Γκριμάλντι για HSW: «Θα πρέπει να με πληρώσουν με πλοία και νέα δρομολόγια για να φύγω»

Αποστολή στη Σαρδηνία, Μηνάς Τσαμόπουλος

Σε συζητήσεις για να καθορίσει τις επόμενες κινήσεις του, όσον αφορά το ποσοστό 48,53% που έχει στην HSW βρίσκεται ο όμιλος Γκριμάλντι.

Αυτό επεσήμανε σε ερώτηση που του έκανε το newmoney.gr στη διάρκεια συνέντευξης τύπου που δόθηκε σήμερα το απόγευμα στο πλαίσιο του 21ου Euromed Convention που διοργάνωσε ο Όμιλος, τη φορά αυτή στην Σαρδηνία. «Δεν ξέρω αν μπορώ να σας αποκαλύψω με ποιόν μιλάω!!!!» απάντησε με νόημα ο κ. Γκριμάλντι.

Παράλληλα

ο Ιταλός πλοιοκτήτης είπε ότι προσφεύγει και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού ώστε να ακυρώσει τη συμφωνία για την αγορά του 50,3% των μετοχών της HSW από την Attica, που αυτή τη στιγμή ανήκει το 40% στην Πειραιώς και το υπόλοιπο σε μικρομετόχους. «Η Attica Group έχει τη Super Fast Ferries, τη Blue Star Ferries, την HSW και την ΑΝΕΚ μέσω κοινοπραξίας που έχει η εταιρεία με την Super Fast Ferries. Και η Attica Group μέσω της HSW είναι συνεταίροι με τις Μινωϊκές Γραμμές που ανήκουν στον Όμιλο Γκριμάλντι. Πώς γίνεται αυτό;!» αναρωτήθηκε ο Εμάνουελ Γκριμάλντι και προσέθεσε:

«Δεν γίνεται αυτό! Όλα μαζί δεν γίνονται. Γιατί αν γινόταν δεν θα υπήρχε ο λόγος ύπαρξης της Επιτροπής Ανταγωνισμού. Είναι προς το συμφέρον όλων μας να έχουν έξω. Δεν πουλάω. Επιθυμώ να αγοράσω όχι να πουλήσω.»

Στη συνέχεια επεσήμανε: «Είναι προς το συμφέρον όλων να υπάρχουν δύο με τρεις παίκτες στην αγορά. Αυτό που έχω να πω είναι ότι θα μείνω στην Ελλάδα και θα μεγαλώσω. Είτε θα μας δώσουν την εταιρεία είτε θα αγοράσουν το ποσοστό μας στην HSW. Και επειδή δεν έχουν τα λεφτά τότε θα πρέπει να μας δώσουν πλοία και γραμμές».

Οι επενδύσεις

Σύμφωνα με όσα είπε στην ομιλία του ο Εμάνουελ Γκριμάλντι, ο Όμιλος θα επενδύσει 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ για πρόγραμμα εκσυγχρονισμού του στόλου του, το οποίο κατά 40% θα καλυφθεί με ίδια κεφαλαία. Ειδικότερα συμπεριλαμβάνεται πρόγραμμα ναυπηγήσεων 6 οχηματαγωγών πλοίων με options για άλλα τέσσερα. Υπάρχει συμφωνία με ναυπηγεία και τις επόμενες εβδομάδες θα μπουν οι υπογραφές. Το πρώτο από αυτά θα παραδοθεί το 2020. Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται δύο επιμηκύνσεις υπαρχόντων επιβατηγών-οχηματαγωγών που θα κοστίσουν συνολικά 60 εκατομμύρια ευρώ και αφορούν τα Cruise Roma και Cruise Barcelona πλοίων. Επίσης θα τοποθετηθούν scrubbers-μηχανές καθαρισμού καυσαερίων, στα περισσότερα πλοία το στόλου. Θα τοποθετηθούν επίσης οι μεγαλύτερες μπαταρίες λιθίου που έχουν κατασκευαστεί για να τις χρησιμοποιηθούν κατά τον απόπλου και κατάπλου των πλοίων του στόλου στα λιμάνια γεγονός που θα μειώσει κατά πολύ την εκπομπή καυσαερίων.

Ο Εμάνουελ Γκριμάλντι ανακοίνωσε ότι θα βάλει ειδικό σύστημα λίπανσης με φυσαλίδες αέρα το οποίο μειώνει την τριβή μεταξύ κύτους και νερού. Με αυτόν τον τρόπο θα περιορίζει την κατανάλωση και τα κόστη συντήρησης.

Για τα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου αποκάλυψε ότι θα κυμανθούν στα περσινά επίπεδα και προσέθεσε: «Ήμασταν εισηγμένοι μέσω συμμετοχών σε άλλες εταιρείες, στα οποίες αρχικά έιχαμε ποσστό. Αλλά πλέον δεν έιμαστε πουθενά εισηγμενοι αφού εξαγοράσαμε τις συγκεκριμένες εταιρείες οι οποίες δεν είιναι πλέον στο χρηματιστήριο. Και δεν είμαστε υποχρεωμένοι να τα ανακοινώσουμε». Σε κάθε περίπτωση πάντως, δεν υπήρξε αύξηση στον όγκο μεταφορών σε σύγκριση με πέρυσι.

Keywords
Τυχαία Θέματα