Έλληνες οινοποιοί κατακτούν την κινέζικη αγορά

Σε μια περίοδο που η εξωστρέφεια στον πρωτογενή τομέα αναμφίβολα θεωρείται απαραίτητη, μια ομάδα ελληνικών συνεταιρισμών επιχειρεί με ιδιωτική πρωτοβουλία να κατακτήσει την κινέζικη αγορά στον τομέα της οινοποιίας.

Ο λόγος για την CoopWines of Greece, η οποία μέσω του προγράμματος προβολής και προώθησης οίνων στην αγορά της Κίνας, προωθεί τα ελληνικά κρασιά στις αγορές της Ασίας, με τα πρώτα δείγματα να είναι άκρως ενθαρρυντικά.

Αν και οι Έλληνες οινοπαραγωγοί αντιμετωπίζουν μια αισθητή πτώση κατανάλωσης στους εμφιαλωμένους οίνους, λόγω της στροφής του εγχώριου καταναλωτικού

κοινού σε οίνους χαμηλής κατηγορίας τιμής, αυτή τη στιγμή του δίδεται μια ευκαιρία προώθησης των προϊόντων του σε αγορές τρίτων χωρών. Άλλωστε, όπως αναφέρθηκε σε συνέντευξη Τύπου της ΚΕΟΣΟΕ (Κεντρική συνεταιριστική Ένωση Αμπελοοινικών Προϊόντων), υπάρχει η πρόθεση αυτή τη στιγμή από πλευράς κινεζικών αεροδρομίων να εντάξουν τυποποιημένα ελληνικά κρασιά στα καταστήματά τους, αλλά και να τα προωθηθούν στους καταναλωτές, ταυτόχρονα με τη δική τους αγορά ψαριών και προϊόντων αλιείας.

Όπως δήλωσε ο διευθυντής ΚΕΟΣΟΕ, Παρ. Κορδοπάτης, «δεν στοχεύουν οι συνεταιρισμοί στα υπερκέρδη. Φτιάξαμε ένα portfolio ανάλογα με τις ανάγκες ζήτησης. Ο συνασπισμός των παραγωγών στοχεύει στην προώθηση προϊόντων ανάλογα με τις δυνατότητες κάθε ομάδας. Βρισκόμαστε σε συζητήσεις και επαφές με την αγορά της Κίνας και στο ίδιο πλαίσιο θα πράξουμε και με την αγορά της Ρωσίας».

Ο εν λόγω συνεταιρισμός βασίζεται στα “δυνατά σημεία” κάθε παραγωγού, καθώς διαφέρει το είδος του οίνου που προωθεί ο καθένας, ενισχύοντας όμως την ποιότητα και την ποικιλία του εν λόγω pοrtfolio.

Keywords
Τυχαία Θέματα