Μνημόνιο Συνεργασίας DELTA FOODS και Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων

21:26 10/4/2024 - Πηγή: Emea.gr

Tριετές μνημόνιο συνεργασίας για την προώθηση της καλής διατροφής υπεγράφη μεταξύ της Delta Foods Greece και του Πανελλήνιου Συλλόγου Διαιτολόγων-Διατροφολόγων Ελλάδας, στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών.

Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του στη θεματική ενότητα «Leveraging Partnerships to amplify the benefits of good nutrition

in public health», ο Διευθύνων Σύμβουλος της Delta Foods, Χρήστος Τσόλκας, επισήμανε πως  το τριετές μνημόνιο βασίζεται στους πυλώνες της εφαρμοσμένης έρευνας, εκπαίδευσης και της ευρύτερης ενημέρωσης του κόσμου για το τι σημαίνει καλή διατροφή

Δήλωσε ότι στόχος τους είναι η καλή διατροφή να γίνει ένας εύκολος και ρεαλιστικός τρόπος ζωής. «Η βιομηχανία οφείλει να κάνει την διατροφή προσβάσιμη, απολαυστική, υγιεινή, ρεαλιστική. Για εμάς αυτό δεν είναι απλά στόχος αλλά αποστολή», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Χ. Τσόλκας, και στάθηκε στη σημασία που έχουν οι συνεργασίες με φορείς που έχουν το ίδιο όραμα, όπως πανεπιστήμια, σούπερ μάρκετ και ΜΚΟ.

Παράλληλα, ανέφερε πως η ΔΕΛΤΑ έχει επαναλανσάρει την σειρά Advance και την σειρά Smart που απευθύνονται σε βρέφη και παιδιά, ενώ το 2023 λάνσαρε μια πολύ επιτυχημένη σειρά πουτίγκας που αποτελεί ένα εύγευστο και υγιεινό σνακ για ενήλικες, όπως αθλητές και άτομα με προβλήματα υγείας, που ακολουθούν μια συγκεκριμένη διατροφή.

Η Πρόεδρος της Ελληνικής Διαιτολογικής Εταιρείας, Φανή Πρεβέντη, τόνισε ότι «κάνοντας την γνώση προσιτή και βρίσκοντας λύσεις γι’ αυτό το άτομο, θα το κάνουμε να επιθυμεί το ίδιο να ακολουθήσει την διατροφή που του δίνουμε κι αυτό να γίνει τελικά ατομική του επιλογή», σημείωσε χαρακτηριστικά, επισημαίνοντας πως η βιομηχανία είναι ανάγκη να αφουγκραστεί τις ανάγκες του καταναλωτή, ώστε το άτομο να βρει προσιτά τρόφιμα, σε τιμές που να μπορεί να υποστηρίξει.

Ο Adam Ulrich, Γενικός Διευθυντής της spiritsEUROPE, δήλωσε από την πλευρά του ότι «στον 21ο αιώνα δεν μπορείς να είσαι επιτυχημένος, ούτε μακροπρόθεσμα ούτε μεσοπρόθεσμα, εάν η εμπορική επιτυχία της επιχείρησής σου δεν συμβαδίζει με θετικά αποτελέσματα».

Υπογράμμισε πως στην περίπτωση της Ελλάδας η προσέγγιση αυτή συμβαδίζει με την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών με μέτρο, λέγοντας χαρακτηριστικά πως «έχει σημασία πώς προωθούμε και πώς βάζουμε στα ράφια αυτά τα προϊόντα, είναι σημαντικό να μην τα προωθούμε σε ανηλίκους, να δίνουμε οδηγίες στους καταναλωτές για υπεύθυνη κατανάλωση αλκοόλ. Ο μετριασμός των επιπτώσεων από την κατανάλωση του αλκοόλ απαιτεί συνεργασίες. Στην Ελλάδα συνεργαζόμαστε με φορείς, με την κυβέρνηση, με ΜΚΟ σε μια σειρά τομείς για να πετύχουμε αυτό τον στόχο»

Keywords
Αναζητήσεις
mnimonio-synergasias-delta-foods-kai-panelliniou-syllogou-diaitologon-diatrofologon.htm
Τυχαία Θέματα