P&G: Συνεχίζει να αυξάνει τον τζίρο της στην ελληνική αγορά

Άνοδο πωλήσεων και σημαντική κερδοφορία καταγράφει η πολυεθνική ακόμη και συγκριτικά με την χρήση της εκτίναξης των κερδών λόγω πανδημίας. Τα 6 εκατ. που πάνε στην μητρική και τα 51 εκατ. για προβολή

Αύξηση πωλήσεων κατέγραψε για ακόμη μια φορά στην χρήση 2020-2021(από 2020 έως 30 Ιουνίου 2021) η P&G Ελλάς (Procter & Gamble). Η πολυεθνική που αγγίζει καθημερινά με τα προϊόντα της 5 δις ανθρώπους παγκοσμίως και 3 εκατ στην Ελλάδα

συνεχίζει να ενισχύει την θέση της στην εγχώρια αγορά και να καταγράφει κερδοφόρες χρήσεις.

Συγκεκριμένα οι καθαρές πωλήσεις της P&G Ελλάς ανήλθαν σε 254,7 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας βελτίωση κατά 6,6%, σε σχέση με τα 238,9 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης. Σύμφωνα με την εταιρεία, η αύξηση αυτή είναι αποτέλεσμα της συνεχούς επένδυσης στον καταναλωτή, στην εστίαση στην καινοτομία και στη δημιουργία αξίας στις κατηγορίες προϊόντων στις οποίες επιχειρεί. «Tο 2021 μάλιστα εν μέσω ακόμα της πρωτοφανούς υγειονομική κρίσης οι κατηγορίες στις οποίες δραστηριοποιούμαστε, παρέμειναν στο επίκεντρο της προσοχής των καταναλωτών και ήταν σημαντικό το γεγονός ότι μπορέσαμε να εξυπηρετήσουμε αυτές τις καθημερινές ανάγκες εστιάζοντας στην απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς με τα απαραίτητα προϊόντα προσωπικής υγείας και υγιεινής που οι καταναλωτές χρειάζονταν περισσότερο από ποτέ, επιταχύνοντας ταυτόχρονα την καινοτομία για να ανταποκριθούμε στις νέες μεταβαλλόμενες ανάγκες τους, σε ότι αφορά τη φροντίδα του σπιτιού και της οικογένειάς τους» αναφέρεται χαρακτηριστικά στην οικονομική έκθεση της εταιρείας.

Επίσης το μικτό αποτέλεσμα κυμάνθηκε στα 92,7 εκατ. ευρώ, αυξημένο κατά 6,27% σε σχέση με την προηγούμενη χρήση. Η χρήση ήταν κερδοφόρα αλλά όπως ήταν μάλλον αναμενόμενο η κερδοφορία αυτή ήταν σημαντικά μειωμένη σε σχέση με το προηγούμενο οικονομικό έτος. Αναλυτικότερα, τα κέρδη προ φόρων ήταν 5,5 εκατ. ευρώ (-57%) ενώ τα κέρδη μετά από φόρους 2,9 εκατ. ευρώ (-67,98%). Θα πρέπει, πάντως, να υπογραμμιστεί πως η σύγκριση γίνεται με την οικονομική χρήση 2019-2020 κατά την οποία η P&G Ελλάς, λόγω και του πρώτου κύματος της πανδημίας τον Μάρτιο του 2020, είδε τα κέρδη προ φόρων της αυξάνονται κατά 72,95% και τα κέρδη μετά από φόρους να γνωρίζουν άνοδο 139,84%.

Το έξοδα Διοικητικής Λειτουργίας μειώθηκαν σε 8,8 εκατ. ευρώ έναντι 9,9 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη οικονομική χρήση, «λόγω της συνεχούς προσήλωσής στη βελτιστοποίηση των εσωτερικών διαδικασιών και της επένδυσης σε νέες τεχνολογίες, μειώνοντας έτσι τις δαπάνες που δεν προσθέτουν αξία στους καταναλωτές»

Στόχος η διεύρυνση του μεριδίου αγοράς

Για την νέα οικονομική χρήση 2021 - 2022 η P&G Ελλάς, που θα πρέπει να αναφερθει πως έχει μηδενικό δανεισμό, στοχεύει με βάση τις γενικότερες εκτιμήσεις βελτίωσης της εσωτερικής κατανάλωσης αφ’ ενός στην κατ’ αξία αύξηση των πωλήσεων στηριζόμενη στην ελκυστικότητα των προϊόντων της στους καταναλωτές αλλά και στην ταυτόχρονη στόχευση διεύρυνσης του μεριδίου της στην αγορά.

6 εκατ. ευρώ στην μητρική

Η P&G Ελλάς εκτιμώντας το ύψος των αδιανέμητων κερδών, την κερδοφορία της χρήσης αλλά και τις θετικές προοπτικές για την επόμενη χρήση έχει προτείνει την διανομή μερίσματος προς την μοναδική εταιρο «Procter & Gamble International Operations S.A.» ύψους 3,58 εκατ. ευρώ. Ποσό 1.091.212,59 Ευρώ προέρχεται από κέρδη προηγουμένων χρήσεων, ενώ ποσό 2.491.424,41 Ευρώ από τα κέρδη της χρήσης 2020-2021. Επιπλέον έχει προτείνει τη διανομή τμήματος του σχηματισθέντος τακτικού αποθεματικού ύψους 2.417.363,00 Ευρώ το οποίο αντιστοιχεί στο τμήμα του πέραν του υποχρεωτικού, ήτοι του 1/3 του εταιρικού κεφαλαίου.

Αξίζει να σημειωθεί πως σύμφωνα με την οικονομική έκθεση «στις 17 Δεκεμβρίου 2020 με απόφαση Γενικής Συνέλευσης ημερομηνίας 15 Δεκεμβρίου 2020, καταβλήθηκε μέρισμα 8.300.000 εκατ. ευρώ». Πρόκειται για το μέρισμα της προηγούμενης χρήσης, με τα 7,99 εκατ. ευρώ να προέρχονται από τα κέρδη της εν λόγω χρήσης 2019-2020.

51 εκατ. ευρώ για προβολή και διαφήμιση

Το συνολικό ύψος των δαπανών για προβολή και διαφήμιση διαμορφώθηκε στα 50,9 εκατ. ευρώ στην χρήση που έληξε στις 30/6/2021 αυξημένο κατά 11,87% σε σχέση με τα 45,5 εκατ. ευρώ της προηγούμενης χρήσης πέρυσι αντανακλώντας, σύμφωνα με την εταιρεία, την σταθερή προσήλωση της στην προβολή και υποστήριξη των προϊόντων της. «Ταυτόχρονα, προσαρμόσαμε την επικοινωνία των προϊόντων μας στις νέες συνθήκες έτσι ώστε να είμαστε πραγματικά χρήσιμοι για τους καταναλωτές μας, αναδεικνύοντας τα οφέλη της καινοτομίας μας, στην υγιεινή, στη φροντίδα του σπιτιού, ενώ ενδυναμώσαμε την προσπάθεια μας να καλύψουμε ανάγκες της τοπικής κοινωνίας μέσα από τα προϊόντα και προγράμματα με θετικό αντίκτυπο στην κοινωνία και στο περιβάλλον (Δημιουργία Πάρκων τσέπης για πιο βιώσιμες πόλεις, Pampers Preemies στα μαιευτήρια για τα πρόωρα μωρά, Ariel Ithaca για στήριξη των άστεγων συνανθρώπων)» αναφέρει η εταιρεία στην οικονομική της έκθεση

Πωλητήριο στα Γλυκά Νερά

Τέλος, θα πρέπει να σημειωθεί πως η διοίκηση της P&G Ελλάς έχει αποφασίσει να προχωρήσει στο προσεχές διάστημα στην πώληση του οικόπεδου που διαθέτει στην περιοχή των Γλυκών Νερών, έχοντας ορίσει το αντίτιμο του στα 1,42 εκατ. ευρώ.

Keywords
Αναζητήσεις
rss
Τυχαία Θέματα