Imperial Brands Ηellas: Aύξηση τζίρου 9,78% το 2023- Το 34% των πωλήσεων από Προϊόντα Νέας Γενιάς

Η ανθεκτικότητα των καπνικών αλλά και η αξιοσημείωτη επιτυχία των προϊόντων νέας γενιάς. Τα μερίσματα των 12,3 εκατ. ευρώ, οι στόχοι για την συνέχεια και ο κομβικός ρόλος της ελληνικής αγοράς για τον όμιλο Imperial Brands

Αύξηση τζίρου 9,78% κατέγραψε η Imperial Brands Ηellas στην προηγούμενη οικονομική χρήση (01/10/2022 – 30/9/2023). Συγκεκριμένα οι καθαρές πωλήσεις (χωρίς τον ΕΦΚ) ανήλθαν σε 76,3 εκατ. ευρώ από 69,5 εκατ. ευρώ στην χρήση 2021-2022 (309,9 εκατ. ευρώ εκατ. ευρώ αν υπολογιστούν οι φόροι).

Το μεικτό αποτέλεσμα ξεπέρασε τα 12 εκατ. ευρώ αυξημένο κατά 2,41& αλλά πιέσεις καταγράφηκαν όσον αφορά την κερδοφορία. Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 5 εκατ. ευρώ υποχωρώντας κατά -9,86 ενώ τα κέρδη μετά φόρων άγγιξαν τα 3,6 εκατ, ευρώ, μειωμένα κατά -14,41.

Στο 11,54% το μερίδιο των καπνικών

Στην οικονομική της έκθεση η εταιρεία αναφέρει πως «με σωστή στρατηγική marketing και με υποστήριξη των προϊόντων και των συνεργατών της κατάφερε να διατηρήσει τα μερίδα αγοράς, με πτώση μικρότερη από εκείνη της αγοράς και να επεκταθεί στις νέες αγορές προϊόντων διευρύνοντας την γκάμα που διαθέτει στο καταναλωτικό κοινό». Όπως αναφέρει το μερίδιο αγοράς της εταιρείας στην κατηγορία των καπνικών κυμάνθηκε στο 11,54% με μείωση 3,1% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Σε αυτό το πλαίσιο σημειώνεται πως «παρά την βαθμιαία μείωση του αριθμού των παραδοσιακών καπνιστών, το μερίδιο αγοράς έδειξε ανθεκτικότητα με πολύ μικρές μεταβολές στις επιμέρους μάρκες.».

34% του τζίρου από Προϊόντα Νέας Γενιάς

Ανοδική πορεία καταγράφεται από την άλλη όσον αφορά τις πωλήσεις των προϊόντων νέας γενιάς αυξάνονται ετησίως, αποτελώντας πλέον το 34% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας. «Αντίθετα τα προϊόντα ηλεκτρονικού τσιγάρου σημείωσαν αξιοσημείωτη επιτυχία, καθιστώντας την εταιρεία τον πιο σημαντικό παίχτη στο συγκεκριμένο κλάδο, με το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς και μεγάλη απήχηση στους καταναλωτές, ενώ ταυτόχρονα τα προϊόντα θερμαινόμενου καπνού, παρά τον έντονο ανταγωνισμό εδραιώνουν την θέση και το μερίδιο τους στην αγορά. Παράλληλα η εταιρεία εισήλθε και στην αγορά ηλεκτρονικού τισγάρου μιας χρήσης, σημειώνοντας εντυπωσιακή επιτυχία μέσα σε ελάχιστο χρονικό διάστημα» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση, όπου επισημαίνεται επίσης πως η εταιρεία διαθέτει τα προϊόντα της σε διανομείς χονδρέμπορους καπνικών προϊόντων, οι οποίο με την σειρά τους αναλαμβάνουν την διανομή στο λιανεμπόριο και στα επιτρεπόμενα από την εθνική νομοθεσία σημεία λιανικής πώλησης. Παράλληλα, έχει αναπτύξει το κανάλι της λιανικής μέσω διαδικτυακών ηλεκτρονικών πωλήσεων διανέμοντας αποκλειστικά προϊόντα νέας γενιάς (ηλεκτρονικό τσιγάρο, προιόντα θερμαινόμενου καπνού).

Σημαντική η αγορά η Ελλάδα για τον Όμιλο – Εργαστήριο Ανάπτυξης Προϊόντων Νέας Γενιάς

Η Imperial Βrands Ηellas (πρώην Imperial Tobacco Hellas) είναι μία από τις κορυφαίες καπνοβιομηχανίες στην χώρα μας και αποτελεί τις δύο τελευταίες δεκαετίες το Διοικητικό Κέντρο του Ομίλου της Imperial στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, υπεύθυνη για 12 χώρες (Ελλάδα, Ιταλία, Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Κόσοβο, Ισραήλ, Παλαιστίνη, Κύπρος, Μάλτα).

Η εταιρία έχει εισέλθει τα τελευταία χρόνια δυναμικά στις κατηγορίες Ηλεκτρονικών τσιγάρων και Θερμαινόμενων Προϊόντων Καπνού, με την χώρα μας να διατηρεί κομβικό ρόλο σε αυτό το εγχείρημα. Αξίζει να σημειωθεί, ότι η Ελλάδα επιλέχθηκε από τον Όμιλο ως μία από τις 2 χώρες στον κόσμο για το επιτυχημένο πιλοτικό λανσάρισμα των Προϊόντων Θερμαινόμενου Καπνού Pulze και iD. Επίσης φέτος τον Ιανουάριο ο όμιλος της Imperial Brands, επέλεξε για ακόμη μια φορά την Ελληνική αγορά ως μια από τις πρώτες 10 παγκοσμίως, για να λανσάρει μια σημαντική καινοτομία, τις Νέες Θερμαινόμενες Ράβδους Τσαγιού με Νικοτίνη iSENZIA χωρίς φύλλα καπνού αλλά με ποικιλία φύλλων Oolong και πράσινου τσαγιού. Ο Νίκος Νικηφορίδης, Διευθύνων Σύμβουλος Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας είχε αναφέρει χαρακτηριστικά τότε: «Το λανσάρισμα του Καινοτόμου iSENZIA είναι μια ακόμη έμπρακτη απόδειξη της αποστολής μας να ανταποκρινόμαστε στις δυναμικές εξελίξεις των αναγκών των ενήλικων Καταναλωτών μας. Σήμερα, η Ελλάδα αποτελεί το Εργαστήριο Ανάπτυξης Προϊόντων Νέας Γενιάς για το Group της ImperialBrands, δίνοντας ώθηση στο όραμά μας. Σηματοδοτούμε το Αύριο μίας Ισχυρής Επιχείρησης, χαράζοντας τον Δρόμο για ένα πιο Υγιές Μέλλον!»

Υπενθυμίζεται πως η Imperial Brands έγινε γνωστή στην κατηγορία Προϊόντων Νέα Γενιάς ήδη από το 2019 με το λανσάρισμα του myblu, το οποίο έγινε γρήγορα το No.1 Ηλεκτρονικό Τσιγάρο, ενώ το 2023 με το λανσάρισμα του blubar, έγινε No.1 και στην κατηγορία των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων Μίας Χρήσης μέσα σε μόλις ένα τρίμηνο, κατέχοντας σήμερα το 38% του συνόλου της κατηγορίας των Ηλεκτρονικών Τσιγάρων. Στην κατηγορία των Θερμαινόμενων Προϊόντων εισήλθε μόλις το 2021 με τις θερμαινόμενες ράβδους καπνού iD, φέρνοντας νέες γευστικές προτάσεις με λιγότερη μυρωδιά, καθώς και την συσκευή PULZE, η οποία προσφέρει έως και 25 χρήσεις με μια φόρτιση.

Οι στόχοι για φέτος

Όσον αφορά την συνέχεια στην οικονομική έκθεση σημειώνεται πως «η εταιρεία θα συνεχίσει να λειτουργεί σε ένα περιβάλλον οξύτατου ανταγωνισμού και σε ένα αυστηρό και ιδιαίτερα απαιτητικό νομοθετικό πλαίσιο, που επιβάλλουν νέοι κανονισμοί της Ευρωπαικής Ένωσης αλλά οι στόχοι της παραμένουν οι ίδιοι αναφορικά με την αντιστροφή της τάσης του μεριδίου αγοράς και την διατήρηση της κερδοφορίας». Ακόμη τονίζεται πως «η συνεχής υποστήριξη και εμπιστοσύνη του Ομίλου σε όλα τα νέα project είναι ακρογωνιαίος λίθος για την συνέχιση της επιτυχημένης πορείας» ενώ αναφέρεται πως «οι καταναλωτές τείνουν σε δύσκολες καταστάσεις να στρέφονται σε οικονομικότερες λύσεις όπως αυτές των φθηνότερων τσιγάρων, των κομμένων καπνών και των προιόντων νέας γενιάς, κατηγορίες στις οποίες η εταιρεία μας έχει παρουσία με διεθνώς γνωστές μάρκες». Παράλληλα, υπογραμμίζεται πως η επιτυχής δραστηριοποίηση στην κατηγορία προϊόντων νέας γενιάς, δημιουργεί μια νέα κατηγορία καταναλωτών και θωρακίζει το χαρτοφυλάκιο των εμπορικών σημάτων της εταιρείας.

Μερίσματα 12,3 εκατ. ευρώ την τελευταία τριετία

Κατά την διάρκεια της χρήσης 2023, η εταιρεία διένειμε και κατέβαλε μερίσματα ύψους 4,7 εκατ. ευρώ, ενώ στην προηγούμενη χρήση το αντίστοιχο ποσό είχε κυμανθεί περί τα 3,95 εκατ. ευρώ. Φέτος το μέρισμα που έχει προταθεί ανέρχεται σε 3,6 εκατ. ευρώ. Η Imperial Brands Overseas Holding Ltd με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο(98,01%), η Reemtsma Cigarettenfabriken GmbH με έδρα την Γερμανία (0,99%) και η Seita SAS με έδρα την Γαλλία (1%) αποτελούν τους μετόχους της εταιρείας.

«Αλλαγή φρουράς» στην θέση του επικεφαλής

Τέλος αναφοράς χρήζει ακόμη το γεγονός πως μέσα στην προηγούμενη χρήση 2022-2023 η εταιρεία προχώρησε και σε αλλαγή επικεφαλής. « Ήρθε η ώρα για αλλαγή προτεραιοτήτων», ανέφερε στις αρχές Απριλίου του 2023 στο λογαριασμό του στα Social Media ο πρώην πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Imperial Brands για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, Αλέξανδρος Καμάρας, αποκαλύπτοντας την αποχώρησή του από την εταιρεία μετά από 26 χρόνια σε σημαντικές θέσεις. Όπως, δε, πρόσθετε, «μετά από παρουσία 38 ετών στις επιχειρήσεις, τα 26 τελευταία επικεφαλής της Imperial, πρώτα στην Ελλλάδα και μετά στις 13 αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης (SEE), πήρα την απόφαση να αφήσω τον επιχειρηματικό κόσμο και να εκπληρώσω τα προσωπικά μου σχέδια», ενώ επίσης τόνιζε πως επιθυμεί να βρει περισσότερο χρόνο για τους φίλους και την οικογένειά του.

Keywords
Αναζητήσεις
imperial-brands-iellas-ayxisi-tzirou-978-to-2023--to-34-ton-poliseon-apo-proionta-neas-genias.htm
Τυχαία Θέματα