ΤΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΟΛΓΑΣ ΚΕΦΑΛΟΓΙΑΝΝΗ

07:20 7/7/2012 - Πηγή: Matrix24

Ισχυρό μοχλό εξόδου της χώρας από την οικονομική κρίση θεωρεί τον τουρισμό η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη επιχειρώντας μέσα από 7 δράσεις να αντιστρέψει τις αδυναμίες του αναπτυξιακού τουριστικού μοντέλου της χώρας.

Ήδη η νέα υπουργός όπως θα επισημαίνει και στις προγραμματικές δηλώσεις της κυβέρνησης θα επιχειρήσει να μετριάσει τις απώλειες του 2012, έχοντας ως πυρήνα της πολιτικής της τη διαχείριση της «κρίσης εικόνας» και «κύρους προορισμού», από την οποία πλήττεται η χώρα.

Στο πλαίσιο αυτό προγραμματίζει

την : 1. άμεση ενεργοποίηση της Επιτροπής για τη διαχείριση κρίσεων στον τουρισμό, 2. επιθετική και στοχευμένη προβολή του ελληνικού τουρισμού σε αγορές που έχουμε τις μεγαλύτερες μειώσεις κρατήσεων και αυτόνομο σχεδιασμό για την Αθήνα που βιώνει τουριστική παρακμή, 3. λειτουργία της νομοθετημένης εταιρείας Μάρκετινγκ με τη σύμπραξη ιδιωτικού και δημόσιου τομέα, ώστε να γίνει γρήγορα η διάχυση καλών πρακτικών διαφήμισης και επικοινωνίας από τον ιδιωτικό τομέα στο δημόσιο.

Σε ό,τι αφορά το μεσοπρόθεσμο στόχο, οι άξονες της στρατηγικής του υπουργείου αφορούν: Α. Την προσέλκυση τουριστικών επενδύσεων και την τόνωση της επιχειρηματικότητας, Β. Την ανταγωνιστικότητα του προϊόντος μας, και σε ό,τι αφορά την τουριστική υπηρεσία και σε ό,τι αφορά τις υποδομές. Γ. Την αξιοποίηση των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων, αναβαθμίζοντας το τετριμμένο μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», και Δ. την κατάργηση της έντονης εποχικότητας του ελληνικού τουρισμού, με έμφαση στις ειδικές μορφές που μπορούν να κρατήσουν σε λειτουργία τις «μηχανές» του κλάδου όλο το χρόνο, συμβάλλοντας στη συνολική αναθέρμανση της οικονομίας.

Τέλος η κ. Κεφαλογιάννη κατά τη διάρκεια της ομιλίας της στο συνέδριο του Economist αναφέρθηκε στα αίτια της σημερινής αρνητικής εικόνας του ελληνικού τουρισμού υποστηρίζοντας ότι οι ευθύνες επιμερίζονται στο γεγονός ότι, η περίοδος κλιμάκωσης της πολιτικής και οικονομικής αστάθειας συνέπεσε με το διάστημα των κρατήσεων και αφετέρου, στην απουσία συγκεκριμένης τουριστικής πολιτικής για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του προϊόντος της Ελλάδας.

Η κ. Κεφαλογιάννη επίσης τόνισε ότι ο θαλάσσιος τουρισμός έχει τη δυναμική να γίνει ο «κορμός» της οικονομικής δραστηριότητας των παραθαλάσσιων περιοχών της χώρας, και πυλώνας της τουριστικής δραστηριότητας συνολικά. Σημειώνει τέλος ότι θα δρομολογηθεί η κατασκευή επιπλέον μαρίνων και η υπαγωγή πολλών υφιστάμενων σε ένα ενιαίο και σύγχρονο κανονιστικό πλαίσιο.

Keywords
Τυχαία Θέματα