Οδήγηση+sms=τραγωδία

Το μήνυμα απευθυνόταν στη γυναίκα του και ήταν εξαιρετικά σύντομο: «Ι Love You». Εννοείται, ότι περίμενε ανυπόμονα την απάντηση και την ώρα που τη διάβαζε, συνέβη το κακό. Το αυτοκίνητό του έπεσε με όλη την ταχύτητα σε μία άμαξα με άλογο σκοτώνοντας τρεις ανθρώπους.

Η ιστορία του Γκέρμπερ είναι μία από τις τέσσερις, που περιγράφει ο γερμανός σκηνοθέτης Βέρνερ Χέρτσογκ στο ντοκιμαντέρ «From One Second To The Next» (Από το ένα δευτερόλεπτο στο επόμενο). Όλες συγκλονίζουν, γιατί κάνουν ξεκάθαρο, ότι μια ζωή μπορεί να καταστραφεί μέσα σε

μία στιγμή.

Ο Χέρτσογκ πραγματεύεται τέσσερα τροχαία δυστυχήματα, που προκλήθηκαν για τον ίδιο λόγο, δηλαδή της απόσπασης της προσοχής του οδηγού λόγω του κινητού τηλεφώνου. Ο Χέρτσογκ αφήνει να μιλήσουν οι ίδιες οι τραγικές φιγούρες, που ενεπλάκησαν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο σε αυτές τις τραγωδίες. Τους υπαίτιους, τα θύματα, τους συγγενείς και τις οικογένειές τους.

Όπως για παράδειγμα τη μητέρα, της οποίας ο γιος έμεινε καθηλωμένος σε αναπηρικό καροτσάκι, γιατί τον παρέβλεψε μία οδηγός. Η γυναίκα, που καθόταν στο τιμόνι, δεν πρόσεχε στον δρόμο γιατί πληκτρολογούσε το εξής κείμενο: «Είμαι ήδη στον δρόμο».

Η αλήθεια είναι, ότι κανένας δεν θα περίμενε μία τέτοια ταινία για την οδική ασφάλεια από τον Χέρτσογκ. Ο Γερμανός έχει σκηνοθετήσει ταινίες, όπως οι Nosferatu και Fitzcarraldo, με τρελές σκηνές και ακραία σενάρια, ενώ σε πολλές παραγωγές του πρωταγωνίστησε ο –ψυχοπαθής και με τη βούλα- Κλάους Κίνσκι. Τελευταίο φιλμ του Χέρτσογκ είναι το εμπορικό Jack Reacher με τον Τομ Κρουζ.

Το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ γυρίστηκε με χορηγούς μεγάλες εταιρείες κινητής τηλεφωνίας στις ΗΠΑ και ο Χέρτσογκ επελέγη εξαιτίας του αφηγηματικού του ταλέντου. Εκτός αυτού, οι εταιρείες ήθελαν ένα δυνατό όνομα για σκηνοθέτη, επειδή θα κέντριζε το ενδιαφέρον του κοινού.

Για τον 71χρονο σκηνοθέτη, που ζει εδώ και σχεδόν είκοσι χρόνια στις ΗΠΑ, δεν ετίθετο θέμα, αν έπρεπε να δεχτεί αυτή τη δουλειά ή όχι. «Εδώ ταρακουνιούνται οικογένειες από τέτοιες καταστροφές», δήλωσε χαρακτηριστικά στο ειδησεογραφικό πρακτορείο Associated Press και συμπληρώνει: «Μέσα σε ένα δευτερόλεπτο σβήνουν ζωές ή αλλάζουν για πάντα. Ημουν σίγουρος, ότι μπορούσα να διαχειριστώ ένα τόσο συναισθηματικά φορτισμένο υλικό».

Απαντά επίσης στις ενστάσεις, ότι η ταινία χρηματοδοτήθηκε από τηλεφωνικές εταιρείες: «Είναι αρκετά προφανές, ότι αυτό το φιλμ δεν έχει καμία σχέση με διαφήμιση. Δεν προσπαθούμε να πουλήσουμε σε κανέναν κάποιο κινητό τηλέφωνο, αλλά επιδιώκουμε να ξυπνήσουμε συνειδήσεις».

Να αναφέρουμε, ότι το συγκεκριμένο ντοκιμαντέρ θα προβληθεί σε πάνω από 40.000 σχολεία των ΗΠΑ, ενώ έχει ανέβει στο διαδίκτυο όπου μπορεί να το δει και να το κατεβάσει κάθε ενδιαφερόμενος.

Δείτε το τρέιλερ της ταινίας με συγκλονιστικά αποσπάσματα από μαρτυρίες των πρωταγωνιστών.

(Πηγή Autoreport.gr)

Keywords
Τυχαία Θέματα