Στην τελική ευθεία η Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα): Απομένουν 41 χλμ.

Στην τελική ευθεία ολοκλήρωσης έχει εισέλθει η Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα). Για την ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου έχουν απομείνει δύο εκκρεμότητες, συνολικού μήκους 41 χιλιομέτρων, οι οποίες θα παραδοθούν έως τα μέσα Αυγούστου.

Σήμερα, το ταξίδι από το Αντίρριο μέχρι τα Ιωάννινα, μέσω των λειτουργούντων τμημάτων, διαρκεί σχεδόν 2 ώρες, αντί 3,5 ωρών που απαιτούνταν, μέσω της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Με

την πλήρη ολοκλήρωση του αυτοκινητοδρόμου, η διάρκεια του ταξιδιού θα μειωθεί σε μόλις 1 ώρα και 30 λεπτά.

Ήδη, η απόσταση από το Αντίρριο έως την Αμφιλοχία μειώθηκε στα 50 περίπου λεπτά, αντί 1 ώρας και 35 λεπτών, μέσω της υφιστάμενης εθνικής οδού.

Τα δυο τμήματα

Οι καθυστερήσεις στις απαλλοτριώσεις έχουν «φρενάρει» την παράδοση του συνόλου του έργου. Στο τμήμα από Αμφιλοχία – Σελλάδες Άρτας υπολείπεται η παράδοση των 27 χλμ., που έχει μπλοκάρει η καθυστέρηση στην παράδοση της γης στην περιοχή του Κρίκελλου. Το τμήμα αναμένεται να παραδοθεί το αργότερο ως τα τέλη Ιουλίου.

Σε ότι αφορά το τελευταίο κομμάτι του αυτοκινητόδρομου “Πέρδικα Ιωαννίνων – Εγνατία”, μήκους 14 χιλιομέτρων, η παράδοσή του υπολογίζεται τον Αύγουστο. Το έργο έχει καθυστερήσει, λόγω των απαλλοτριώσεων στην περιοχή του Αβγού.

Πάντως, μαζί με τα 11 χιλιόμετρα που δόθηκαν στις αρχές του μήνα από την κοινοπραξία του έργου (από την είσοδο της σήραγγας της Κλόκοβας ως Αντίρριο), οι οδηγοί έχουν πλέον ένα ενιαίο σημείο σύνδεσης με τη γέφυρα Ρίου – Αντίρριου, μήκους 102 χιλιομέτρων έως τον Ανισόπεδο Κόμβο Αμφιλοχίας.

Το τμήμα αυτό περιλαμβάνει δύο λωρίδες κυκλοφορίας και Λωρίδα ΄Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) σε όλο το μήκος, καθώς και μεγάλα τεχνικά έργα, όπως:

-Η σήραγγα της Μακύνειας μήκους 542 μέτρων,

-Η σήραγγα της Κλόκοβας μήκους 2.950 μέτρων,

-Η γέφυρα που περνάει πάνω από τον ποταμό Εύηνο συνολικού μήκους 260 μέτρων και μέγιστου ύψους 35 μέτρων,

-Η σήραγγα της Καλυδώνας μήκους 1.200 μέτρων.

Το τμήμα από Σελλάδες Άρτας έως Πέρδικα Ιωαννίνων παραδόθηκε σε κυκλοφορία τον περασμένο Μάρτιο, μειώνοντας τη χρονοαπόσταση σε λιγότερο από 30 λεπτά, αντί σχεδόν 1 ώρας που απαιτούνταν πριν μέσω της υφιστάμενης Eθνικής Oδού.

Στο συγκεκριμένο τμήμα παραλαμβάνονται σημαντικά τεχνικά, όπως η γέφυρα Γυμνότοπου συνολικού μήκους 252 μέτρων και μέγιστου ύψους 30 μέτρων, καθώς και η εντυπωσιακή γέφυρα Τσαγκαρόπουλου, συνολικού μήκους 447 μέτρων και μέγιστου ύψους 57 μέτρων.

Σημαντικά τεχνικά έργα περιλαμβάνονται και στα τελευταία 14 χλμ. του άξονα, όπως η γέφυρα Κρυφοβού, συνολικού μήκους 280 μέτρων, καθώς και η σήραγγα της Αμπελιάς μήκους 900 μέτρων.

The post Στην τελική ευθεία η Ιόνια Οδός (Αντίρριο – Ιωάννινα): Απομένουν 41 χλμ. appeared first on Metaforespress.

Keywords
Τυχαία Θέματα