Γεωργία Χουγιαζού – Βloom Bloom: Όταν το χόμπι γίνεται μια επιτυχημένη επιχείρηση

10:43 31/3/2024 - Πηγή: Emea.gr

Η Γεωργία Χουγιαζού ίδρυσε την Βloom Bloom με απώτερο στόχο να ασχοληθεί με αυτό που αγαπάει, που δεν είναι άλλο από τα προϊόντα περιποίησης σώματος. Η εξέλιξη της επιχείρησης παραγωγής σαπουνιών και αρωματικών προϊόντων είχε εξαιρετική πορεία και αυτό δείχνει ότι η αποφασιστικότητα και η δημιουργικότητα είναι δύο βασικά στοιχεία επιτυχίας.

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

BV: Πώς επιλέγετε τα υλικά που χρησιμοποιείτε στα προϊόντα σας; 

Γεωργία Χουγιαζού: Όλα τα υλικά που χρησιμοποιούμε είναι πιστοποιημένα με φυσικά και αποστακτικά υλικά. Όταν ξεκινήσαμε ήταν πολύ δύσκολο να τα βρούμε, γιατί αναζητούσαμε λάδια και βούτυρα, τα οποία δεν υπήρχαν στην Ελληνική αγορά.

Στην αρχή κάναμε εισαγωγή στις πρώτες ύλες από το εξωτερικό, από το Huddersfield της Αγγλίας συγκεκριμένα, το οποίο ήταν μια πανάκριβη διαδικασία. Πλέον τα βρίσκουμε παντού. Με το πέρασμα του χρόνου και λόγω της αυξανόμενης ζήτησης, τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα.

Έφτασα κάποια στιγμή να δίνω τα ίδια χρήματα στον Έλληνα προμηθευτή, την ώρα που τα ίδια χρήματα θα έδινα στον Άγγλο. Εννοείται πως με τη σειρά μου θα προτιμήσω να στηρίξω μια ελληνική εταιρεία.

Επιστρέφοντας στην ερώτηση, να αναφέρω ότι πρέπει τα αρώματα που βάζεις να είναι όσο δυνατόν πιο φιλικά προς το δέρμα και το περιβάλλον και να έχουν τα πιστοποιητικά τους. Οι άνθρωποι που θα επιλέξουν τα προϊόντα σου και θα τα βάλουν στην καθημερινή τους ρουτίνα, θα πρέπει να μην έχουν το κίνδυνο ή το ρίσκο, να αναπτύξουν δερματοπάθειες.

BV: Ποια είναι τα πιο δημοφιλή προϊόντα σας και γιατί πιστεύετε ότι έχουν τέτοια επιτυχία;

Γεωργία Χουγιαζού: Θεωρώ ότι η best seller συλλογή μας είναι η BB Powder. Γενικώς, η πούδρα είναι πολύ αγαπητή στον κόσμο. Θεωρώ όμως ότι η δική μας  πούδρα είναι η πιο αυθεντική που υπάρχει στην αγορά.

Επιτυχία έχουν και οι βουτυρομπαλίτσες μας, που τις φτιάχνουμε τα τελευταία δεκατρία χρόνια. Είναι ένα πραγματικά χειροποίητο προϊόν απ' την αρχή μέχρι το τέλος. Τις εμπιστεύονται πάρα πολλά κέντρα αισθητικής σήμερα, καθώς είναι πολύ ευεργετικές για τα κουρασμένα πόδια.

Τέλος, το σαπούνοπαγωτό μας εξακολουθεί μετά από δώδεκα χρόνια να γίνεται ανάρπαστο και να είναι πρώτο στις καρδιές του κόσμου. Το βγάζουμε σε δέκα διαφορετικές μυρωδιές, για να καλύψουμε όλα τα γούστα. Είναι ένα προϊόν που έχουν προσπαθήσει πολλοί στην αγορά να αντιγράψουν, αλλά θεωρώ ότι η φόρμουλα που έχουμε διαμορφώσει δεν αντιγράφεται. Ένας λόγος που τα κάνει επιτυχημένα είναι ότι έχουν ταυτότητα και πέρα από την ποιότητα τους είναι πολύ pop-up! 

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

BV: Πώς εμπνευστήκατε τα ιδιαίτερα προϊόντα όπως τα Σαπουνοπαγωτα και τις αφρίζουσες Βόμβες μπάνιου;

Γεωργία Χουγιαζού: Τις μπάλες και το σαπουνοπαγωτό τα έμαθα στη σχολή στο Huddersfield. Τις είχαν με λίγο διαφορετικά συστατικά βέβαια, αλλά η κεντρική ιδέα ξεκίνησε από εκεί.

Οι βουτυρόμπαλες δεν ήταν γνωστές σαν προϊόν στην Ελλάδα, ενώ υπήρχαν από το 2010.

Όταν επέστρεψα από την Αγγλία και αφού είχα πάρει την τεχνογνωσία, τις προώθησα με μια πιο Ελληνική ταυτότητα χρησιμοποιώντας ελληνικά συστατικά. Αντίστοιχα και το σαπουνοπαγωτό το οποίο είναι αφρόλουτρο σε μορφή μούς.

Για τις βόμβες μπάνιου από την άλλη έγιναν τεράστιες προσπάθειες για να τις φτιάξουμε και να τις προωθήσουμε. Στην αρχή, ο Έλληνας, δεν ήταν εξοικειωμένος με το προϊόν. Με το που ξέσπασε ο κορονοϊός, ξαφνικά αρχίσαμε να παίρνουμε απανωτά μηνύματα για βόμβες μπάνιου. Από αυτό συμπεραίνουμε ότι κάθε προϊόν έχει τελικά το χρόνο του.  Πλέον, όταν βλέπουμε ότι ο κόσμος αποζητά προϊόντα που εμείς δημιουργούσαμε στο παρελθόν, αλλά δεν είχαν την ίδια ζήτηση, ανατρέχουμε στο χρονοντούλαπο με τις συνταγές μας και τα δημιουργούμε ξανά.

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

BV: Ποια είναι η διαφοροποίηση των προϊόντων σας, σε σχέση με άλλες εταιρείες στην αγορά;

Γεωργία Χουγιαζού: Το πρώτο πράγμα που μας διαφοροποιεί είναι ότι έχουμε χρώμα και ταυτότητα. Είμαστε, νομίζω, full-color στα προϊόντα μας.

Το δεύτερο και πολύ σημαντικό είναι ότι έχουμε υλικά πολυτελείας, για αυτό και κάτω από το λογότυπο μας αναγράφουμε «Luxury Bath & Body Treats».

Η φιλοσοφία μας, σαν εταιρεία, είναι να παράγουμε προϊόντα ποιότητας, τα οποία αποτελούν ένα κομμάτι προσφοράς για το σώμα!

 Όπως προαναφέραμε, όλα μας τα προϊόντα είναι ειδικά μελετημένα, ώστε να είναι φιλικά στο περιβάλλον και κυρίως στο δέρμα. 

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

BV: Πώς αντιμετωπίζετε τις προκλήσεις στον κλάδο της καλλυντικής βιομηχανίας και πώς προωθείτε την καινοτομία και τη δημιουργικότητα;

Γεωργία Χουγιαζού:Τις προκλήσεις τις αντιμετωπίζουμε με αγάπη πλέον. Ιδιαίτερα τον ανταγωνισμό. Ο ανταγωνισμός είναι καλός, γιατί σε κρατάει σε εγρήγορση. Είναι πάρα πολύ καλό κίνητρο για να πας μπροστά.

Σίγουρα, εάν σπαταλούσαμε όλο μας τον χρόνο να κοιτάμε μόνο τι κάνουν οι άλλοι, θα ήμασταν στάσιμοι και δεν θα κάναμε τίποτα για την εξέλιξη μας.

Δεν σου κρύβω ότι δεν έχω στεναχωρηθεί ή ότι δεν έχω κλάψει στο παρελθόν, απλά έχω φτάσει σε ένα σημείο επαγγελματικά που δεν μου το επιτρέπω. Δεν ξεκίνησα χθες. Έχω περάσει και έχω διδαχτεί πολλά μέσα από αυτήν την δουλειά και συνεχίζω.

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

BV: Ποιοι είναι οι μελλοντικοί στόχοι της Bloom-Bloom για την ανάπτυξη και τη διεύρυνση της επιχείρησης;

Γεωργία Χουγιαζού: Έχουμε κάνει άνοιγμα στο εξωτερικό με την βοήθεια του αδερφού μου, που μένει στην Αυστραλία. Συγκεκριμένα έχουμε ξεκινήσει και κάνουμε εξαγωγές στην Μελβούρνη, όπου έχει πολλούς Έλληνες που μας υποστηρίζουν

Για την ώρα δεν έχουμε κοιτάξει άλλη χώρα γιατί έχουμε βάλει κάποια πράγματα στη σειρά, όπως το να μπούμε στο skin care για το πρόσωπο, αφού στο σώμα είμαστε ποια εδραιωμένοι.

Οπότε αυτή τη στιγμή δουλεύουμε κάποιες καινούργιες φόρμουλες με πολύ ωραία φυσικά ελληνικά συστατικά, σε συνδυασμό πάντα με καινοτόμα συστατικά και προϊόντα βιοτεχνολογίας, για να μπορέσουμε να βγάλουμε κάποια εξαιρετικά προϊόντα για το πρόσωπο. Οπότε, με μικρά αλλά σταθερά βήματα, θα δείτε πάρα πολλά από εμάς ακόμα. 

Ότι κάνουμε είναι πολύ μεθοδευμένο και μελετημένο, ώστε να αποφεύγουμε πιθανές αποτυχίες.

Διαβάστε εδώ την έκδοση της Business Voice του Σαββάτου

Keywords
Τυχαία Θέματα