Οι Έλληνες e-shoppers στράφηκαν στις εκπτώσεις και απογοητεύτηκαν από τις τιμές ρούχων και υποδημάτων το 2023

18:00 1/2/2024 - Πηγή: Emea.gr

Το μεγαλύτερο ποσοστό (46.8%) των συμμετεχόντων σε σχετική έρευνα της Glami επέλεξε να διαθέσει 50-€100€ μηνιαίως σε ηλεκτρονικές αγορές μόδας το 2023.

Σύμφωνα με πληροφορίες της πλατφόρμας GLAMI (πλατφόρμα αναζήτησης μόδας που αξιοποιεί την τεχνολογία Τεχνητής Νοημοσύνης για την προσαρμοσμένη προσφορά επιλογών και προϊόντων σε κάθε καταναλωτή), το 2023 οι καταναλωτές από την Ελλάδα «ψάχτηκαν» περισσότερο

στις εκπτώσεις των καταστημάτων, θεωρώντας ακριβές τις τιμές σε ρούχα και υποδήματα. 

Το GLAMI, μία κορυφαία ευρωπαϊκή πλατφόρμα αναζήτησης μόδας, παρουσιάζει τα αποτελέσματα που προέκυψαν από τις απαντήσεις 4,246 Ελλήνων καταναλωτών στο διαδίκτυο, σχετικά με τις αγοραστικές τους συνήθειες. 

Το μεγαλύτερο ποσοστό (46.8%) των συμμετεχόντων επέλεξε να διαθέσει 50-€100€ μηνιαίως σε ηλεκτρονικές αγορές μόδας το 2023. Συγκεκριμένα, το 65.9% δαπάνησε λιγότερα χρήματα σε ρούχα και παπούτσια σε σχέση με το 2022, καθώς η πλειοψηφία (45.5%) θεώρησε πως οι τιμές αυξήθηκαν κατά πολύ. 

Οι χαμηλότερες τιμές στο διαδίκτυο ήταν βασικό κίνητρο ώστε το 69.8% των Ελλήνων e-shoppers να εξακολουθήσει να επιλέγει τις διαδικτυακές αγορές από τα φυσικά καταστήματα, μία συμπεριφορά που ισχύει σε οκτώ  ευρωπαϊκές χώρες όπου δραστηριοποιείται το GLAMI και συμμετείχαν στην έρευνα οι εξής χώρες: Τσεχία, Σλοβακία, Ρουμανία, Ουγγαρία, Βουλγαρία, Ιταλία, Κροατία και Σλοβενία.

H διαδικτυακή έρευνα μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της αξιολόγησης Year in Review από το GLAMI, τo χρονικό διάστημα 5-16 Ιανουαρίου 2024, σε 9 ευρωπαϊκες χώρες με 31,658 συμμετέχοντες συνολικά.

Πώς αντιλαμβάνονται τις τιμές οι Έλληνες καταναλωτές

Ιδιαίτερη αύξηση τιμών στην Ελλάδα παρατηρήθηκε  στα ρούχα, τα παπούτσια και τα αξεσουάρ Συγκεκριμένα το 45.5% απάντησε πως οι λιανικές τιμές στον χώρο της μόδας αυξήθηκαν κατά πολύ – μόνο το 9.2% των ερωτηθέντων στο πλαίσιο της έρευνας μόδας Fashion (Re)search του GLAMI θεωρεί πως παρέμειναν στο ίδιο επίπεδο – με το 34,8% των Ελλήνων e- shoppers να επενδύσει λιγότερο σε premium ή ανώτερης ποιότητας προϊόντα.

Ο ορισμός ενός αυστηρού budget ήταν κυρίαρχη τάση στις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων για το 2023 όσον αφορά στα προϊόντα μόδας, όπως προκύπτει από την πιο πρόσφατη έρευνα μόδας Fashion (Re)search του GLAMI. Το 46.8% των Ελλήνων δαπάνησε 50-100€ μηνιαίως, το 19.3%. μεταξύ 100€-200€ και μόνο ένα 5,3% μπόρεσε να ξοδέψει 200-300€ τον μήνα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί πως ένα ποσοστό της τάξης του 18.7% διέθεσε λιγότερα από 50€ τον μήνα σε ρούχα ,παπούτσια και αξεσουάρ. 

Οι ίδιες αγοραστικές συνήθειες επικράτησαν και στις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αγορές που δραστηριοποιείται το GLAMI με εξαίρεση τη Βουλγαρία όπου το μεγαλύτερο ποσοστό των ερωτηθέντων (30.3%) στο πλαίσιο της έρευνας του GLAMI απάντησε πως διέθεσε 100-200€ τον μήνα για αγορές μόδας.

Keywords
Αναζητήσεις
oi-ellines-e-shoppers-strafikan-stis-ekptoseis-kai-apogoiteftikan-apo-tis-times-rouchon-kai-ypodimaton-to-2023.htm
Τυχαία Θέματα