Nέα τηλεοπτική καμπάνια για τον Εμβολιασμό με budget 4,96 εκατ. ευρώ

Θα τρέξει σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας μέχρι το τέλος του έτους. Ξεκινά η διαδικασία για την εύρεση αναδόχου για την υλοποίηση της

Νέα εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για τις δράσεις που αφορούν τον εμβολιασμό κατά του κορωνοϊού covid-19 θα τρέξει το Υπουργείο Υγείας. Η καμπάνια, μάλιστα, θα έχει budget 4,96 εκατ ευρώ, θα τρέξει σε κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και όπως φαίνεται θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους. Υπενθυμίζεται πως το τελικό budget

της προηγούμενης εκστρατείας ήταν 19,74 εκατ. ευρώ

Πρόσκληση σε 5 agencies

Όπως σημειώνεται σε ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ την προηγούμενη εβδομάδα και υπογράφουν ο Υπουργός Υγείας Αθανάσιος Πλεύρης και ο Αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών Θεόδωρος Σκυλακάκης γίνεται λόγος για «κατεπείγουσα ανάγκη οργανωμένης και στοχευμένης ενημέρωσης του κοινού για θέματα που άπτονται της προστασίας της δημόσιας υγείας και ιδίως την ανάγκη διαμόρφωσης θετικής πεποίθησης και ενεργού συμμετοχής των πολιτών στον εμβολιασμό έναντι του COVID-19 και «επιτακτική ανάγκη ανάθεσης σε κατεπείγουσα βάση υπηρεσιών επικοινωνίας και ενημέρωσης σε εταιρία εγνωσμένου κύρους που δραστηριοποιείται στη σχετική αγορά και άμεσης διενέργειας εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών για την ευαισθητοποίηση και την ενημέρωση των πολιτών στο εμβολιασμό έναντι του COVID-19»

Για τον σκοπό αυτό έχει δεσμευτεί ποσό ύψους 4,96 εκατ. ευρώ (4 εκατ. για τη εκστρατεία και 960 χιλιάδες ΦΠΑ) σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του Υπουργείου Υγείας οικ. έτους 2021.

Διαβάστε περισσότερα στο advertising.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα