Το σκάνδαλο στον Σκαραμαγκά «καίει» τον Μπένι

Η σκανδαλώδης σύμβαση των Ναυπηγείων Σκαραμαγκά εγκλωβίζει στην κυριολεξία το Δημόσιο, ενώ 1.200 εργαζόμενοι βρίσκονται σε κατάσταση ομηρίας και χρησιμοποιούνται ως μοχλός πίεσης από τον Λιβανέζο επιχειρηματία Iσκαντάρ Σάφα στον οποίο παραδόθηκε η επιχείρηση έναντι συμβολικού τιμήματος ενός ευρώ.

Το παρασκήνιο της σκανδαλώδους σύμβασης καίει τον Ευάγγελο Βενιζέλο, οι χειρισμοί του οποίου, όπως προκύπτει από τις εξελίξεις  οδήγησαν στην απαξίωση έναν μεγάλο όμιλο που κινδυνεύει πλέον να βάλει

λουκέτο.

Οι Γερμανοί της ΗDV έστησαν το μεγάλο κόλπο προκειμένου να απεγκλωβιστούν από τα Ναυπηγεία αφού προηγουμένως είχαν αρπάξει δύο δισεκατομμύρια ευρώ από τα εξοπλιστικά προγράμματα τα οποία ουδέποτε υλοποιήθηκαν.

Αφού τα υποβρύχια βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της κατασκευής και βεβαίως το ένα εξακολουθεί να γέρνει και είναι ακατάλληλο για το Πολεμικό Ναυτικό.

Οι Γερμανοί είχαν συμβατική υποχρέωση να συνεχίσουν τη λειτουργία των Ναυπηγείων και γιαυτό άλλωστε τους δόθηκαν τα εξοπλιστικά προγράμματα.

Στην περίπτωση κατά την οποία τα εγκατέλειπαν έπρεπε να πληρώσουν εξοντωτικές ρήτρες, ενώ παράλληλα το Δημόσιο θα διεκδικούσε με αγώνες και άλλες αποζημιώσεις από τον κολοσσό της HDV.

Τότε εμφανίστηκε στα Ναυπηγεία ως διά μαγείας ο Λιβανέζος επιχειρηματίας Ισκαντάρ Σάφα, φίλος από παλιά του Τζορτζ Χάλακ, ως επενδυτής με τεράστια οικονομική επιφάνεια που θα έλυνε το πρόβλημα των Ναυπηγείων.

Ο τότε υπουργός Αμυνας Ευάγγελος Βενιζέλος εμφάνισε την εταιρεία Αμπου Ντάμπι ΜΑR ως επενδύτρια εταιρεία η οποία μάλιστα θα έφερνε και άλλες δουλειές στα Ναυπηγεία.

Μόνο που ο πανέξυπνος Λιβανέζος κατάφερε να πάρει τζάμπα τα ναυπηγεία και μάλιστα με μια νεοσύστατη εταιρεία που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την Αμπου Ντάμπι MAR

Και, το κυριότερο, δεν διαθέτει το παραμικρό περιουσιακό στοιχείο, άρα όποτε θέλει μπορεί να βαρέσει κανόνι χωρίς να έχει καμία συνέπεια.

Εδώ κυρίως εντοπίζεται και το μεγάλο θέμα.

Με τη σύμβαση που υπέγραψε ο Ευάγγελος Βενιζέλος απαλλάσσεται το μεγαθήριο της HDV από την υποχρέωση να καταβάλει ένα δισ. ευρώ στο Ελληνικό Δημόσιο στην περίπτωση που σταματούσε τη λειτουργία των Ναυπηγείων και από τις αστικές ευθύνες που συνεπαγόταν η μη υλοποίηση του προγράμματος κατασκευής των υποβρυχίων.

Πηγή : http://www.lykavitos.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα