Dove Self-Εsteem Εvent: Μια εκδήλωση εστιασμένη στη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media
Πραγματοποιήθηκε, τη Δευτέρα 5 Δεκεμβρίου, στο Ίδρυμα Βασίλη & Ελίζας Γουλανδρή, η αφιερωμένη, στην αυτοπεποίθηση των νέων, εκδήλωση του Dove. Στόχος της εκδήλωσης ήταν η ανάδειξη ενός σημαντικού και επίκαιρου προβλήματος, αυτού της πίεσης που βιώνουν οι νέοι από τα μη ρεαλιστικά πρότυπα ομορφιάς που κυριαρχούν στα Social Media και πλήττουν την αυτοπεποίθησή τους παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα.
Όραμα του Dove είναι να κάνει την ομορφιά πηγή αυτοπεποίθησης και όχι άγχους. Έτσι, άνοιξε το
Η εκδήλωση ήταν χωρισμένη σε τρεις θεματικές ενότητες και υπεύθυνη για τον συντονισμό ήταν η γνωστή δημοσιογράφος Δώρα Αναγνωστοπούλου.
Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager Unilever, η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever.Στην πρώτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της πρόσφατης έρευνας* που έγινε από το Dove στην Ελλάδα, στο πλαίσιο του προγράμματος “Dove Self-Esteem Project”, αναδεικνύοντας το μέγεθος του προβλήματος. Ομιλήτριες ήταν η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever και η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια.
η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, η κα Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας στη Unilever, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος.Στη δεύτερη θεματική ενότητα, παρουσιάστηκαν από τη Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove οι φετινές καμπάνιες “Reverse Selfie” και “Dear Influencers” του Dove, ο αντίκτυπος που είχαν, καθώς και ο Οδηγός Αυτοπεποίθησης, ένα ειδικό διαδικτυακό εργαλείο που δημιούργησε το Dove και το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε γονείς και δασκάλους να βοηθήσουν τα παιδιά να περιηγηθούν στα Social Media, με θετικό τρόπο. Ο Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director στην Ogilvy Greece, αναφέρθηκε στο πως αναπτύχθηκε και πως υλοποιήθηκε στην Ελλάδα η καμπάνια “Dear influencers” του Dove, η Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) τοποθετήθηκε σχετικά με τη δυναμική μεταξύ influencers, διαφημιζομένων και διαφημιστών στην προσπάθεια αλλαγών σαν αυτή που πρεσβεύει το Dove και η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός και Dove Influencer μίλησε σχετικά με την ευθύνη που έχουν οι influencers και το δικό της ρόλο ως μέρος της προσπάθειας του Dove.
Τέλος, στην τρίτη θεματική ενότητα παρουσιάστηκε ενδελεχώς το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» που απευθύνεται σε νέους ηλικίας 11 έως 15 ετών και δημιουργήθηκε από το Dove σε συνεργασία με το Τμήμα Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου, έχοντας την έγκριση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
η κα Μυρσίνη Μπερερή, Brand Manager Dove, ο κος Δημήτρης Σαββάκος, Group Creative Director Ogilvy Greece, η κα Πηνελόπη Αναστασοπούλου, Ηθοποιός, Dove Influencer, η κα Νερίνα Κομιώτη, Γενική Διευθύντρια του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ), η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος.Η Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος-Ψυχοθεραπεύτρια, ανέφερε ότι βασικός στόχος του προγράμματος «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» είναι να απομυθοποιήσει όλες τις παραποιημένες εικόνες που προβάλλονται στα επαγγελματικά και προσωπικά μέσα, ώστε οι νέοι να δουν την αληθινή ομορφιά. Ο Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2 ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου τοποθετήθηκε λέγοντας ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την αυτοπεποίθηση από το Dove θα βοηθήσει τα παιδιά να αντιπαλέψουν τα αισθήματα συνεχόμενης κριτικής από τους γύρω τους και να νιώσουν περισσότερο ελεύθεροι, ενώ ο Δημήτρης Χαζάπης, Communication Manager Unilever τοποθετήθηκε σχετικά με το όραμα και τις μακροχρόνιες δεσμεύσεις τόσο για το Dove όσο και συνολικά για τα brands της Unilever.
Ο κος Δημήτρης Χαζάπης, Communications Manager, ο κος Θάνος Ταπεινός, εκπαιδευτικός στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ταύρου, η κα Άννα Παπαδημητρίου, Ψυχολόγος Ψυχοθεραπεύτρια, η κα Δώρα Αναγνωστοπούλου, Δημοσιογράφος.Η Ευαγγελία Βόσσου, Marketing Manager Προσωπικής Φροντίδας της Unilever δήλωσε: «Όραμα της μάρκας Dove είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να αναπτύξουν μια υγιή σχέση με την εμφάνισή τους και να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους. Ο διάλογος που άνοιξε φέτος το Dove γύρω από την πίεση των Social Media στη νέα γενιά, δεν σταματά εδώ. Συνεχίζεται και την επόμενη χρονιά με σκοπό η μάρκα Dove να φέρει στο προσκήνιο το θέμα της «τοξικής ομορφιάς» που συχνά κυριαρχεί στο online περιβάλλον, βοηθώντας τους γονείς να κατανοήσουν ακόμα περισσότερο τον κόσμο που περιηγούνται τα παιδιά τους καθημερινά». Ενώ, σε ότι αφορά το στόχο του σχολικού προγράμματος του Dove στην Ελλάδα, η κα Βόσσου ανέφερε σχετικά: «Θέλουμε μέσα στα επόμενα 3 χρόνια το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Νιώθω Αυτοπεποίθηση» να έχει φτάσει σε πάνω από 130 χιλιάδες μαθητές, δημοτικού και γυμνασίου, με την πολύτιμη συνεισφορά του τμήματος Θετικής Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Έτσι, ξεκινάμε από τη φετινή σχολική χρονιά με περίπου 20.000 μαθητές και φυσικά θα συνεχίσουμε δυναμικά και τα επόμενα χρόνια, προκειμένου να πετύχουμε το στόχο μας».
Μια ματιά ακόμα:
Γιατί λατρεύουμε το beauty look των Γαλλίδων!
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Lifestyle
- Άση Μπήλιου: Πώς θα είναι το Σαββατοκύριακο για τα ζώδια;
- Καινούργιου για Βασάλο-Βαλαβάνη: «Έχουν χωρίσει αλλά…»
- Η Μαρία Κορινθιού με το καλσόν από τα Calzedonia που θα φορέσεις στις γιορτές και θα είσαι η πιο στιλάτη
- Ενα κίτρινο διαμέρισμα στα Εξάρχεια μόλις 36 τ.μ. προσαρμόζει την αισθητική της παλιάς Αθήνας στο σήμερα
- Πλήθος επωνύμων παρευρέθηκε με Χριστουγεννιάτικη διάθεση στο event της LG OLED Gallery TV στο Golden Hall!
- Maestro: Τα λάθη στη σειρά και η καθηλωτική -ξανά- ερμηνεία της Καβογιάννη
- Σπόροι κάνναβης: 10 λόγοι για να δοκιμάσεις το απόλυτο superfood
- J2US: Ένας από τους πιο πολυσυζητημένους παίκτες του Survivor θα είναι guest στο 10ο live
- Σάκης Κατσούλης για «Survivor All Star»: «Θα έπρεπε η παραγωγή να έχει ξεκαθαρίσει για τον Γιώργο Αγγελόπουλο»
- Ξεσηκωμός των Ρομά και κάλεσμα για συγκέντρωση έξω από τα δικαστήρια
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Fays Book
- Καινούργιου για Βασάλο-Βαλαβάνη: «Έχουν χωρίσει αλλά…»
- Σάκης Κατσούλης για «Survivor All Star»: «Θα έπρεπε η παραγωγή να έχει ξεκαθαρίσει για τον Γιώργο Αγγελόπουλο»
- Τα “hero products” μου για λαμπερή και ενυδατωμένη επιδερμίδα όλη μέρα!
- Dove Self-Εsteem Εvent: Μια εκδήλωση εστιασμένη στη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media
- Μαυρίκιος Μαυρικίου για Αλέξη Παππά: «Xρησιμοποίησε την παράσταση για να έχει οφέλη σε άλλα πράγματα»
- Τελευταία Νέα Fays Book
- Dove Self-Εsteem Εvent: Μια εκδήλωση εστιασμένη στη χαμηλή αυτοπεποίθηση που βιώνει η νέα γενιά από τα Social Media
- Καινούργιου για Βασάλο-Βαλαβάνη: «Έχουν χωρίσει αλλά…»
- Σάκης Κατσούλης για «Survivor All Star»: «Θα έπρεπε η παραγωγή να έχει ξεκαθαρίσει για τον Γιώργο Αγγελόπουλο»
- Τα “hero products” μου για λαμπερή και ενυδατωμένη επιδερμίδα όλη μέρα!
- Μαυρίκιος Μαυρικίου για Αλέξη Παππά: «Xρησιμοποίησε την παράσταση για να έχει οφέλη σε άλλα πράγματα»
- Απονομή βραβείου από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της DUST+CREAM, κ. Λέανδρο Καρακατσάνη, στην εκδήλωση του ΟΠΑΠ
- Ξεχωριστές γιορτές στα Domotel Hotels and Resorts
- Χριστίνα Κοντοβά -Τζώνη Καλημέρης: Χώρισαν μετά από 5,5 χρόνια σχέσης
- Ανθή Σαλαγκούδη: «Στο Survivor ξεχώρισα για όλους τους λάθος λόγους» -Η κρούση που της έγινε για το «All Star»
- Χριστίνα Παππά: «Λέω “πάλι αυτός εδώ;”. Βγαίνω από το μαγαζί, με αρπάζει από το χέρι και…»
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Lifestyle
- Ξεσηκωμός των Ρομά και κάλεσμα για συγκέντρωση έξω από τα δικαστήρια
- Δύσκολες ώρες για τη Σελίν Ντιόν: Διαγνώστηκε με το σύνδρομο του δύσκαμπτου ανθρώπου
- Ενα κίτρινο διαμέρισμα στα Εξάρχεια μόλις 36 τ.μ. προσαρμόζει την αισθητική της παλιάς Αθήνας στο σήμερα
- Μαγικά Χριστούγεννα σε παραδοσιακά ορεινά χωριά της Ελλάδας!
- Πλήθος επωνύμων παρευρέθηκε με Χριστουγεννιάτικη διάθεση στο event της LG OLED Gallery TV στο Golden Hall!
- Άση Μπήλιου: Πώς θα είναι το Σαββατοκύριακο για τα ζώδια;
- Super γιορτινός Διαγωνισμός: Διεκδικήστε 5 gift set, Christmas Joy - Chai Latte box + ένα eau de parfum της επιλογής σας από τα Messinian Spa
- Τουρκία: Φωτιά σε πολυτελές ξενοδοχείο στην Κωνσταντινούπολη
- Ο πληθωρισμός πέφτει, αλλά τα τρόφιμα… ακριβαίνουν