Προβάδισμα μισού λεπτού για Loeb

Αγκαλιά με τη νίκη στο Ράλι Γαλλίας αλλά και τη κατάκτηση του ένατου παγκόσμιου τίτλου του βρίσκεται ο Σεμπαστιέν Λεμπ.

Ο Αλσατός κέρδισε τέσσερις ειδικές διαδρομές στο δεύτερο σκέλος του αγώνα που γίνεται… στα μέρη του και εκμεταλλεύτηκε ένα λάθος του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα το πρωί, ανοίγοντας τη μεταξύ τους διαφορά.

Το Citroen DS3 WRC

του Λεμπ έχει πλέον προβάδισμα 29.7 δευτερολέπτων έναντι του Ford Fiesta WRC του Φινλανδού που πλέον χρειάζεται ένα θαύμα για να ανατρέψει την εις βάρος του κατάσταση.

Άνετα στη τρίτη θέση ο δεύτερος εργοστασιακός οδηγός της Citroen, Μίκο Χίρβονεν, αφού απαλλάχθηκε από πολύ νωρίς από την πίεση του Πέτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός πρωταγωνίστησε σε ένα πολύ παράξενο ατύχημα όπου όργωσε τα αμπέλια και έριξε ένα στύλο ηλεκτροδότησης, ευτυχώς χωρίς να τραυματιστεί κανείς.

Βίντεο από το ατύχημα του Νορβηγού, μπορείτε να δείτε εδώ.

Στη τέταρτη θέση προβιβάστηκε ο Μαντς Όστμπεργκ που όχι μόνο ευνοήθηκε από την άτυχη στιγμή του Σόλμπεργκ αλλά πέρασε μπροστά και από το Mini WRC του Ντάνι Σόρντο. Γίνεται πάντως χαμός εκεί αφού ο Ισπανός ακολουθεί με διαφορά μόλις 4 δευτερολέπτων, ενώ άλλα τόσα πιο πίσω του βρίσκεται ο Τιερί Νεβίλ της Citroen Junior!

Μάλιστα, ο Βέλγος θα είχε «προσπεράσει» και τους δύο αλλά έλαβε ποινή 20 δευτερολέπτων γιατί καθυστέρησε το πρωί να φτάσει στο σημείο ελέγχου.

Τη δική τους μάχη συνεχίζουν να δίνουν οι οδηγοί της M-Sport ενώ στα αξιοσημείωτα και η πρωινή έξοδος του Νάσερ Αλ-Ατίγια που τραυμάτισε δύο θεατές, ευτυχώς ελαφρά.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1.  Λεμπ             Citroen            2h54m33.4s
2.  Λάτβαλα      Ford                     + 29.7s
3.  Χίρβονεν      Citroen                + 54.0s
4.  Όστμπεργκ  Adapta Ford       + 1m46.4s
5.  Σόρντο          Prodrive Mini    + 1m50.5s
6.  Νεβίλ           Citroen Junior    + 1m54.4s
7.  Τάνακ           M-Sport Ford     + 2m32.0s
8.  Νοβίκοφ      M-Sport Ford     + 2m46.2s
9.  Άτκινσον      Italia Mini           + 6m14.9s
10.  Πρόκοπ       Czech Ford        + 7m46.7s

Ο ενδέκατος αγώνας της χρονιάς ολοκληρώνεται με τις έξι ειδικές διαδρομές του τελευταίου σκέλους.



Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Keywords
Τυχαία Θέματα