Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης

Η A.P. Moller – Maersk (Maersk) πρόκειται να δρομολογήσει το πρώτο από τα 18 μεγάλα πλοία της με δυνατότητα χρήσης μεθανόλης.

Στις 9 Φεβρουαρίου 2024, θα τεθεί σε λειτουργία στη γραμμή AE7 που συνδέει την Ασία και την Ευρώπη, η οποία περιλαμβάνει ελλιμενισμούς σε Σαγκάη, Tanjung Pelepas, Colombo, Αμβούργο και Ningbo (Κίνα).

Το πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που κατασκευάστηκε από τη Hyundai Heavy

Industries (HHI) στη Νότια Κορέα, έχει χωρητικότητα 16.000 TEU και είναι εξοπλισμένο με κινητήρα διπλού καυσίμου που επιτρέπει τη χρήση μεθανόλης, βιοντίζελ και συμβατικών καυσίμων.

Η Maersk έχει θέσει ως στόχο τις μηδενικές εκπομπές αερίων θερμοκηπίου για το 2040 για το σύνολο της επιχείρησης, ενώ επισημαίνει ότι έχει εξασφαλίσει αρκετή «πράσινη» μεθανόλη για να καλύψει το παρθενικό ταξίδι του σκάφους.

Προτού ταξιδέψει για πρώτη φορά, το πλοίο θα “βαπτιστεί” στα τέλη Ιανουαρίου 2024. Τα δύο επόμενα αδελφά πλοία θα αναπτυχθούν στο α’ εξάμηνο του 2024, με τις τελετές ονοματοδοσίας να γίνονται στη Γιοκοχάμα της Ιαπωνίας και στο Λος Άντζελες της Καλιφόρνια.

Η Maersk αναμένει να παραλάβει τέσσερα ακόμη αδελφά πλοία στο β’ εξάμηνο του 2024.

Επισκόπηση των υπό παραγγελία πλοίων της Maersk

Η Maersk έχει υπό παραγγελία 24 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Όλα θα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες διπλού καυσίμου και θα μπορούν να λειτουργούν με “πράσινη” μεθανόλη:

12 από αυτά είναι χωρητικότητας 16.000 TEU6 από αυτά είναι χωρητικότητας 17.000 TEU6 από αυτά είναι χωρητικότητας 9.000 TEU

Από το 2021, η Maersk έχει υιοθετήσει στην πολιτική των πλοίων υπό παραγγελία που μπορούν να λειτουργούν με “πράσινα” καύσιμα.

Β. Βεγιάζη

Το άρθρο Η Maersk δρομολογεί το πρώτο εμπορευματικό πλοίο μεθανόλης στην γραμμή Ασίας – Ευρώπης εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.

Keywords
Αναζητήσεις
i-maersk-dromologei-to-proto-eborevmatiko-ploio-methanolis-stin-grammi-asias--evropis.htm
Τυχαία Θέματα