλλον, που περιλαμβάνει μεταξύ άλλων την ανάπτυξη καινοτομιών σε προϊόντα, την ενίσχυση της εφοδιαστικής αλυσίδας, καθώς επίσης και την ενεργή υποστήριξη στους πελάτες και συνεργάτες μας», τονίζει ο Dr. Matthias Metz, Chief Executive Officer, BSH.

Keywords
Αναζητήσεις
bsh-oikiakes-syskeves-sta-190-ekat-evro-o-kyklos-ergasion-tis-etaireias-to-2023.htm
Τυχαία Θέματα