Το Δεκέμβριο στην Ελλάδα το νέο Auris

Με πιο sport εμφάνιση, ποιοτικότερο εσωτερικό και οικονομικότερους κινητήρες, το νέο Auris θα συνεχίσει την επιτυχή πορεία του προκατόχου του. Παράλληλα με τις βενζινοκίνητες και diesel εκδόσεις, η Toyota θα προσφέρει και το υβριδικό Auris.

Στην Ελλάδα το περιμένουμε πριν το τέλος του 2012, με την έναρξη των παραγγελιών να ορίζεται για το Δεκέμβριο. Λίγο νωρίτερα θα μάθουμε και τις τιμές διάθεσης του ιαπωνικού οικογενειακού στη χώρα μας.

Το νέο Auris έχει μήκος 4,27 m (ελαφρά μεγαλύτερο από το απερχόμενο μοντέλο), το ίδιο πλάτος (1,76 m), είναι όμως κατά 55 mm πιο χαμηλό (1,46 m), με αποτέλεσμα να έχει πιο επιθετική παρουσία στο δρόμο. Το μεταξόνιο παραμένει στα 2,6 m, ενώ ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι 360 lt., ακόμη και στην υβριδική έκδοση. Σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο, το νέο μικρομεσαίο οικογενειακό της Toyota δείχνει αναμφίβολα πιο γοητευτικό και λιγότερο συντηρητικό. Η στενή μάσκα, σε σχήμα «V», συνδέεται με τα φωτιστικά σώματα, ενώ ο προφυλακτήρας φιλοξενεί τη μεγάλη εισαγωγή αέρα και τους προβολείς ομίχλης στα δύο άκρα του. Χαρακτηριστική είναι η έντονη κλίση της μπροστινής κολώνας, ένα επιπλέον sport χαρακτηριστικό. Την εικόνα της… ουράς συνθέτουν το μικρό τζάμι της πέμπτης πόρτας, ο ογκώδης προφυλακτήρας και τα φώτα που εκτείνονται ως τη φαρδιά πίσω κολώνα.

Δύο εκδόσεις βενζίνης, δύο πετρελαίου και μία υβριδική, συνθέτουν την ευρεία γκάμα κινητήρων του νέου Auris. Ο βασικός 1.33 – τεχνολογίας VVT-i – αποδίδει 99 PS και 13 kgm ροπής στις 3.800 rpm. Σε συνδυασμό με το σύστημα start/stop εμφανίζει μέση κατανάλωση 5,4 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 125 gr. CO2 ανά km, είναι δηλαδή κατά 0,4 lt/100 km πιο οικονομικός και κατά 11 gr/km πιο πράσινος σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Ο 1.6 βενζίνης μπορεί να συνδυαστεί είτε με το 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο είτε με το αυτόματο MultiDrive S, συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων (CVT). Η μέγιστη ισχύς του ανέρχεται σε 132 PS και η ροπή σε 16,3 kgm (στις 4.400 rpm). Με το χειροκίνητο κιβώτιο καταναλώνει 5,9 lt/100 km και εκπέμπει στο περιβάλλον 138 gr/km (μείωση 0,7 lt/100km και 12gr/km). Με το MultiDrive S οι τιμές υποχωρούν και άλλο, στα 5,7 lt/100 km και στα 134 gr/km.











Απαλλαγή από τα τέλη κυκλοφορίας εξασφαλίζει ο 1.4 diesel όταν συνδυαστεί με το μηχανικό κιβώτιο των 6 σχέσεων και το start/stop. Ο πετρελαιοκινητήρας των 90 PS και των 20,9 kgm ροπής εκπέμπει μόλις 99 gr. CO2 ανά km και καταναλώνει σε μεικτό κύκλο 3,9 lt/100 km. Ο 2λιτρος diesel αποδίδει 124 PS και συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και στάνταρ το start/stop. Η μέση κατανάλωσή του υποχωρεί στα 4,3 lt/100 km και οι εκπομπές ρύπων στα 112 gr/km. Ο 1.4 diesel μπορεί να παραγγελθεί και με το σειριακό κιβώτιο MultiMode.

Η υβριδική έκδοση με το γνωστό 1.8 βενζίνης και το ηλεκτρικό μοτέρ των 82 PS, προσφέρει μέγιστη συνδυαστική ισχύ 136 PS. Η μέση κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων δεν έχουν ακόμη ε

Keywords
Τυχαία Θέματα