Ελαστική …στρατηγική στο ιταλικό Grand Prix

Ο Sebastian Vettel της Red Bull σημείωσε την 32η νίκη της καριέρας του στο Ιταλικό Grand Prix, το ταχύτερο σιρκουί του ημερολογίου. Με την τρίτη νίκη του στη Monza, ο Vettel απαριθμεί συνολικά 32 στη F1 όσες και o Fernando Alonso της Ferrari.

Ξεκινώντας από pole position, ο 26-χρονος

Vettel πήρε μία επιβλητική νίκη με στρατηγική ενός pit stop και τώρα επεκτείνει το πλεονέκτημά του στην κατάταξη του πρωταθλήματος στους 53 βαθμούς έναντι του Alonso. Ο Alonso ομοίως με στρατηγική ενός stop προωθήθηκε από την πέμπτη θέση εκκίνησης στη 2η όπου και τερμάτισε, έχοντας εκκινήσει με P Zero White medium και αλλάζοντας στη συνέχεια σε P Zero Orange hard στον 27ο γύρο.

Ο αγώνας ξεκίνησε σε θερμοκρασίες 26 βαθμών Κελσίου και παρά τις σταγόνες βροχής που έπεσαν λίγο πριν τον αγώνα, οι συνθήκες παρέμειναν στεγνές σε όλη τη διάρκεια των 53 γύρων. Όλοι οι πιλότοι ξεκίνησαν με μεσαίες γόμες πλην του Lewis Hamilton με Mercedes, του Kimi Raikkonen με Lotus και του Esteban Gutierrez με Sauber, οι οποίοι επέλεξαν εκκίνηση με σκληρή γόμα.

Ο πρώτος από τους πιο γρήγορους πιλότους που έκαναν προγραμματισμένη στάση ήταν ο Romain Grosjean της Lotus στον 20ό γύρο, για αλλαγή σε σκληρά ελαστικά, μία επιλογή που πολλοί έσπευσαν να ασπαστούν. Ο επικεφαλής του αγώνα Vettel έκανε pit stop μετά από τρεις γύρους για σκληρές γόμες με τις οποίες έτρεξε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Είχαμε προβλέψει ότι μία στρατηγική ενός pit stop θα ήταν η ταχύτερη για τους 53 γύρους της Monza με την προϋπόθεση ότι το οδόστρωμα θα παρέμενε στεγνό κατά τη διάρκεια του αγώνα. Στο ξεκίνημα με μεσαίες γόμες προτείναμε αλλαγή σε σκληρές στον 25ο γύρο χωρίς άλλη αλλαγή μέχρι το τέλος. Είναι σχεδόν η τακτική που ακολούθησε ο Vettel, ο οποίος ξεκίνησε με medium, άλλαξε σε hard στον 23ο γύρο και με αυτά κατέκτησε τη νίκη.

Keywords
Τυχαία Θέματα