Πώς οι ευρωπαϊκές τηλεοράσεις σχεδιάζουν να αντιμετωπίσουν το Netflix και τα άλλα κανάλια των ΗΠΑ

Για τις τελευταίες δύο δεκαετίες, η ισπανική κρατική τηλεόραση RTVE και οι ιδιωτικοί ανταγωνιστές Mediaset España και Atresmedia ανταγωνίζονται για την προτίμηση των θεατών με προγράμματα παιχνιδιών, αθλημάτων, κωμωδιών και αστραφτερών πρωινών ειδήσεων. Τώρα, σε μια πλήρη ανατροπή των δεδομένων, αντάξια της πιο συναρπαστικής σαπουνόπερας, αποφάσισαν να συνεργαστούν: Αυτό το καλοκαίρι οι αντίπαλοι ξεκινούν την LovesTV, μια κοινή πλατφόρμα ροής 18 καναλιών με προγράμματα και από τα τρία δίκτυα. Ο στόχος είναι να

«αθροιστούν οι ραδιοτηλεοπτικοί φορείς και να χρησιμεύσουν ως κοινό σημείο εισόδου στον ψηφιακό κόσμο», λέει ο Arturo Larraínzar, διευθυντής στρατηγικής της Atresmedia.

Παρόμοια σενάρια εμφανίζονται σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς οι μακροχρόνιοι αντίπαλοι στη Βρετανία, τη Γαλλία, τη Γερμανία και την Ιταλία περιθωριοποιούν τις αντιπαραθέσεις για να παράγουν προγράμματα ή να προσφέρουν online παρουσιάσεις.

Ο λόγος; Οι απρόσκλητοι επισκέπτες από την άλλη πλευρά του Ατλαντικού.

Η Netflix Inc. φέτος διπλασιάζει τον ευρωπαϊκό προϋπολογισμό του προγράμματός της σε 1 δισεκατομμύριο δολάρια.

Η Amazon.com Inc. θα έχει σύντομα τουλάχιστον μια ντουζίνα πρωτότυπες σειρές για την Ευρώπη, από μία που διέθετε το 2014.

Και η Home Box Office Inc. ενισχύει τις προσφορές της εκτός ΗΠΑ για το τρέχον έτος κατά 40%, φτάνοντας τις 250 ώρες προγράμματος.

Αυτοί οι νεοφερμένοι θα μπορούσαν να προωθήσουν μια μαζική απομάκρυνση των θεατών από τις οθόνες της τηλεόρασης προς τον όλο και πιο βολικό παγκόσμιο ιστό, και οι παραδοσιακοί ραδιοτηλεοπτικοί φορείς της Ευρώπης προσπαθούν να βρουν μια απάντηση σε αυτή την εξέλιξη.

Keywords
Τυχαία Θέματα