Τι συνέβη με την RCLG και το εμπορευματικό δρομολόγιο που δεν πραγματοποιήθηκε

Δεν πραγματοποιήθηκε χθες εμπορευματικό δρομολόγιο της Rail Cargo Logistics Goldair από τη Θεσσαλονίκη (σιδηροδρομικός κόμβος ΤΧ1) προς την Ειδομένη.

Του Φώτη Φωτεινού 

Σύμφωνα με πληροφορίες από τη σιδηροδρομική αγορά, εάν και η εταιρεία είχε αρχικά το «πράσινο φως» από τον ΟΣΕ για την εκτέλεση

του δρομολογίου, αυτό τελικά δεν επιτράπηκε έπειτα από αντιδράσεις σιδηροδρομικών / μηχανοδηγών, αλλά – όπως φαίνεται – και σύμφωνης γνώμης του υπουργείου Μεταφορών.

Με δεδομένο ότι δεν είχε εξαγγελθεί χθες κάποια απεργία σιδηροδρομικών και αφού το δρομολόγιο θα διεξαγόταν, όχι από τη Hellenic Train, αλλά την RCLG (με δικές της μηχανές και μηχανοδηγούς), αλλά και σε τμήμα του δικτύου με ολοκληρωμένη επιθεώρηση γραμμής και χωρίς κανένα άλλο δρομολόγιο, ο ΟΣΕ έδωσε σύμφωνη γνώμη.

Τελικά, έπειτα από αντιδράσεις σιδηροδρομικών – μηχανοδηγών και – όπως όλα δείχνουν – σύμφωνης γνώμης του υπουργείου Μεταφορών, το δρομολόγιο δεν διεξήχθη.

Σημειώνεται ότι τα λιμάνια του Πειραιά, της Θεσσαλονίκης και της Αλεξανδρούπολης και εισαγωγικές / εξαγωγικές εταιρείες ζητούν, υπό την προϋπόθεση τήρησης όλων των μέτρων ασφαλείας, την επανεκκίνηση κάποιων εμπορευματικών δρομολογίων.   

Μάλιστα, κατατέθηκε πρόταση για 1 τρένο την ημέρα.

Το άρθρο Τι συνέβη με την RCLG και το εμπορευματικό δρομολόγιο που δεν πραγματοποιήθηκε εμφανίστηκε πρώτα στο Metaforespress.

Keywords
Αναζητήσεις
rss
Τυχαία Θέματα