ΑΘΗΝΑ: ΠΤΩΣΕΙΣ ΤΙΜΩΝ ΚΑΙ ΥΔΡΑΡΓΥΡΟΥ

Το «φάτε μάτια ψάρια» είναι το φετινό σλόγκαν (και) στις εκπτώσεις. Εκτός αν εφευρεθούν εκπτώσεις επί των προφορών των …εκπτώσεων.

Σε μια πόλη επίμονα «τραυματισμένη» από την οικονομική κρίση, οι έμποροι τονίζουν ότι οι δεν περιμένουν και πολλά από τις φετινές θερινές εκπτώσεις  που ήδη ξεκίνησαν. Για πλήρη ανάκαμψη της κίνησης των καταστημάτων ούτε λόγος. Ήδη από την πρώτη μέρα οι καταστηματάρχες ξεκίνησαν με εκπτώσεις από 30% έως 60%, αλλά λόγω της έντονης ζέστης η κίνηση είναι πολύ περιορισμένη και τα εμπορικά μαγαζιά σχεδόν άδεια. Αρκετοί πάντως καταναλωτές αψήφησαν τον εφιαλτικό καύσωνα και βγήκαν για μια βόλτα σε εμπορικούς δρόμους της Αθήνας. Μόνο που η έξοδος ήταν περισσότερο διερευνητική. Συνέκριναν τιμές και προϊόντα, προκειμένου να δουν αν και τους «παίρνει» να ψωνίσουν  τις επόμενες ημέρες, όταν οι θερμοκρασίες συντονιστούν με τη πτώση των τιμών.

Keywords
Τυχαία Θέματα