Στα 588,3 εκατ. τα έσοδα και στα 61,2 εκατ. τα κέρδη της Attica (μαζί με την ΑΝΕΚ από 4/12/23) το 2023. Στα 43 τα πλοία
Η Attica Α.Ε. Συμμετοχών ανακοίνωσε τα αποτελέσματα χρήσης για το έτος 2023. Πρόκειται για την πρώτη ανακοίνωση αποτελεσμάτων σε συνέχεια της ενοποίησης με την ΑΝΕΚ, ο κύκλος εργασιών της οποίας περιλαμβάνεται από την 04.12.2023 στον κύκλο εργασιών του Ομίλου.
Συγκριτικά με το 2022, παρουσιάζεται αύξηση σε όλα τα οικονομικά μεγέθη.
Συγκεκριμένα, αύξηση παρουσιάζει ο κύκλος εργασιών και στους δύο
Συνολικά, το 2023 σε σχέση με τo 2022, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 11% φτάνοντας τα € 588,3 εκατ. από € 530,2 εκατ.
Αύξηση της τάξης του 8,7% παρουσίασαν τα δρομολόγια των πλοίων με αντίστοιχη αύξηση στο μεταφορικό έργο επιβατών, Ι.Χ. οχημάτων και φορτηγών οχημάτων. Κατά το 2023 ενισχύθηκε περαιτέρω ο στόλος του Ομίλου με 10 νέα πλοία φτάνοντας τα 43 έναντι 33 το 2022.
Τα ενοποιημένα κέρδη προ Φόρων, Χρηματοδοτικών, Επενδυτικών Αποτελεσμάτων και Αποσβέσεων (EBITDA) ανήλθαν σε € 126,4 εκατ. έναντι κερδών € 57,8 εκατ. το 2022. Τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους στη χρήση 2023 ανήλθαν σε € 61,2 εκατ. έναντι κερδών € 17,1 εκατ. στη χρήση 2022.
Σημειώνεται ότι το αποτέλεσμα της χρήσης 2023 περιλαμβάνει το κέρδος από τη συγχώνευση με την ΑΝΕΚ Α.Ε. (αρνητική υπεραξία) ύψους € 22,8 εκατ., το οποίο προέκυψε λόγω της διαφοράς μεταξύ της εύλογης αξίας των καθαρών στοιχείων ενεργητικού που αποκτήθηκαν και του τιμήματος. Το περιθώριο καθαρού κέρδους από την επαναλαμβανόμενη λειτουργία του Ομίλου (χωρίς το αποτέλεσμα της συγχώνευσης της ΑΝΕΚ Α.Ε.) ανέρχεται σε 6,5%.
Ο Όμιλος διαθέτει ισχυρή κεφαλαιακή διάρθρωση και ικανοποιητική ρευστότητα. Τα ίδια κεφάλαια του Ομίλου, ανήλθαν σε € 495,7 εκατ. από € 357,8 εκατ. στις 31.12.2022 και αντιστοιχούν σε € 2,04 ανά μετοχή της Εταιρίας (€ 1,66 στις 31.12.2022).
Στις 31.12.2023 ο καθαρός δανεισμός του Ομίλου σε σχέση με το EBITDA των τελευταίων δώδεκα μηνών ανέρχεται σε 3,8x. Τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 31.12.2023 ανέρχονται σε € 103,4 εκατ. (€ 87,9 εκατ. στις 31.12.2022), έχοντας προβεί σε συνολικές επενδυτικές ταμειακές εκροές € 63 εκατ. για το 2023.
Το Διοικητικό Συμβούλιο θα προτείνει στη Γενική συνέλευση τη διανομή μερίσματος από κέρδη προηγούμενων χρήσεων και από τα κέρδη χρήσεως 2023 της μητρικής εταιρίας € 0,07 ανά μετοχή.
ΑΓΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΟ ΕΡΓΟΜέσω της συγχώνευσης με την ΑΝΕΚ ο Όμιλος ενίσχυσε το στόλο του με 8 νέα πλοία. Επιπροσθέτως, στο πλαίσιο του επενδυτικού του προγράμματος προχώρησε στην απόκτηση 2 νέων πλοίων.
Πλέον ο στόλος του Ομίλου αριθμεί 43 πλοία, έναντι 33 το 2022, τα οποία δραστηριοποιούνται με τα εμπορικά σήματα «Superfast Ferries», «Blue Star Ferries», «Hellenic Seaways» και «ANEK Lines». Από τα πλοία αυτά, τα 28 είναι συμβατικά επιβατηγά – οχηματαγωγά, τα 13 είναι ταχύπλοα και 2 πλοία είναι φορτηγά – οχηματαγωγά.
Κατά το 2023, τα πλοία του Ομίλου πραγματοποίησαν δρομολόγια στην Ελλάδα (Κυκλάδες, Δωδεκάνησα, Κρήτη, Β.Α. Αιγαίο, Σαρωνικό και Σποράδες) και στη Διεθνή γραμμή Ελλάδας – Ιταλίας (Ανκόνα, Μπάρι, Βενετία).
Το μεταφορικό έργο του Ομίλου, παρουσιάζει αύξηση σε σχέση με το 2022. Συγκεκριμένα τα πλοία της Attica Group μετέφεραν 6,5 εκατ. επιβάτες, 1 εκατ. ΙΧ οχήματα και 420 χιλ. φορτηγά οχήματα σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 6,6%, 3,1% και 1,9% αντίστοιχα σε σχέση με το 2022.
Αντίστοιχα αυξήθηκε και ο αριθμός των δρομολογίων σε σχέση με τη χρήση 2022 κατά 8,7%.
ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ – ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ – ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΚατά το 2023 ολοκληρώθηκαν οι συμφωνίες για την απόκτηση του φορτηγού – οχηματαγωγού πλοίου Blue Carrier 2 και του επιβατηγού – οχηματαγωγού – ταχύπλοου πλοίου HIGHSPEED 3, έναντι συνολικού τιμήματος € 13,4 εκατ. και € 2,4 εκατ. αντίστοιχα.
Σημειώνεται ότι ο Όμιλος συνεχίζει το εκτεταμένο επενδυτικό του πρόγραμμα για την ενεργειακή και περιβαλλοντική αναβάθμιση του στόλου καθώς και την εξοικονόμηση κόστους καυσίμων και περαιτέρω ψηφιοποίησης των εργασιών του.
O Όμιλος εντός του 2023 επένδυσε € 6,8 εκατ. σε τεχνολογίες βελτίωσης της ενεργειακής αποδοτικότητας του στόλου με στόχο τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου. Επίσης, ολοκληρώθηκε η τοποθέτηση πλυντρίδων καυσαερίων (scrubbers) στα πλοία Superfast I και Superfast II.
Στο πλαίσιο της υλοποίησης του εκτεταμένου επενδυτικού προγράμματος που δίνει βαρύτητα στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος και την αναβάθμιση του στόλου, η Αttica Group προχώρησε στην υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας με τα Ναυπηγεία Ελευσίνας και Σύρου του Ομίλου ΟΝΕΧ.
Το Μνημόνιο, συνολικού προϋπολογισμού € 1 δισ. και διάρκειας δέκα ετών, προβλέπει την κατ’ αποκλειστικότητα πραγματοποίηση στα ανωτέρω ναυπηγεία, των εργασιών συντήρησης, μετασκευής, επισκευής και περιβαλλοντικής αναβάθμισης των υφιστάμενων πλοίων της Αttica Group, καθώς και της δυνατότητας ναυπήγησης νέων σύγχρονων πλοίων.
Πέραν της συμβολής στην κάλυψη των αναγκών του Ομίλου η συμφωνία έχει σημαντική συνεισφορά στη βιώσιμη ανάπτυξη της Ελληνικής ναυπηγο-επισκευαστικής δραστηριότητας.
Το άρθρο Στα 588,3 εκατ. τα έσοδα και στα 61,2 εκατ. τα κέρδη της Attica (μαζί με την ΑΝΕΚ από 4/12/23) το 2023. Στα 43 τα πλοία εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Η Κίνα θέλει να κατακλύσει με ηλεκτροκίνητα την Ευρώπη
- Θεσσαλονίκη: Καβγάς κατέληξε σε εμπρησμό – Υπό κράτηση ζευγάρι
- ΔΝΤ: Το κρυφό χρέος "βόμβα" για τις οικονομίες
- Τα πρώτα ονόματα υποψηφίων ευρωβουλευτών του ΚΟΣΜΟΥ του Πέτρου Κόκκαλη
- Ελληνικό-Riviera Tower: Aπό την Ποσειδώνος ορατοί οι πρώτοι όροφοι
- Ποιο είναι το προφίλ του Ελληνα καταναλωτή στα σούπερ μάρκετ;
- The Olympic Cypher: Break dance από την αρχαία Ολυμπία στην Αθήνα
- Στα 588,3 εκατ. τα έσοδα και στα 61,2 εκατ. τα κέρδη της Attica (μαζί με την ΑΝΕΚ από 4/12/23) το 2023. Στα 43 τα πλοία
- Τουρισμός: Προβλέψεις για παγκόσμιο ρεκόρ - Θα αποφέρει πάνω από 11 τρισ. δολ. στο παγκόσμιο ΑΕΠ
- Πράγα: Την… μπέρδεψαν με άλλη και την υπέβαλαν σε άμβλωση – «Ανθρώπινη αστοχία»
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις metaforespress
- Τελευταία Νέα metaforespress
- Στα 588,3 εκατ. τα έσοδα και στα 61,2 εκατ. τα κέρδη της Attica (μαζί με την ΑΝΕΚ από 4/12/23) το 2023. Στα 43 τα πλοία
- Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για την έκτακτη οικονομική ενίσχυση και το ειδικό πρόγραμμα απασχόλησης πρώην εργαζομένων στα «Ελληνικά Ναυπηγεία»
- Χρ. Σταϊκούρας: Ο Μηχανισμός «CEF» λειτούργησε θετικά για την ανάπτυξη συγκοινωνιακών υποδομών στην Ελλάδα, χρειάζεται να γίνουν περισσότερα
- Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εργασιών συντήρησης το βράδυ στις 4 Απριλίου
- Norwegian resumes flights from Munich to the Spanish cities of Malaga and Alicante
- Flexis: Το νέο εγχείρημα CMA CGM, Volvo και Renault που θα κατασκευάζει νέας γενιάς ηλεκτρικά βαν (video)
- Πλατφόρμα εύρεσης εργαζομένων και θέσεων εργασίας από το ΒΕΘ
- Υπεγράφη η ΚΥΑ για τα Πρότυπα Τεύχη Διακήρυξης Διαγωνισμών για ΣΦΗΟ
- Η Κίνα θέλει να κατακλύσει με ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα την Ευρώπη
- Προχωρά το Επιχειρηματικό Πάρκο στη Φυλή, δόθηκε το «πράσινο φως» από το ΥΠΕΝ. Προκηρύσσεται ο διαγωνισμός
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Γάζα: 106 άμαχοι νεκροί σε αεροπορικό πλήγμα τον Οκτώβριο
- Γιατροί Χωρίς Σύνορα: Απορρίπτουν το ισραηλινό αφήγημα του «λυπηρού περιστατικού» για τους θανάτους εργαζομένων της WCK
- Μπλίνκεν: Η Ουκρανία θα ενταχθεί εν τέλει στο ΝΑΤΟ
- ΑΑΔΕ: Σε λειτουργία η ψηφιακή εφαρμογή υποβολής δεδομένων διασυνοριακών πληρωμών (CESOP)
- Ιταλία: Απάτη ύψους €600 εκατ. με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης - Κατασχέθηκαν βίλες και πολυτελή αυτοκίνητα
- Ουκρανία: Γερμανικές εταιρείες συμμετέχουν στην ανοικοδόμηση της Μαριούπολης
- Υπουργείο Υγείας: «Προσωρινό το κλείσιμο της Μονάδας Βραχυθεραπείας στο “Αλεξάνδρα”»
- Τα πρώτα ονόματα υποψηφίων ευρωβουλευτών του ΚΟΣΜΟΥ
- Up Hellas Up Expense, η νέα λύση της Up Hellas για την αυτοματοποίηση του εξοδολογίου