Χανιά: Δόθηκε στην κυκλοφορία ο συνδετήριος δρόμος της πόλης με τον κόμβο Μουρνιών και τον ΒΟΑΚ (φωτο – βίντεο)

Μπορεί να πέρασε από τα χίλια μύρια κύματα και να χρειάστηκε πάνω από μια….δεκαετία αλλά τα 1.300 μέτρα του σύγχρονου και ασφαλούς οδικού άξονα που αποτελεί πλέον πύλη εισόδου και εξόδου της πόλης των Χανίων από και προς τον κόμβο Μουρνιών και τον Βόρειο Οδικό Άξονα Κρήτης, από το μεσημέρι της Τετάρτης 27/3 δόθηκαν στην κυκλοφορία.

Πλέον η είσοδος από τον ΒΟΑΚ στον κόμβο των Μουρνιών προς την πόλη των Χανίων και

την οδό Γογονή, γίνεται από έναν οδικό άξονα σε απόλυτη ευθεία, με δυο λωρίδες κυκλοφορίας και με πλήρεις φωτεινούς σηματοδότες στο ύψος της διασταύρωσης της Αγίας Μαρίνας.

Σε ότι αφορά στην έξοδο από την πόλη προς τον ΒΟΑΚ, αυτή γίνεται από την οδό Ζυμβρακάκηδων για ένα τμήμα η οποία στην συνέχεια συνδέεται με το ρεύμα κυκλοφορίας δυο λωρίδων προς τον ΒΟΑΚ.

Ο οδικός άξονας έχει φωτισμό πλήρεις κυκλοφοριακές ρυθμίσεις οι οποίες θα είναι μόνιμες αλλά απομένει ακόμη να ολοκληρωθούν τα πεζοδρόμια που θα υπάρχουν σε όλο το μήκος του, όπως επεσήμανε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Οργανισμού Ανάπτυξης Κρήτης, Άρης Παπαδογιάννης, εκφράζοντας την ικανοποίηση όλων των στελεχών του ΟΑΚ για την υλοποίηση του έργου.

«Ένα έργο κεφαλής για τον ΟΑΚ, ένα έργο πνοής για την πόλη των Χανίων δίδεται σήμερα στην κυκλοφορία» ανέφερε ο κ. Παπαδογιάννης ο οποίος συμπλήρωσε ότι «το 2021 σαν διοίκηση αποφασίσαμε μαζί με τον Διευθυντή Συηκοινωνιακών έργων Γιώργο Αγαπάκη και την συμπαράσταση του υπουργείου, να βάλουμε ξανά στον δρόμο αυτό το έργο που ήταν στον αέρα και που ταλαιπωρεί πολλά χρόνια τους Χανιώτες…»

Ο κ. Παπαδογιάννης επίσης ευχαρίστησε όλους όσοι συνέβαλαν στην ολοκλήρωση του οδικού άξονα, προκειμένου να ξεπεραστούν οι τεράστιες δυσκολίες και τα προβλήματα που είχαν σαν αποτέλεσμα την καθυστέρηση της υλοποίησής του για πολλά χρόνια.

Το έργο είχε σχεδιαστεί πριν το 2010 επι Δήμου Ελευθερίου Βενιζέλου και το 2011 ο φάκελος παραδόθηκε στον «Καλλικρατικό» Δήμο Χανίων με Δήμαρχο τον αείμνηστο Μανώλη Σκουλάκη ο οποίος σε σύντομο χρονικό διάστημα κατάφερε να το εντάξει σε χρηματοδοτικό πρόγραμμα.

Οι πρώτες εργασίες ξεκίνησαν το 2017 επι δημαρχίας Τάσου Βάμβουκα, αλλά μετά από κάποιο χρονικό διάστημα το έργο «βάλτωσε» λόγω προβλημάτων και με τους αναδόχους εργολάβους, μέχρι που το ανέλαβε ο ΟΑΚ όπως επεσήμανε ο Γιώργος Αγαπάκης.

«….Είχαμε μια διαδρομή η οποία είχε πολλά προβλήματα και σίγουρα ήταν μακρά. Θα πρέπει να θυμηθώ και εγώ αλλά και όλοι τον αείμνηστο Μανώλη Σκουλάκη που το 2013 μαζί κάναμε την προσπάθεια για την ένταξη του έργου αρχικά στο πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων και μετά στο ΕΣΠΑ…» είπε ο κ. Αγαπάκης επισημαίνοντας ότι «το έργο διήρκεσε περίπου 9 χρόνια αλλά σώθηκε καθώς ήταν για διάλυση. Τρεις φορές κηρύχθηκε έκπτωτος ο ανάδοχος….Θα μπορούσε να μην έχουμε το έργο, αλλά μέσω υποκατάστασης που έγινε με την συνδρομή της σημερινής διοίκησης του ΟΑΚ έχουμε το έργο…»

Επίσης ο κ. Αγαπάκης αναφέρθηκε και σε τεχνικά στοιχεία, λέγοντας πως υπάρχει πλήρες σύστημα απορροής των νερών της βροχής ….. «Έχει δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση στο κεντρικό κομμάτι. Το όλο έργο έχει μήκος περίπου 1.300 μέτρα Εδώ που είμαστε στον κόμβο Αγ. Μαρίνας έχουμε ρύθμιση μέσω φαναριών. Η είσοδος από τον ΒΟΑΚ θα γίνεται μέσω της οδού Μουρνιών που καταλήγει στην Γογονή και η έξοδος μέσω της οδού Ζυμβρακάκηδων. Επίσης το έργο διαθέτει πεζοδρόμια και πλήρη ηλεκτροφωτισμό.»

Ναπολέων Σαραντίδης

Keywords
Τυχαία Θέματα