Τουρισμός και ελληνικό χρήμα απογείωσαν τα κέρδη της Louis Vuitton στην Ελλάδα

Κατά 102,85% αύξησε τις πωλήσεις της στην Ελλάδα το 2022 η Louis Vuitton, λαμβάνοντας οπωσδήποτε  ώθηση και από τον τουρισμό. Ο κύκλος εργασιών της, στην τελευταία οικονομική χρήση, ανήλθε στα 51,97 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά κέρδη ήταν 15,16 εκατ. ευρώ από 6,84 εκατ. ευρώ που ήταν το 2021.

Η εταιρεία εκτιμά ότι οι οικονομικές επιδόσεις

της το 2023 θα είναι ακόμα περισσότερο βελτιωμένες εφόσον επιβεβαιωθούν τα σενάρια για την τουριστική κίνηση φέτος και σε συνδυασμό με την αξιοποίηση της δυναμικής που παρουσιάζει η εσωτερική αγορά.

Εκτός από το κατάστημα της οδού Βουκουρεστίου στο Κολωνάκι, η Louis Vuitton θα λειτουργήσει φέτος και τα εποχικά καταστήματα στη Μύκονο, στα Τρία Πηγάδια, το οποίο θα συνεχίσει να υφίσταται, ενώ στο νησί θα λειτουργήσουν στη διάρκεια του καλοκαιριού και καταστήματα στο Nammos Village και στο εστιατόριο Zuma.

Ο Όμιλος αριθμεί παγκοσμίως δίκτυο 5.664 καταστημάτων, τα περισσότερα από τα οποία (1.829) βρίσκονται στην Ασία, 1.108 βρίσκονται στην Ευρώπη, ακολουθούν οι Ηνωμένες Πολιτείες με 1.054, η Γαλλία με 518, η Ιαπωνία με 496, ενώ σε άλλες αγορές διατηρεί 659 σημεία πώλησης.

O γαλλικός όμιλος LVMH αποτελεί τον μεγαλύτερο αυτήν τη στιγμή όμιλο προϊόντων μόδας και πολυτέλειας στον κόσμο, όπου εκτός από τις προαναφερόμενες μάρκες, περιλαμβάνονται ανάμεσα σε άλλους, εμβληματικοί οίκοι ρολογιών όπως η Zenith International, η Hublot, η Bulgari, η Tag Heuer, η διάσημη για τα διαμάντια της De Beers αλλά και ποτά όπως η βότκα Belvedere, η σαμπάνια Veuve Cliquot καθώς και η σαμπάνια Krug, αποτελώντας μέρος μόνο από ένα εκτεταμένο χαρτοφυλάκιο θυγατρικών εταιρειών και μαρκών με παγκόσμιο εκτόπισμα.

Keywords
Αναζητήσεις
tourismos-kai-elliniko-chrima-apogeiosan-ta-kerdi-tis-louis-vuitton-stin--ellada.htm
Τυχαία Θέματα