Greece Now: Η ετήσια έκδοση που δίνει έμφαση στη high-end πλευρά της Ελλάδας

Το Greece Now είναι μία ετήσια έκδοση με έμφαση στην high-end πλευρά της Ελλάδας, σε σχέση με τη μόδα και το στυλ. Τη φιλοξενία, τη γεύση, την ευεξία και τις εξειδικευμένες υπηρεσίες. Ρωτήσαμε τον διευθυντή του περιοδικού «GREECE NOW» ποια είναι η στοχευμένη θεματολογία του και ποια η φιλοσοφία αυτού του πολυτελούς οδηγού για online-shoppers και απαιτητικούς ταξιδιώτες.

Ο Βασίλης Νικόλαος Βιτσιλόγιαννης, ιδρυτής και διευθυντής

του περιοδικού «GREECE NOW» είναι δημοσιογράφος με διεθνή καριέρα στο BCI Media Group, Harper’s Bazaar Arabia, Radio Strimonika και έχει συνεργασίες με μεγάλους τηλεοπτικούς σταθμούς όπως το Al Jazeera, CNN, BBC καθώς και σε sites της Ομογένειας όπως το Greek City Times και 24Hours News. Επίσης κρατά το τιμόνι στο περιοδικό GREECE NOW και απογειώνει με σχέδιο και ασφάλεια την Ελλάδα παγκοσμίως. Ο γνωστός δημοσιογράφος και διεθνολόγος με καταγωγή από την Μάνη, δηλώνει περήφανος για τον τόπο του και τους ανθρώπους του.

Ποιος είναι ο στόχος σας με το περιοδικό CREECE NOW;

Στόχος μου είναι οι αναγνώστες του CREECE NOW να γνωρίσουν την σύγχρονη Ελλάδα, η οποία μπορεί να γράψει σημαντική πορεία στην σύγχρονη ιστορία όλου του κόσμου. Το όραμα μου είναι να χτίσουμε γέφυρες με άλλους πολιτισμούς και να δημιουργήσουμε ανθρώπινες σχέσεις. Ο σκοπός του περιοδικού είναι η παρουσίαση της Ελλάδας στο εξωτερικό. Πολλοί πιστεύουν ότι η Ελλάδα είναι μόνο αυτό που είχαν μάθει από τα βιβλία της ιστορίας στο σχολείο. Μαζί με την ομάδα μου προσπαθούμε να τους δείξουμε ότι τα πράγματα εξελίσσονται στην Ελλάδα, όπου ο πολιτισμός και η φιλοσοφία ήκμασαν.

Σε ποιόν απευθύνεται το περιοδικό, και αυξήθηκα τα τελευταία χρόνια οι αναγνώστες;

Θα ξεκινήσω λέγοντας ότι έχουμε αυξήσει το κοινό μας καθώς επίσης και νέοι αναγνώστες έχουν προστεθεί. Συνήθως το κοινό μας κατά πλειοψηφία είναι γυναικείο μιας και το περιοδικό μας είναι ένθετο στο Αραβικό Harper’s Bazaar όπου είναι καθαρά ένα γυναικείο περιοδικό. Δεν σημαίνει όμως ότι η ύλη στο περιοδικό απευθύνεται μόνο σε γυναίκες; Και ένας άντρας αναγνώστης θα μπορέσει να βρει πολλά ενδιαφέροντα θέματα τα οποία ερχόμενος στην Ελλάδα θα μπορέσει να ζήσει την εμπειρία.

Στην αγορά πολλοί μιλούν για κρίση. Πήρατε ρίσκο για την έκδοση του περιοδικού GREECE NOW;

Πράγματι τα τελευταία χρόνια υπάρχει κρίση στα μέσα μαζικής ενημέρωσης και ιδιαίτερα στα έντυπα μέσα. Η δημιουργία ενός περιοδικού είναι ένα μεγάλο ρίσκο γιατί εξαρτάται από το αναγνωστικό κοινό καθώς επίσης και το εμπορικό κομμάτι. Αν ο αναγνώστης δεν είναι ικανοποιημένος αυτό φαίνεται και ως συνέπεια έχει την μείωση του εμπορικού κομματιού στο περιοδικό. Κι αν δεν υπάρξει το εμπορικό δεν μπορεί να υπάρξει ένα περιοδικό και να είναι βιώσιμο, έτσι ώστε όλη η ομάδα να εργαστεί και να δημιουργήσει το καλύτερο.

Η εμπορική επιτυχία ενός περιοδικού είναι συνδεδεμένη με την αγοραστική δύναμη της χώρας καθώς επίσης τις πολιτικές διεργασίες που γίνονται σε αυτή;

Βεβαίως. Υπάρχουν περισσότεροι παράγοντες που επηρεάζουν τη βιωσιμότητα ενός περιοδικού. Βλέποντας τη γενική εικόνα μπορεί να προβλεφτεί αν το περιοδικό θα έχει επιτυχή πορεία ή όχι. Αν και δεν υπάρχει καμία στήριξη από το Ελληνικό Κράτος, επειδή στηρίζει συγκεκριμένες δράσεις που προβάλλουν την Ελλάδα στο εξωτερικό και περνούν μέσα από συγκεκριμένα κανάλια και πλαίσια, το περιοδικό δεν ανήκει σε αυτή την κατηγορία και δεν θα ήθελα να ανήκει σε αυτή. Το περιοδικό θέλει να δώσει την εικόνα μιας Ελλάδας ελεύθερης και απενεχοποιημένης από το παρελθόν της.

Προσλαμβάνετε στην ομάδα σας άτομα επώνυμα, και πιστεύετε ότι είναι ένα ισχυρό στοιχείο, για να έχει μια πραγματικά αποτελεσματική ομάδα;

Είναι πολύ δύσκολο να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες. Έτσι λοιπόν με τη συνεργάτιδά μου και συνιδρύτρια Βιβή Ανδρίτσου δουλέψαμε αρκετά να βρούμε τα κατάλληλα άτομα, τα οποία δεν χρειάστηκε να είναι επώνυμα. Η ομάδα μας χρειάζεται ανθρώπους που να δουλεύουν με τα πρότυπα του εξωτερικού μιας και η δουλειά μας απευθύνεται στο εξωτερικό. Έχω δει αρκετούς επώνυμους, οι οποίοι δεν έχουν τον επαγγελματισμό και τις προδιαγραφές να δουλέψουν στο εξωτερικό. Εμείς θέλουμε ανθρώπους με κριτική άποψη και δημιουργική τρέλα. Συνεργαζόμαστε με ανθρώπους που είναι πρόθυμοι όχι να πάρουν μόνο ρίσκα, αλλά και να δώσουν τη μάχη να πετύχουν το σκοπό τους. Έχω μάθει ότι στη ζωή όλα γίνονται, αλλά πρέπει να δώσεις μάχη, να έχεις καλούς συνεργάτες και υπομονή. Πιστεύω στο ομαδικό και δημοκρατικό πνεύμα όπου μέσα από αυτό υπάρχει η δημιουργία, η παραγωγικότητα και η εκτίμηση. Πιστεύω στην αξιοκρατία και την εξειδίκευση του κάθε επαγγελματία για να συνεισφέρει στην ομάδα. Βέβαια σε κάθε ομάδα υπάρχει κάποιος που ηγείται, και θα πρέπει να γνωρίζει ότι αν ο ίδιος δεν μπορεί να κάνει κάτι δεν μπορεί να απαιτεί από τους άλλους να το κάνουν. Θεωρώ ότι έχοντας ξεκαθαρίσει από την αρχή τι πιστεύω, τι ζητάωμ ποιό πρέπει να είναι το αποτέλεσμα και τι θέλουν οι άλλοι από εμένα, τότε οι συνεργασίες είναι πιο ξεκάθαρες.

Για τον Βασίλη κάθε νέα πρόκληση είναι μία νέα εμπειρία. Και κάθε νέα εμπειρία είναι μία προσωπική εξέλιξη. Είναι μια πρόκληση-πρόσκληση σε μία διαφορετική κατάσταση όπου μέσα από αυτή τη διαδικασία πιστεύει ότι γινόμαστε καλύτεροι άνθρωποι, αλλά κι αλλάζουμε την κοσμοθεωρία μας.
Πιστεύει ότι η ίδια η ζωή αλλά και οι άνθρωποι είναι αυτοί που κάνουν όλα τα μέλη του περιοδικού «GREECE NOW» να ακολουθούν και να αφουγκράζονται τις ανάγκες των αναγνωστών. Κάθε φορά επιλέγει κάτι διαφορετικό, κάτι πρωτοπόρο και καινοτόμο. Τον ενδιαφέρει οι προσωπικότητες που παρουσιάζονται στο περιοδικό να εξελίσσονται στον επαγγελματικό τους χώρο. Έτσι ώστε να παρουσιάζουν νέα πράγματα.

Ακολουθήστε το Greece NowQ

στο Instagram: @greecenowmagazine

και στο Facebook: Greece Now Magazine

The post Greece Now: Η ετήσια έκδοση που δίνει έμφαση στη high-end πλευρά της Ελλάδας appeared first on Όμορφα Μυστικά της Βίκυς Χατζηβασιλείου.

Keywords
Τυχαία Θέματα