Το Audi Q4 e-tron 50 quattro και οι 299 ηλεκτρικοί ίπποι!

Αντικρίζοντας το νέο Audi Q4 e-tron Sportback , που συνοδεύεται από τον αριθμό 50 – μαρτυρόντας την  κορυφαία εκδοχή της γκάμας – δεν μπορείς να αμφισβητήσεις την «ερωτική» σχέση που θα αποκτήσεις με τη σχεδίαση του, τις καμπύλες του και φυσικά, ένα στοιχείο που πλέον δεσπόζει σε αρκετά νέα SUV: Την κουπέ γραμμή, που καταλήγει στο πίσω τμήμα των αμαξώματος, κάτι που σβήνει με έξυπνο τρόπο τη σχεδίαση του, αποφεύγονταν τις λίγο

πιο … άγαρμπες γραμμές.

Σε κάθε περίπτωση έχουμε  ένα όμορφο αμάξωμα και σε αφθονία όπως μαρτυρούν και οι διαστάσεις. Το μήκος αγγίζει τα 4.584 χιλιοστά, το  πλάτος τα 1.881 χιλιοστά και το ύψος τα 1.624 χιλιοστά. Σημειώστε ότι οι τροχοί έχουν μεταφερθεί στις άκρες του αμαξώματος προς όφελος του μήκους του μεταξονίου, στα 2.764 χλστ  που έχει ευεργετήσει τους χώρους του.

Η εμφάνιση του Audi Q4 e-tron 50 quattro, όντας το μοντέλο που φωνάζει για την Premium καταγωγή του, έχει επιθετική όψη, όπως αρμόζει και στις επιδόσεις του που πατάνε στην καθαρόαιμη ηλεκτροκίνηση!

Αρχίζοντας από τα μοτέρ του, το νέο μοντέλο στην  κορυφαία εκδοχή του, προσφέρει δύο ηλεκτροκινητήρες, που παρέχουν συνδυαστική ισχύ και ροπή 299 PS και 460 Nm, αντίστοιχα.

Αναλυτικά, οι δύο ηλεκτροκινητήρες, ένα σε κάθε άξονα, ο πίσω αποδίδει μέγιστη ισχύ 204 PS στις 16,000 σαλ και μέγιστη ροπή 310 Nm, ενώ ο μπροστινός είναι αποδίδει 109 PS, και ροπή 162 Νm, ενώ περιστρέφεται ως τις 14.000 rpm.

Το πακέτο των μπαταριών η καλύτερα η συστοιχία των αγγίζει σε χωρητικότητα τα 78 kWh, ενώ βρίσκεται στο πάτωμα κάτω από τους επιβάτες και μετά από μια πλήρη φόρτιση προσφέρει περίπου 400 χιλιόμετρα σε πραγματικές αστικές συνθήκες ενώ η εργοστασιακή αυτονομία (WLTP) είναι 497 χλμ.

Η τετρακίνητη έκδοση συνδυάζεται με τα διαθέσιμα προγράμματα οδήγησης, όπως την επιλογή Off road, που μάλλον θα φέρει καυγάδες στον εσωτερικό της οικογένειας για το αν πρέπει ένα ηλεκτρικό SUV σαν το Q4 e–tron να κάνει το κατσίκι!

Στο ταξίδι, με λίγο προσεκτική οδήγηση – χωρίς πολλές θυσίες, ο οδηγός θα δει στο ψηφιακό του καντραν, τις 15,5 Kwh /100 χλμ, ενώ η σπορ αταξία πληρώνεται ακριβά – και σκαρφαλώνει την κατανάλωση πάνω από τα 20 Kwh με την αυτονομία να πέφτει ραγδαία!

Επιδόσεις, 0-100χλμ/ώρα σε 6΄΄ και τελική 180 χλμ/ώρα. Καθόλου άσχημα. Στο εσωτερικό του ο χώρος αποσκευών είναι 515 λίτρα ενώ όταν πέσει το πίσω κάθισμα θα διαμορφώσει έναν ενιαίο χώρο φόρτωσης 1500 λίτρων.

Στο εσωτερικό υπάρχουν ελάχιστοι διακόπτες με πρωταγωνιστή  δυο ψηφιακές οθόνες. Η πρώτη με διάσταση 10,25” φιλοξενεί τις ενδείξεις του πλήρη πίνακα οργάνων ενώ η δεύτερη και στο κέντρο του ταμπλό είναι αφής με διαγώνιο 10,1” και φιλοξενεί τις λειτουργίες της τελευταίας έκδοσης του infotainment MMI της Audi.

Το Audi Q4 e-tron 50 quattro είναι η premium επιλογή στα αμιγώς ηλεκτρικά που δείχνει να συνεχίζει επάξια της παρακαταθήκη των προγόνων του.

Keywords
Τυχαία Θέματα