Σχεδόν 1 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε e-κατάστημα από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού
Από την έναρξη της πανδημίας του Covid-19 μέχρι σήμερα, σχεδόν μια στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε ηλεκτρονικό κατάστημα (e-shop).
Σύμφωνα με έρευνα από το ΙΝΕΜΥ-ΕΣΕΕ, μπορεί το ποσοστό να μην είναι μεγάλο, ωστόσο είναι ενδεικτικό ότι το ελληνικό εμπόριο κάνει μια τεράστια προσπάθεια να προσαρμοστεί στα νέα δεδομένα.
Ταυτόχρονα, οι εμπορικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα ενεργοποιούν όλα τα διαθέσιμα εργαλεία, για να
Αυτή η ψηφιακή κινητικότητα, άλλωστε, είναι που εκτοξεύει στον τζίρο του ηλεκτρονικού εμπορίου και στη χώρα μας. Σύμφωνα με όλα τα διαθέσιμα στοιχεία, ο κύκλος εργασιών του e-commerce στην Ελλάδα θα διπλασιαστεί το 2020, φθάνοντας τα 15 δισ. ευρώ.
Μπορεί οι μικρότερες εμπορικές επιχειρήσεις να καταγράφουν μια σημαντική υστέρηση σε σύγκριση με τις μεγαλύτερες στα ψηφιακά τους αντανακλαστικά, ωστόσο, βρίσκουν τρόπους να ανταποκριθούν στην ψηφιακή πρόκληση της εποχής.
Σύμφωνα με την έρευνα, σε δείγμα 500 επιχειρήσεων του λιανικού εμπορίου, επτά στις 10 εταιρείες απαντούν ότι η πανδημία τις ώθησε να επενδύσουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό.
Μάλιστα, σχεδόν μία στις τρεις (27%) απαντά ότι αυτό έγινε σε πολύ μεγάλο βαθμό, ενώ το 47% σε μέτριο ή σε μικρό βαθμό.
Αυξάνονται οι online πωλήσεις
Οι εμπορικές επιχειρήσεις της χώρας, οι οποίες από το ξέσπασμα της πανδημίας επένδυσαν στο online κανάλι, δείχνουν να επιβεβαιώνονται για την επιλογή τους.
Σχεδόν οι έξι στις 10 (59%) επιχειρήσεις, που έχουν τη δυνατότητα διάθεσης των προϊόντων τους εκτός φυσικού καταστήματος, κατέγραψαν αύξηση των πωλήσεων τους σε σχέση με πέρυσι.
Βέβαια, από αυτές τις επιχειρήσεις το μεγαλύτερο ποσοστό σημείωσε ήπια αύξηση των πωλήσεων. Το γεγονός αυτό -όπως αναφέρεται στην έρευνα- είναι ενδεικτικό των πιέσεων που ασκούνται στα εισοδήματα εν μέσω της πανδημίας και της οικονομικής ύφεσης.
Συνολικά, πάντως, τρία στα τέσσερα (74%) καταστήματα είδαν την online επισκεψιμότητα τους να αυξάνεται σε σχέση με το 2019. Εντούτοις από αυτές, μόνο το 11% καταγράφει ισχυρή άνοδο.
Ο ρόλος των social mediaΚάτι παραπάνω από ενεργός αποδεικνύεται ο ρόλος των social media σε αυτήν τη συγκυρία της ραγδαίας ψηφιοποίησης της αγοραστικής διαδικασίας.
Παραπάνω από τέσσερις στις 10 (43%) επιχειρήσεις έχουν προβεί σε προωθητικές ενέργειες στο Facebook, ή σε διαφημίσεις σε άλλα sites.
Το κανάλι των social media ενεργοποιήθηκε, αν και όχι εντατικά, την περίοδο της φετινής “Black Friday”. Από τις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην “Black Friday”, η πλειονότητα αξιοποίησε ως κανάλι προώθησης τα κοινωνικά δίκτυα (49%).
Επίσης, αξιοποίησε την ιστοσελίδα της επιχείρησης (31%), η οποία μετατρέπεται, λόγω της κατάστασης, σε ένα ιδιότυπο marketplace σύνδεσης με τους πελάτες. Σημαντική θα είναι και η ενεργητική πληροφόρηση μέσω newsletters (20%) και SMSs (17%).
Μια στις τέσσερις επιχειρήσεις δεν πραγματοποίησε κάποια προωθητική ενέργεια, στοιχείο το οποίο τεκμηριώνει την περιορισμένη υιοθέτηση του digital marketing.
The post Σχεδόν 1 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε e-κατάστημα από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού appeared first on Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Στίβος: Απεβίωσε ο Θοδωρής Διαμαντόπουλος
- Ζώδια: Οι μηνιαίες προβλέψεις του Δεκεμβρίου 2020
- Πιερρακάκης: Τα ΕΛΤΑ είναι "στο παρά ένα" - Εθελουσία για 2.000 από τους 5.500 εργαζομένους με τροπολογία
- Wall Street: Οι ελληνικές ναυτιλιακές μετοχές που πήγαν «κόντρα στο ρεύμα»
- Χαλκίδα: Μετέφερε με φορτηγό 10,6 τόνους λαθραίου χύμα καπνού
- Η Ρωσία διαθέτει πρωτότυπα εμβόλια για τον ιό HIV που προκαλεί το Aids
- Αποτίμηση έως και 35 δισ. δολάρια επιδικώκει η Airbnb στην αρχική δημόσια προσφορά
- Ξεκινά και ο δεύτερος διαγωνισμός για τη ΛΑΡΚΟ
- Fortune Ρεπορτάζ: Πώς να αποφύγετε φαινόμενα απάτης στις αγορές μέσω διαδικτύου
- Εθνική Τράπεζα: Πώς σχολιάζουν τα αποτελέσματα Goldman Sachs, Citigroup και JP Morgan
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Σχεδόν 1 στις 10 εμπορικές επιχειρήσεις (6%) απέκτησε e-κατάστημα από την έναρξη της πανδημίας του κορωνοϊού
- Έξι αμαξοστοιχίες κυψελών καυσίμου υδρογόνου προμηθεύει η Alstom την Ferrovie Nord Milano
- «Ο μετασχηματισμός των ΕΛΤΑ αποτελεί τον πρώτο μετασχηματισμό τέτοιου μεγέθους δημόσιας επιχείρησης», υποστηρίζει η ΕΕΣΥΠ
- Εκ νέου διευκόλυνση νοσηλευτικού προσωπικού νοσοκομείων Δυτικής Ελλάδας από τη ΓΕΦΥΡΑ
- Κατά 77,3% μειώθηκαν οι οδικές αφίξεις στην Ελλάδα στο 10μηνο
- Μνημόνιο συνεργασίας μεταξύ του Οργανισμού Λιμένος Ελευσίνας και του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
- Κατά 72% μειώθηκαν οι διεθνείς αεροπορικές αφίξεις στην Ελλάδα στο 10μηνο
- «Πήραν φωτιά» τα πληκτρολόγια: «Έκρηξη» του ηλεκτρονικού εμπορίου την εβδομάδα της Black Friday
- «Το μέλλον των ΕΛΤΑ δεν είναι ούτε η απαξίωση, ούτε η παράδοση στα ιδιωτικά συμφέροντα», ανέφερε ο Μ. Κάτσης
- Ξεκινά η κατασκευή του αυτοκινητόδρομου Άκτιο – Αμβρακία. Τα πρώτα 18 χλμ. σε 15 μήνες, παρακάμπτεται η Αμφιλοχία
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- EU aims to “renew and reinvigorate” US ties after Trump
- Αγορές δεξαμενόπλοιων για Pantheon Tankers και EastMed
- Αύξηση 180% στις νέες θέσεις εργασίας μέσω των προγραμμάτων απασχόλησης
- Ο Αντόνιο Όρτα Οσόριο νέος πρόεδρος της Credit Suisse
- Στη δημοσιότητα το Εγχειρίδιο των Λειτουργικών Διαδικασιών της Επιτροπής Ανταγωνισμού
- Γερμανία: Αυτοκίνητο έπεσε σε πεζούς στη πόλη Τρίερ - Τουλάχιστον 2 νεκροί
- Γερμανία: Αυτοκίνητο έπεσε πάνω σε πεζούς στο Τρίερ – Δύο νεκροί και 10 τραυματίες (upd)
- Ζώδια: Οι μηνιαίες προβλέψεις του Δεκεμβρίου 2020
- Wall Street: Κέρδη για τα futures πριν την πρώτη συνεδρίαση του Δεκεμβρίου
- H Wind σε συνεργασία με την Ericsson φέρνει το 5G στην Ελλάδα