Οδηγούμε στο Μονακό το νέο A3 Sportback

Πριν από μερικές ημέρες το NewsAuto βρέθηκε στη Κυανή Ακτή, για να πάρει μία πρώτη γεύση από το νέο Audi A3 Sportback, τρεις περίπου μήνες πριν το δούμε και στη χώρα μας.

Αποστολή στο Μονακό: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Τη Γαλλική Ριβιέρα επέλεξε λοιπόν η γερμανική μάρκα για να παρουσιάσει τη 5θυρη έκδοση του A3 που προ έξι μηνών εντάχθηκε στη γκάμα. Τι διαφορετικό έχει λοιπόν το νέο τέκνο του Ίγκολσταντ εκτός από δύο επιπλέον πόρτες;

Για αρχή, εξασφαλίζει άνεση για τους επιβάτες

χάρη στο μεγαλύτερου μήκους μεταξόνιο, κατά 3.5 εκατοστά σε σχέση με το δεύτερης γενιάς Sportback και κατά 6 σχεδόν εκατοστά σε σχέση με τη νέα 3θυρη έκδοση. Στη συνέχεια, εξασφαλίζει ικανοποιητικό χώρο αποσκευών αφού είναι κατά 15 lt μεγαλύτερος από τη 3θυρη έκδοση (380 lt).











Όλα αυτά σε ένα πολύ ποιοτικό και αισθητικό σύνολο που από τη πρώτη επαφή μαζί του, ανταποκρίνεται στις προσδοκίες. Καλύψαμε πολλά χιλιόμετρα, κυρίως στη μαγευτική ακρογραμμή, με εκκίνηση τη Νίκαια και προορισμό το Μόντε Κάρλο. Πατήσαμε λίγο γκάζι, σκαρφαλώνοντας στους φιδίσιους δρόμους του Εζέ και το σημειωματάριο των παραπόνων παρέμεινε άδειο.

Πολύ καλή συμπεριφορά στο δρόμο, εξαιρετική ανάρτηση, σε ένα μοντέλο στο οποίο η Audi κατάφερε να κατεβάσει το βάρος κατά 90 κιλά σε σχέση με τον προκάτοχό του, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ελαφρύτερων υλικών στο αμάξωμα, το πλαίσιο, την ανάρτηση κ.α. Στημένο πάνω στη πλατφόρμα «MQB», έχει καταφέρει να μη ανέβει πολύ σε σχέση με τη 3θυρη έκδοση.





















Στη χώρα μας το νέο Α3 Sportback θα είναι διαθέσιμο σε όλη τη γκάμα κινητήρων αλλά όπως είναι εύλογο λόγω των καιρών, επικεντρωθήκαμε στις δύο εκδόσεις βενζίνης που βρίσκονται στη βάση της λίστας, με τους κινητήρες 1.2 και 1.4 TFSI δηλαδή.

Αμφότεροι ανταποκρίνονταν ικανοποιητικά στα θέλω μας, τσιμπούσαν κατά παραγγελία, μονάδες ήσυχες, με ικανοποιητική ροπή και χωρίς μεγάλη κατανάλωση. Ενδεικτικά αναφέρουμε πως στον κινητήρα 1.2 TFSI των 105 PS, η μέση κατανάλωση ορίζεται στα μόλις 4.9 λίτρα ανά χιλιόμετρο, την ώρα που η ροπή στις 1400-4000 στροφές ανά λεπτό, αγγίζει τα 175 Nm. Καθόλου άσχημα δηλαδή!

Οι παραγγελίες στη χώρα μας έχουν ξεκινήσει και οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται τον Φεβρουάριο. Με όπλο του, πέρα από τα γνωστά ατού της μάρκας, τον πλούσιο εξοπλισμό. Όσο για τις τιμές του, είναι στα 1.000€ πάνω από τις αντίστοιχες τιμές των εκδόσεων του απλού A3. Ας τις δούμε αναλυτικά:

Αφετηρία έχουμε από τα 21.500€ όπως οι πιστοί αναγνώστες του NewsAuto ξέρετε από τις 20 του μήνα. Η τιμή αυτή είναι χωρίς το όφελος απόσυρσης και αφορά στον κινητήρα βενζίνης 1.2 TFSI των 105 ίππων, στην έκδοση Attraction Plus. Η στάνταρ λοιπόν έκδοση το

Keywords
Τυχαία Θέματα